Spring naar bijdragen

Zondag 23 augustus Maasvlakte!


Ramon2
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Het was een leuke dag! Ik was nog niet eerder op de Maasvlakte geweest, maar wil dat zeker vaker doen. Helaas moest ik vanmiddag bij een klant een klus doen, dus heb ik het terrein na de lunch verlaten.

Al met al toch leuk gereden (welliswaar erg rustig aan), en leuke mensen ontmoet.

Hier mijn foto's: klik!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond heren!

Was een prachtige dagje zo! morgen avond zal ik mijn deel van de foto's erop gooien. gekke kunsten weer gezien bij een paar echt prachtig! jammer dat ik kort na de lunch ook moest vertrekken voor een klusje maarja dit doen we zo weer!

hoop lui gezien en ontmoet echt toppie!

het was wel warm onder me zwarte dakkie:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke afsluiter van de dag was dat we werden geroepen om een Unimog uit het water te halen.Motor was uitgeslagen.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het in ieder geval niet gezien. Wat ik wel gezien heb, is dat Green Bear als eerste Jeep die modderput op eigen kracht kon verlaten! En daar zijn wél foto's van :-)

_MG_0403.jpg

Ook Michel1972 kwam er zelfstandig uit :thumbsup:

_MG_0409.jpg

Ik had hiervoor er al 3x doorgereden langs beide kanten....

Daar zijn getuigen van ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had hiervoor er al 3x doorgereden langs beide kanten....

Daar zijn getuigen van ...

Als het met de jeep tj was geweest dan was er zeker een foto van geplaatst hier.:yes:

Maar ik zet hem wel er even bij hoor. Ben niet de beroerdste hoor.

Dus door die 6 keer dat jij door dat lastige putje heen ben gegaan werd het voor sommigen van ons meer een uitdaging :thumbsup:

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het in ieder geval niet gezien. Wat ik wel gezien heb, is dat Green Bear als eerste Jeep die modderput op eigen kracht kon verlaten!
Ik had hiervoor er al 3x doorgereden langs beide kanten....

Daar zijn getuigen van ...

Als het inderdaad om de Volvo gaat (gaaf ding, heb ik ook foto's van in mijn album gezet), dan heb ik die er zelf een paar keer doorheen zien rijden. Maar... Ik schreef ook 'als eerste Jeep'. En voor zover ik weet was dat Green Bear.

Nou is het volgens mij niet echt een wedstrijd of zo, maar we hebben met zijn allen staan kijken naar Jeeps die er wel en die er niet doorheen kwamen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het inderdaad om de Volvo gaat (gaaf ding, heb ik ook foto's van in mijn album gezet), dan heb ik die er zelf een paar keer doorheen zien rijden. Maar... Ik schreef ook 'als eerste Jeep'. En voor zover ik weet was dat Green Bear.

Nou is het volgens mij niet echt een wedstrijd of zo, maar we hebben met zijn allen staan kijken naar Jeeps die er wel en die er niet doorheen kwamen.

Geen wedstrijd maar er was een zeer duidelijke prestatiedrang aanwezig :thumbsup:

De groene beer ging zelfs zo ver dat vrouw uit de auto werd gezet, hij zijn brandstoftank half leeg liet lopen en zijn shaggie uit handen gaf om maar gewicht te lozen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen wedstrijd maar er was een zeer duidelijke prestatiedrang aanwezig :yes:

De groene beer ging zelfs zo ver dat vrouw uit de auto werd gezet, hij zijn brandstoftank half leeg liet lopen en zijn shaggie uit handen gaf om maar gewicht te lozen.

Vergeet die zware lucht in de banden niet :thumbsup::lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja die Wrangler TJ, heb er 2 gehad en toch maar ingeruild voor de Volvo....

Het blijven wel de mooiste en brengen bij me nog steeds emoties teweeg.

Enkel met de Volvo heb ik nooit reserveonderdelen of stukken nodig, gewoon instappen en naar evenement rijden en daarna afspuiten.:thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...