Spring naar bijdragen

remschoenen achter YJ en klushulp!


Driver
 Share

Recommended Posts

jeep moet apk gekeurd worden. maar achterremmen zijn versleten nu ben ik ban dat als ik hem naar de garage breng voor de apk dat ze gelijk weer een set van zo'n 60 / 70 euro der onder gooien. Weet iemand waar je ze een beetje goedkoop kan krijgen? ben namelijk van plan schijven der op te zetten...

brengt me ook op het volgende : heeft iemand uit regio bollenstreek (zuid-holland) ervaring met het plaatsen van schijven op het achteras en eventueel interesse om mij daarbij te helpen. :whistle:

ik wacht reacties af :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jeep moet apk gekeurd worden. maar achterremmen zijn versleten nu ben ik ban dat als ik hem naar de garage breng voor de apk dat ze gelijk weer een set van zo'n 60 / 70 euro der onder gooien. Weet iemand waar je ze een beetje goedkoop kan krijgen? ben namelijk van plan schijven der op te zetten...

brengt me ook op het volgende : heeft iemand uit regio bollenstreek (zuid-holland) ervaring met het plaatsen van schijven op het achteras en eventueel interesse om mij daarbij te helpen. :)

ik wacht reacties af :)

Ben ook van plan hem om te bouwen achter met deze set: http://www.4wd.com/productdetails.aspx?partID=12489

Lijkt me persoonlijk beter als deze omdat je dan toch weer trommels hebt voor de handrem en bij de andere set zit de handrem in de klauw dus makkelijker schoon te houden.

http://www.4wd.com/productdetails.aspx?partID=41628

Maar zou ze voor de apk ook gewoon ff opstellen en dan kijken waar het schip strand. Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je op het forum leest bij how to... dan zie je dat het veel goedkoper kan :) maar zal idd ff kijken of ik ze strakker kan krijgen :P

Okee maar ja goedkoop is duurkoop........ Nee maar heb het liever maar gelijk goed vanaf het moment dat ik hem heb is het al drama met me remmen hij remt als een natte krant af en toe heb ik het idee om het rempedaal te vebreden zodat ik met 2 maal maat 49 trappen ken om af te remmen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okee maar ja goedkoop is duurkoop........ Nee maar heb het liever maar gelijk goed vanaf het moment dat ik hem heb is het al drama met me remmen hij remt als een natte krant af en toe heb ik het idee om het rempedaal te vebreden zodat ik met 2 maal maat 49 trappen ken om af te remmen.:)

zit idd wel wat in. weet niet of der mensen zijn op dit forum die ervaring hebben met dit standaard yj setje. en of het alleen maar daar te bestellen is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo ben ik het niet mee eens als je steunen besteld bij sikita en de remklauw op sloop haalt en nw schijven van een susuki zo als het staat geschreven bij how to,s ben je weinig geld kwijt en is net zo goed als dat set van 700 dollar in amerika en ja een cj of yj remt standaard met 35 banden nouw niet zo hard als een ferrari

dat licht echt niet aan onze opbouw hoor zo als je schrijft

vraag het op het forum aan mensen die het gedaan hebben of zij hun trommels weer hebben op gebouwt omdat het niet werkt

zijn er weinig denk ik

en met deze opbouw heb je geen handremblokken maar zit er een hevel op remklauw

nou kijk maar wat je doet bestellen in amerika op een dag je naar sloperij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zit idd wel wat in. weet niet of der mensen zijn op dit forum die ervaring hebben met dit standaard yj setje. en of het alleen maar daar te bestellen is

Bij b & s is het ook te bestellen de crown set maar kost dan als ik me niet vergis € 800,- ex de btw......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...