Spring naar bijdragen

Vrij Rijden Loon Op Zand


Utah
 Share

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
Originally posted by Dutch Rebel@Oct 27 2005, 01:44

Lijkt mij een goed plan.

Voor een dagje  rijden brengen ze ons € 2.350 in rekening dus vanaf nu alleen nog maar vrij rijden.

Laten wij 30 oktober daar dan met ongeveer 200 jeepers aanwezig zijn, dan kunnen we als verrassing een 6.7 effect op de schaal van Richter achterlaten.

Vinden ze vast leuk

<div align="right">

laugh.gif

geweldig plan... ik weet niet of ik en nog een paar mensen daartoe in staat zijn maar het 'uit de markt prijzen' van hun terrein kan misschien best wat tegengas gebruiken....

(zaterdag avond wordt het serieus laat denk ik.. najah, we zien wel?)

*edit:

wel erg veel geld voor wat braak liggend terrein te verhuren blink.gifdry.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by A.J@Oct 26 2005, 22:45

Laat ik de 30 ste maar gaan. Jeep is niet echt vies geworden afgelopen zondag, het wordt wel weer eens tijd voor een goeie modderbad.

Of is het alleen zand in loon op zand biggrin.gif   biggrin.gif <div align="right">

dry.gif ik doe iets niet goed.. jiepie is zondag toch best vies geworden sad.gif

maar we zien zondag wel of dat we nog in staat zijn om te komen,

ge wit ooit nooit nie mee die brajbanders laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dry.gif ik doe iets niet goed.. jiepie is zondag toch best vies geworden sad.gif

Ik heb niemand er zo bij zien rijden. En met vies bedoel ik dit ongeveer.

aj.jpg

Alleen jammer dat er van de binnenkant geen foto is genomen. die was bijna net zo bruin. Was een foutje, raampje open en gas gieven in de bagger is niet goed voor de bijrijders stoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by A.J@Oct 27 2005, 09:23

[Alleen jammer dat er van de binnenkant geen foto is genomen. die was bijna net zo bruin. Was een foutje, raampje open en gas gieven in de bagger is niet goed voor de bijrijders stoel.

<div align="right">

Ik heb me door JP laten vertellen dat dat de enige manier is om re dag goed te keuren: modder binnen.

Dus: ramen open en monden dicht. cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb me maar opgegeven voor zondag in Blauwe Zand in Loon op Meer

duurt me allemaal veel te lang eer weer in het terrein kan.

Afgelopen zondag kon ik er gelijk uit terwijl ik het mooiste stuk heb gezien op de fotoos

En € 17,50 kan zelfs voor Rob niet te duur zijn wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt terplekke betalen Officieel 2 dagen van te voren aanmelden

Maar als er nou eens abnormaal veel autoos komen en ik heb zaterdagavond een leuk feest en kom dan zondag moeilijk bed uit en kom wat later heb ik het risico dat ik er niet meer op kom.

Het wordt steeds moeilijker om off road te rijden dus op die paar plekken waar het wel kan zal het wel drukker worden..

Of er is weken geen moer te beleven nergens of iedereen organiseerd in de zelfde periode.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by A.J@Oct 26 2005, 22:45

Laat ik de 30 ste maar gaan. Jeep is niet echt vies geworden afgelopen zondag, het wordt wel weer eens tijd voor een goeie modderbad.

Of is het alleen zand in loon op zand biggrin.gif   biggrin.gif <div align="right">

nee meer modder

zag dat ANVT zondag rijden in Veldhoven maar heb al geboekt voor Loon op Modder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by dezperado@Oct 27 2005, 20:39

Je kunt terplekke betalen  Officieel 2 dagen van te voren aanmelden

Maar als er nou eens abnormaal veel autoos komen en ik heb zaterdagavond een leuk feest en kom dan zondag moeilijk bed uit en kom wat later heb ik het risico dat ik er niet meer op kom.

Het wordt steeds moeilijker om off road te rijden dus op die paar plekken waar het wel kan zal het wel drukker worden..

Of er is weken geen moer te beleven nergens of iedereen organiseerd in de zelfde periode.

<div align="right">

nou dat wordt dus vroeg uit de veren om er op tijd te zijn biggrin.gif ,

verder nog mensen vanuit apeldoorn of omgeving die er heen gaan??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...