Spring naar bijdragen

Vrij Rijden Loon Op Zand


Utah
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Originally posted by Bartman@Jan 14 2005, 10:24

Tot zondag, ik zag net op landrover forum dat er ook een behoorlijk aantal LR komen  ohmy.gif   dus ik hoop dat er nog meer JeePs komen !  tongue.gif

Laterrrrrrrrrr

<div align="right">

Als ik eerlijk ben is zo'n dagje met meerdere merken eigenlijk net zo leuk.

Gewoon om te zien hoe de verschillen zijn (geworden) tussen verschillende types en misschien rijdt er een keer zo'n nieuwe LaRo mee... (en dan vastzitten uiteraard! wink.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ben ik helemaal mee eens Ontmoet je weer eens wat andere mensen ook.

Vorige keer in LOZ kwam ik mensen tegen uit de vakantie op Curacao

In een LARO Waren ook behoorlijk wat suzis

Hoop dat ik de pitman arm voor Dark Wolf op tijd binnen heb anders kan hij niet rijden. Gisteren Apeldoorn inklaren had hem vandaag verwacht maar misschien morgen nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volg de N261 richting Tilburg

Ga na het Efteling-hotel de eerste stoplichten rechtsaf (afslag De Moer) en ga meteen links de ventweg op

Ga bij de kruising rechtdoor en neem de eerste afslag rechts (Baan achter de plakken)

Vanuit Tilburg:

Volg de A261 (wordt N261) richting Waalwijk

Ga links bij afslag De Moer en meteen linksaf de ventweg op

Ga bij de kruising rechtdoor en neem de eerste afslag rechts (Baan achter de plakken)

Na een paar honderd meter ziet u links de parkeerplaatsen en rechts Adventure World 't Blauwe Meer.

...voor wie het (nog) niet gezien heeft. smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer Dark... je hebt weer een leuke dag gemist. Lekker spelen in de zon. cool.gif

Mooi terrein geworden na de vorige keer dat ik geweest was. Helemaal rond het meertje, met aan het eind weer een bakkie verse leut.

Eigenlijk perfect zo. biggrin.gif

Pics staan in de gallery... wel een beetje een Bananen-show geworden, maar daar is niks mis mee. Waarschijnlijk trok hij de meeste fotograaf-belangstelling? wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Dark was jammer dat je armpje niet op tijd was.

Was leuke dag. We hebben allemaal een beetje schade maar dat is dan ook minimaal.

De Lier van Sjikita kun je mee lassen. Die gloeit rood aan.Z'n remleiding is gerepareerd dor een LARO monteur.

Rechter knipperlicht van Kameel is terziele. Het mist achterlicht van Quatro heeft ook voor het laatst geschenen en Utah kwam niet helemaal zonder krasjes op het dak door de spoorwagon. Verder was het eten uit de kunst en het weer ook.

Er was heel veel meer modder maar na een poosje spuiten en boenen was hij weer helemaal proper. smile.gifsmile.gifsmile.gifsmile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was een prachtig dagje sommige stukken een beetje te heftig voor ons maar kijken is ook erg leuk, zeker als er een zwarte CJ de modder zoooo hoog spuit en de kinderen het op hun hooft krijgen biggrin.gif Lachen papa !!!

Ook wij hadden bijna schade in die wagon maar door tactisch aan de deur hangen van vrouw en kinderen ging dit net goed. wub.gif

Zeker voor herhaling vatbaar mischien de volgende keer met de nekaf ( als de koppeling weer vervangen is ) is dit terrein niet iets voor de Jeepclub ? yes.gif

Groeten Bartman vrouw en kinderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Originally posted by JeePieRo@Feb 17 2005, 23:40

Wie gaan er allemaal op Zondag 6 maart rijden in Loon op Zand ????

Ik zal er zijn zij de gek met één XJ en morgen hoor ik of mijn tweede XJ ook bemand word dusssssss.

<div align="right">

nee deze keer niet lekker skieen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Niemand meer denk ik, onderstand mailtje kreeg ik vanavond binnen. mad.gif

geachte Heer/Mevrouw,

Via deze weg willen wij iederen die in januari ook in Loon op Zand is geweest voor het vrijrijden en misschien toch van plan was te komen maar nog niet heeft ingeschreven mededelen dat het vrij rijden van zondag 06 maart a.s. niet doorgaat. I.v.m. de slechte weersomstandigheden en de terreingesteldheid met zeer diepe kuilen die vol water en ijs staan is de veiligheid van U en Uw voertuig voor ons niet acceptabel vandaar dat we het vrijrijden niet door kunnen laten gaan.

Zondag 17 april is de eerst volgende datum dat het weer vrij rijden is.

Sorry voor het ongemak.

Petro Liebregts

Paul Spieringhs

Yolanda Liebregts

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Menno@Mar 4 2005, 21:22

das lekker, er is zondag dus niks te doen,

straks anuleren ze de baan nog omdat er blubber op ligt biggrin.gif <div align="right">

Vond het ook een beetje voorbarig idd. Iedereen past z'n rijstijl toch aan aan de omstandigheden?

Najah, misschien willen ze een schaatsbaan aanleggen. wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...