Spring naar bijdragen

Vrij Rijden Loon Op Zand


Utah
 Share

Recommended Posts

Vrij rijden 2005:

Zondag 16 januari

Zondag 6 maart

Zondag 17 april

Zondag 16 oktober

Zondag 27 november

Het Blauwe Meer biedt in samenwerking met 4x4 Offroad Challenge iedereen met een 4x4-terreinwagen de mogelijkheid om hem een keertje echt uit te proberen. Op een speciaal aangelegd parcours door bossen en over stranden, door waterbakken en over heuvels. U kunt deze dag de echte controle over uw auto testen.

Voor slechts € 17,50* euro per auto mag U tussen 10:00 en 16:00 over onze 4 circuits rijden. Een lier op uw auto is niet verplicht, maar is zeker aan te raden! Tevens dient u als rijder de natuur te respecteren en dus geen bomen e.d. kapot te rijden en bij het lieren de boom te beschermen. Deze dag is bestemd voor de normale terreinwagens tot 85 cm wielhoogte die APK gekeurd en verzekerd zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Originally posted by Utah@Jan 1 2005, 13:03

Keb net bericht binnen dat mijn bestelling onderweg is vanuit de USA.

Dus ik weet nogniet og ik ga.

MIsschien heb ik dat weekend wel wat anders te doen. biggrin.gif <div align="right">

ben net bezig een bestelling te doen maar wl nog niet echt vlotten.... sad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Utah@Jan 3 2005, 01:54

Wordt tijd dat we een sleutelweekend houden. laugh.gif <div align="right">

red jij het in een weekend dan..?

voor mij is het al een sleutelmaand en het enige wat ik aan het doen ben is mijn dropped pitmanarm installeren mad.gif

wordt er een beetje radeloos van....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by darkwolf@Jan 3 2005, 12:32

red jij het in een weekend dan..?

voor mij is het al een sleutelmaand en het enige wat ik aan het doen ben is mijn dropped  pitmanarm installeren mad.gif

wordt er een beetje radeloos van....

<div align="right">

niet tobben volgende week is dat ding er wel wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nog even een opfrisser van deze topic

zondag 16 januari bij Kaatsheuvel( Loon op Zand)

Het Blauwe Meer biedt in samenwerking met 4x4 Offroad Challenge iedereen met een 4x4-terreinwagen de mogelijkheid om hem een keertje echt uit te proberen. Op een speciaal aangelegd parcours door bossen en over stranden, door waterbakken en over heuvels. U kunt deze dag de echte controle over uw auto testen.

Voor slechts € 17,50* euro per auto mag U tussen 10:00 en 16:00 over onze 4 circuits rijden. Een lier op uw auto is niet verplicht, maar is zeker aan te raden! Tevens dient u als rijder de natuur te respecteren en dus geen bomen e.d. kapot te rijden en bij het lieren de boom te beschermen. Deze dag is bestemd voor de normale terreinwagens tot 85 cm wielhoogte die APK gekeurd en verzekerd zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...