Spring naar bijdragen

Heb een GC gekocht


Recommended Posts

Nu is het dan eindelijk zover. Ik heb een G.C gekocht van 97 Het is een groene limited uitvoering.

Hij heeft wel wat km op de teller (300.000) maar hij ziet er nog goed uit en rijdt prima.

Maar er zijn ook een paar min punten

Slechte remschijven voor (trillen bij het remmen)

Oliekering lekkage bij uitgaande as van de tussenbak

Lekkage bij het uitlaatspruitstuk (Pakking)

Het linker koplampglas mist.

Gasveren van de achterklep zijn slap

En het raampje achter wil niet ontgrendelen

Maar de rest is prima :)

Als iemand mij aan goede schijven, gasveren,uitlaatspruitstuk pakking en een koplampglas kan helpen graag, of info waar ik ze kan kopen.

Groet Peter

Zal snel foto`s plaatsen, als ik er achter kom hoe dit moet:huh:

bewerkt door pedro.rr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

GEFELICTEERD!!! met je grand cherokee en dat je er veel plezier aan mag beleven, de onderdelen kun je volgens mij grotendeels bij

www.grandcherokee-parts.nl bestellen of uit amerika laten overkomen

nu kun je ook je profiel veranderen van: nog geen jeep naar

grand cherokee model zj:yes:

Groet Ricardo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GEFELICTEERD!!! met je grand cherokee en dat je er veel plezier aan mag beleven, de onderdelen kun je volgens mij grotendeels bij

www.grandcherokee-parts.nl bestellen of uit amerika laten overkomen

nu kun je ook je profiel veranderen van: nog geen jeep naar

grand cherokee model zj:yes:

Groet Ricardo

Ik zal daar even kijken dankje..en zal mijn profiel aanpassen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Pedro, feli met je aankoop.

remdelen -klik-

keerring en pakking, gewoon bij de dealer halen

koplampglas, gasveren en nog veel meer gebruikte en nieuwe onderdelen: -klik- -klik- -klik- en nog eens -klik-

Succes.

Het is weer service op jeepforum. :)

pedro.rr felic. met je grand, en dat je veel plezier en jeep actieviteit mag hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu is het dan eindelijk zover. Ik heb een G.C gekocht van 97 Het is een groene limited uitvoering.

Hij heeft wel wat km op de teller (300.000) maar hij ziet er nog goed uit en rijdt prima.

Maar er zijn ook een paar min punten

Slechte remschijven voor (trillen bij het remmen)

Groet Peter

trillen bij remmen kunnen ook je achterremschijven zijn

feli met je aankoop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu is het dan eindelijk zover. Ik heb een G.C gekocht van 97 Het is een groene limited uitvoering.

Hij heeft wel wat km op de teller (300.000) maar hij ziet er nog goed uit en rijdt prima.

Maar er zijn ook een paar min punten

Slechte remschijven voor (trillen bij het remmen)

Groet Peter

trillen bij remmen kunnen ook je achterremschijven zijn

feli met je aankoop

Iedereen bedankt voor de info en felicitaties.:) Zal het met de remmen volgende week goed bekijken, heb echt een trillend gevoel in de auto en niet echt in het stuur. Ook voel ik de rem pedaal terug komen, op en neer bewegen. Heb veel aan alle links die zijn gegeven. De kosten van de onderdelen zijn veel lager dan ik dacht :P

Oh ja ben er ook achter dat er niks bij het reserve wiel zit. Heb dus allen het wiel geen krik of sleutel:frusty:. Iemand nog iets liggen? En wat hoort ewr nog meer bij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krik.JPGKrik + hengsel

€ 20.00 bestellen

wielsleutel.JPGWielsleutel (orgineel)

€ 7.50 bestellen

Iedereen bedankt voor de info en felicitaties.:) Zal het met de remmen volgende week goed bekijken, heb echt een trillend gevoel in de auto en niet echt in het stuur. Ook voel ik de rem pedaal terug komen, op en neer bewegen. Heb veel aan alle links die zijn gegeven. De kosten van de onderdelen zijn veel lager dan ik dacht :P

Oh ja ben er ook achter dat er niks bij het reserve wiel zit. Heb dus allen het wiel geen krik of sleutel:frusty:. Iemand nog iets liggen? En wat hoort ewr nog meer bij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krik.JPGKrik + hengsel

€ 20.00 bestellen

wielsleutel.JPGWielsleutel (orgineel)

€ 7.50 bestellen

Had je net een mail gestuurd, wat hoort er nog meer bij? kan het reserve wiel ook niet vast zetten.

Kan iemand me ook helpen aan een wpl handboek. heb hier al een paar links gezien maar heb niet ergens iets goed kunnen downloaden. Ligt aan mij en computers :)

Groet Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd met de ZJ.

Kijk eens onder de achterbank rechts of daar niet een verdwaalde krik is bevestigd;)

:blush::lol:

Dank u gevonden

Wat is eigenlijk de orginele banden maat voor mijn zj..heb namelijk een behoorlijke km teller afwijking, bijna 20km volgens de navigatie.

bewerkt door pedro.rr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

:blush::lol:

Dank u gevonden

Wat is eigenlijk de orginele banden maat voor mijn zj..heb namelijk een behoorlijke km teller afwijking, bijna 20km volgens de navigatie.

kilometerafwijking heb ik ook als ik 120 op teller rijd ,

dan geeft navigatie 95 a 100 km/pu aan

met standaard velgen en bandenmaat 225/70/r16

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is wel zo dat alle tellers afwijken , worden daarop ook bij vrachtwagens geijkt ,is ook verplicht om op bepaalde tijd te laten doen, soort keuring zeg maar.

Heb een 300 M en geeft 80 aan op teller , volgens tomtom dan 75km.

Bij 85 km.opteller volgens t.t dan weer wel juist :lol:

Heb de normale standard wielen erop..:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is wel zo dat alle tellers afwijken , worden daarop ook bij vrachtwagens geijkt ,is ook verplicht om op bepaalde tijd te laten doen, soort keuring zeg maar.

Heb een 300 M en geeft 80 aan op teller , volgens tomtom dan 75km.

Bij 85 km.opteller volgens t.t dan weer wel juist :lol:

Heb de normale standard wielen erop..:blush:

Had ik ook bij mijn vectra, maar daar was de afwijking 6km. Ik vind 20 wel heel veel.

Als ik een band kan vinden met een iets grotere diameter, moet het verschil toch kleiner worden toch ?

Weet iemand wat voor een grotere maat ik op mijn standaard velg kan monteren. Zonder de rij eigenschappen teveel nadelig te beinvloeden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

225/70, 225/75 en 235/70 op 16" zijn allemaal te doen zonder ingrepen ivm de breedte.

Vanaf 245/70 moet gekeken worden of bij volledige stuuruitslag de banden niet gaan aanlopen.

Okee,

Heeft iemand hier nog grotere banden liggen?

Eventueel met verhoging

bewerkt door pedro.rr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...