Spring naar bijdragen

maasvlakte 31 december 2008


DATZZ5.9
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ed, heb jij nog iets staan waar ik mee kan rockcrawlen?:blink:, nee zonder gekheid, iemand ervaring met bevroren grond?:blink: anders gewoon koffie zuipen+koekie en naar "mekaars" Jeep kijken:unsure:he "R";)

Ja, vorig jaar in Heerde..... Was een beetje bonkig en als je as of bodem de grond raakt geeft het een akelige dreun, maar voor de rest is het of je op een stevig maar wel bonkig pas rijdt.:blink:

En gewoon koffie drinken en soep eten ging ons allemaal ook prima af toen. Er was zelfs een buffet met franse kaasjes etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Franse kaasjes? het moet niet gekker worden straks verwachten de "Jeepers" kaviaar met jeanpoppel :bye1: dat wordt zelfs teveel voor de Haagsche tak!:whistle:Maar oke skidplates eronder en blazen maar......ik ga het verkeer wel regelen op de vlakte i.v.m. een rugblessure.

Nou ja, 's was maar een tip hoor. Misschien ook nog de fysio mee voor achteraf?:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de GPS: Malakkastraat aanhouden.

Zijn er nog mensen die warme drank mee kunnen nemen?(koffie, thee), voor versnapperingen en "frisdrank" wordt gezorgt!!!

Zijn er nog speciale wensen:whistle:? Tussen 11.30 en 12.00 verzamelen.

bewerkt door DATZZ5.9
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de GPS: Malakkastraat aanhouden.

Zijn er nog mensen die warme drank mee kunnen nemen?(koffie, thee), voor versnapperingen en "frisdrank" wordt gezorgt!!!

Zijn er nog speciale wensen:whistle:? Tussen 11.30 en 12.00 verzamelen.

Heb net een thermoskan gekocht, die ik ga vullen met senseo.

Geen idee hoe lang dat warm blijft ;)

Als iemand een stevige generator heeft, wil ik het senseoapparaat wel meenemen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...