Spring naar bijdragen

Sollicitatie


EJG
 Share

Recommended Posts

en toch zit er een kern van waarheid in de brief

door het nieuwe stelsel moeten mensen die niet kunnen werken wel gaan werken

om de wao betaalbaar te houden. maar vervolgens komen deze mensen in de ww terecht

en hebben solicitatie plicht en sturen dus hopeloze brieven om maar niet aangenomen te worden

ps ik werk gewoon hoor

het is niet van toepassing voor mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb weer een aantal vacatures open staan.

Kreeg deze brief binnen :lol:

[attach]2996[/attach]

als ik deze brief lees dan moet ik terug denken aan die 1 aprilgrap van afgelopenjaar. effe serieus: daar zijn wij lekker mee, pagina 6.

he' evertje. wat verteldje mij op landsard. met die brief zijn we ff mee bezig geweest. dus ook met deze brief :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

door het nieuwe stelsel moeten mensen die niet kunnen werken wel gaan werken

In landen zonder sociaal vangnet is het percentage mensen dat niet kan werken schrikbarend lager dan in landen waar je wel je hand op kan houden.

OT: Dit komt veel vaker voor.

bewerkt door FrankXJ
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik vind dat er, zonder de achtergrond(en) te kennen, wel flink ge- en veroordeeld wordt.

Ik heb heel wat jaren honderden brieven door m'n handen gekregen en regelmatig iemand uitgenodigd die een brief met gelijke strekking schreef. Dan zou je toch denken dat iemand in een vrij kansloze situatie zoiets met beide handen zou aangrijpen. Er is nooit iemand gekomen.

Nee, ik ken deze specifieke situatie niet en ik oordeel wellicht te snel, maar de kans dat dit een serieuze sollicitatie is, is verwaarloosbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als ik deze brief lees dan moet ik terug denken aan die 1 aprilgrap van afgelopenjaar. effe serieus: daar zijn wij lekker mee, pagina 6.

he' evertje. wat verteldje mij op landsard. met die brief zijn we ff mee bezig geweest. dus ook met deze brief :blush:

Beetje achterdochtig Patrickje ?

Geloof me er zijn meer vreemde types dan alleen jij :P

Deze brief heb ik in totaal 3 keer ontvangen, op diverse adressen.

Heb er toen idd melding van gemaakt bij het uwv.

Dit zijn gewoon hardnekkige niet werkers, krijg er altijd de kriebels van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...