Spring naar bijdragen

Brandstofbesparing: HHO booster


Limited 97
 Share

Recommended Posts

Maak maar een energiebalans en je mag van mij alle wrijving van bewegende delen en verlies van energie door warmte uitstraling verwaarlozen.

Het toevoeren van energie door toevoeren van warmte, electriciteit (electrolyse) of straling (UV) moet je in de balans meenemen.

Het is niet mogelijk om meer energie ergens uit te krijgen dan dat er in zit.

De rest is onzinnig geneuzel met pseudowetenschap termen.

Ow en kijk uit he...je weet wat met Stanley Meyer is gebeurd....

(UVB, UVC, electrolyse, corona-ontladingen, radicaalvorming etc. zijn niet echt vreemd voor me)

Ik moet je echt verwijzen naar Panacea, al wek je bij mij wel de indruk, dat je graag dit

onderwerp van de wereld wil hebben.

Maar je hebt het over Stanley Meyer en je pretendeert ook te weten wat er precies met hem is gebeurt en

dus ook waarom....................

Ik zeg niet dat je ergens meer energie kan uithalen dan erin zit, maar wel dat niemand weet hoeveel energie

ergens in zit. Simpel het verhaal van kernfusie, waar men erin slaagt om een 100-voud er uit te halen van wat men er in stopt

En beweer je dus ook dat Tesla een pseudo-wetenschapper was; misschien is dat wel beter dan een vastgeroeste msmwetenschapper

Ik hoef geen balans te maken, ik werk al jaren met hydrogen-produktie, en heb gezien hoe faradays wet is gesneuveld, ook

loopt mijn auto beter en zuiniger en schoner sinds ik boosters uitprobeer, ik heb je al gezegd te werken aan een generator die

op waterstof loopt van z'n eigen stroom (opstart van accu, net als auto) en daarnaast plenty stroom levert, als deze draait, zou je denk ik

nog niet overtuigd zijn?

Ik ben geen wetenschapper, daarom verwijs ik je naar Panaceauniversity, in jouw ogen misschien pseudo, in mijn ogen beter dan mainstream.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom gebruik je niet een oversized elektrolyse gekoppeld aan een stroombron met voldoende capaciteit. Dit in plaats van alles direct aan de motor te koppelen.

Hiermee zou je in ieder geval je proces parameters kunnen specificeren.

en @Eucalypta, je klinkt behoorlijk gefrustreerd , denk om je hart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb je al gezegd te werken aan een generator die

op waterstof loopt van z'n eigen stroom (opstart van accu, net als auto) en daarnaast plenty stroom levert, als deze draait, zou je denk ik

nog niet overtuigd zijn?

Dat is beter dan een perpetuum mobile.... behalve dat het zichzelf in stand houd, levert het nog extra energie ook...:blink:

Zegt mij genoeg en dus hoef ik er geen woorden meer aan te besteden. :lol:

Succes ermee, ik zal over een paar jaar wel een artikel in Science Magazine zien staan? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is beter dan een perpetuum mobile.... behalve dat het zichzelf in stand houd, levert het nog extra energie ook...:blink:

Zegt mij genoeg en dus hoef ik er geen woorden meer aan te besteden. :lol:

Succes ermee, ik zal over een paar jaar wel een artikel in Science Magazine zien staan? ;)

Als mij niet hetzelfde lot als Stan in het vooruitzicht wordt gesteld Haha,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom gebruik je niet een oversized elektrolyse gekoppeld aan een stroombron met voldoende capaciteit. Dit in plaats van alles direct aan de motor te koppelen.

Hiermee zou je in ieder geval je proces parameters kunnen specificeren.

en @Eucalypta, je klinkt behoorlijk gefrustreerd , denk om je hart.

Beste Ruud,

Voel je er niet voor om ook deel te nemen aan enkele experimenten?

Ik denk dat je een welkome aanwinst zou kunnen zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom gebruik je niet een oversized elektrolyse gekoppeld aan een stroombron met voldoende capaciteit. Dit in plaats van alles direct aan de motor te koppelen.

Hiermee zou je in ieder geval je proces parameters kunnen specificeren.

en @Eucalypta, je klinkt behoorlijk gefrustreerd , denk om je hart.

We bouwen inderdaad een oversized reactor, maar wel op efficientie, ik heb helaas niet alle middelen

om dit in stappen te doen, dat wil ik je wel uitleggen, maar dan buiten dit forum, ok?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Internet slang, a troll is someone who posts inflammatory, extraneous, or off-topic messages in an online community, such as an online discussion forum, chat room, or blog, with the primary intent of provoking other users into a desired emotional response[1] or of otherwise disrupting normal on-topic discussion

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben het met Harlin eens dat er nogal “middeleeuws” wordt gereageerd op het moment dat we het niet echt meer snappen. Lekker mee lachen met de meute is wel zo veilig.

Maar 95% van de mensen kan ook niet echt anders.Het is natuurlijk ook niet zo eenvoudig om de echte van de kwakzalvers te onderscheiden.

....

Als mensen binnenkomen op een forum met een postje vol halve zinnen die duidelijk zijn vertaald, dan hoef je van mij inderdaad geen serieus antwoord te verwachten.

Succes met je project Harlin, ik weet zeker dat je het goed bedoeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als mensen binnenkomen op een forum met een postje vol halve zinnen die duidelijk zijn vertaald, dan hoef je van mij inderdaad geen serieus antwoord te verwachten.

Succes met je project Harlin, ik weet zeker dat je het goed bedoeld.

Dank je wel, ik hoop niet dat je mij bedoelt met 'halve zinnen'

of slechte vertalingen, op mijn site is inmiddels al het eea verwijderd,

ik stel kritiek echt wel op prijs, zolang iemend maar niet beledigd wordt,

dank je voor het succes wensen!!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel, ik hoop niet dat je mij bedoelt met 'halve zinnen'

of slechte vertalingen, op mijn site is inmiddels al het eea verwijderd,

ik stel kritiek echt wel op prijs, zolang iemend maar niet beledigd wordt,

dank je voor het succes wensen!!:D

Nee, dat bedoelde ik inderdaad in het algemeen.

Het is ook echt niet dat nieuwe ideeën afgeschoten worden, het is in veel gevallen wat Ruud al zei: dat er veel copy/paste-technici rondlopen die hier (en andere fora) menen interessant te moeten gaan doen.

Mede de reden dat dit topic in het café is beland.

Persoonlijk denk ik toch echt dat de verbrandingsmotor in een auto, op welke brandstof ook, geen eeuwig bestaan heeft in bevolkte gebieden.

Dus of het zin heeft om je energie te steken in dit soort projecten? Als hobby is het in ieder geval zeker de moeite.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als mensen binnenkomen op een forum met een postje vol halve zinnen die duidelijk zijn vertaald, dan hoef je van mij inderdaad geen serieus antwoord te verwachten.

Succes met je project Harlin, ik weet zeker dat je het goed bedoeld.

Als je niet overtuigd bent van 100% op waterstof, wat denk je dan over het booster-gebeuren?

Geloof je me als ik beweer 30% meer KM per liter te rijden?

Daar ben ik naar benieuwd! Want dat is iets wat ik zou kunnen bewijzen, op dit moment

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, dat bedoelde ik inderdaad in het algemeen.

Het is ook echt niet dat nieuwe ideeën afgeschoten worden, het is in veel gevallen wat Ruud al zei: dat er veel copy/paste-technici rondlopen die hier (en andere fora) menen interessant te moeten gaan doen.

Mede de reden dat dit topic in het café is beland.

Persoonlijk denk ik toch echt dat de verbrandingsmotor in een auto, op welke brandstof ook, geen eeuwig bestaan heeft in bevolkte gebieden.

Dus of het zin heeft om je energie te steken in dit soort projecten? Als hobby is het in ieder geval zeker de moeite.

Je zult het wel met me eens zijn, dat het toch nog wel even duurt (na afschaf ICE) voordat alle ICE voertuigen verdwenen zijn.

Alshet nu mogelijk is om niet alleen zuiniger te rijden maar ook je schadelijke uitlaatgassen met zeker 50% terug te dringen,

dan lijkt heet me echt nog de moeite waard, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zult het wel met me eens zijn, dat het toch nog wel even duurt (na afschaf ICE) voordat alle ICE voertuigen verdwenen zijn.

Alshet nu mogelijk is om niet alleen zuiniger te rijden maar ook je schadelijke uitlaatgassen met zeker 50% terug te dringen,

dan lijkt heet me echt nog de moeite waard, toch?

Gewoon waterstof aan de pomp verkopen lijkt me stukken makkelijker..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar die is van heel veel mindere kwaliteit + dat je met een hogedruk tank(bom) in de rondte rijdt,

HOD (hydrogen on demand) lijkt me zowieso een stuk veiliger + dat de prijzen niet door grote bedrijven-met-veel-te-veel-invloed bepaald

kunnen worden, mede daarom zijn de meeste plannen vrijgegeven op internet, en geloof me het onderwerp zal dit jaar hot zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon waterstof aan de pomp verkopen lijkt me stukken makkelijker..........

Maar die is van heel veel mindere kwaliteit + dat je met een hogedruk tank(bom) in de rondte rijdt,

HOD (hydrogen on demand) lijkt me zowieso een stuk veiliger + dat de prijzen niet door grote bedrijven-met-veel-te-veel-invloed bepaald

kunnen worden, mede daarom zijn de meeste plannen vrijgegeven op internet, en geloof me het onderwerp zal dit jaar hot zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar die is van heel veel mindere kwaliteit + dat je met een hogedruk tank(bom) in de rondte rijdt,

Rijden met een gastank (lpg) doen we nu ook al, en is veilig genoeg! Waterstof aan de pomp bied wel het voordeel van ruime verkrijgbaarheid. En er kunnen motoren voor ontwikkeld worden, da's mijns inziens beter als een ombouw/aanbouw/toevoeging aan een bestaande benzine motor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rijden met een gastank (lpg) doen we nu ook al, en is veilig genoeg! Waterstof aan de pomp bied wel het voordeel van ruime verkrijgbaarheid. En er kunnen motoren voor ontwikkeld worden, da's mijns inziens beter als een ombouw/aanbouw/toevoeging aan een bestaande benzine motor.

Dat is zeker waar dat als er motoren voor ontwikkeld worden dat het veel beter zou zijn, maar dan zijn de oude nog niet in 1 klap verdwenen, dus.......

als je die kan ombouwen en tegelijkertijd iedereen onafhankelijk zou kunnen maken..............................., ik geloof daar in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar stel, ik wil me motor laten ombouwen, aan wat voor prijs moeten we dan denken?

Ik denk dat, dat voor een hoop mensen ook een groot struikelblok zal zijn.

Bedoel je volledig op waterstof?

Ik vermoed dat dat richting 3000 euro zal gaan,

Ik kan dat pas goed inschatten als het project succesvol verloopt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, dat bedoelde ik inderdaad in het algemeen.

Het is ook echt niet dat nieuwe ideeën afgeschoten worden, het is in veel gevallen wat Ruud al zei: dat er veel copy/paste-technici rondlopen die hier (en andere fora) menen interessant te moeten gaan doen.

Mede de reden dat dit topic in het café is beland.

Persoonlijk denk ik toch echt dat de verbrandingsmotor in een auto, op welke brandstof ook, geen eeuwig bestaan heeft in bevolkte gebieden.

Dus of het zin heeft om je energie te steken in dit soort projecten? Als hobby is het in ieder geval zeker de moeite.

Het is echt heel goed dat dit forum Kritisch is en zeker voor dingen die potentieel gevaarlijk zijn. Ik moet echter wel zeggen dat ik het heel erg eens ben met HARLIN, als hij het heeft over het feit dat de Benzine(LPG) en Diesel motor er is en dat al 100 jaar is zonder dat er nou daad werkelijk iets spectaculairs is verbeterd aan die ergens in de 30% tot 50% van de Brandstof die niet verbrand word.Ik ben met je eens dat als de olie eenmaal op is de verbrandings motor zoals die nu bestaat waarschijnlijk in ieder geval niet meer op Diesel rijdt. verder dan dat wil ik nu niet gaan. Maar we moeten dan natuurlijk wat anders verzinnen. Maar dat is wel een beetje laat. Maar het lange termijn plaatje is iets wat nog voor niemand vast ligt gelukkig.... De toekomst zal het wijzen. We doen echter in de tussentijd ons best iedereen die er geintereseerd naar is en open voor staat in te lichten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedoel je volledig op waterstof?

Ik vermoed dat dat richting 3000 euro zal gaan,

Ik kan dat pas goed inschatten als het project succesvol verloopt

Dan blijf ik wel ff op lpg rijden als je hiet niet erg vind, maar wel een mooi project, en zal het zeker wel blijven volgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak maar een energiebalans en je mag van mij alle wrijving van bewegende delen en verlies van energie door warmte uitstraling verwaarlozen.

Het toevoeren van energie door toevoeren van warmte, electriciteit (electrolyse) of straling (UV) moet je in de balans meenemen.

Het is niet mogelijk om meer energie ergens uit te krijgen dan dat er in zit.

De rest is onzinnig geneuzel met pseudowetenschap termen.

Ow en kijk uit he...je weet wat met Stanley Meyer is gebeurd....

Wat is er dan met hem gebeurd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...