Spring naar bijdragen

Jeep Academy Bilstain 6 t/m 8 juni 2008


Dutch Rebel
 Share

Recommended Posts

Uitnodiging Jeep Academy Bilstain in België

In het weekend van vrijdag 6 juni tot en met zondag 8 juni a.s. organiseren wij voor de tweede keer een Jeep Academy op het Domein Trial Enduro, gelegen “Au Pairon” 67 te

4831 Bilstain in België.

Dit prachtige park www.rdmcbilstain.be is een gerenommeerd oord voor het treffen en het beoefenen van de gemotoriseerde sporten en biedt volop mogelijkheden voor zowel de gevorderde als voor de minder ervaren Jeeper.

Het terrein werkt echt grensverleggend, waarbij het accent zal liggen op het betere klim- en hellingwerk.

Uiteraard zijn ook hier weer de passages opgenomen voor de standaard jeep, zodat we de verschillen zelf kunnen waarnemen.

Thema en wetenswaardigheden

De Jeep® Academy is toegankelijk voor standaard jeeps (Blauw), aangepast (Rood) en extreem (Zwart), waarbij de deelnemers worden ingedeeld in teams van ±5 jeeps.

De teams zullen onder begeleiding van een JeepClub Marshal de in het terrein uitgezette proeven afleggen. De verrichtingen zullen op de Jeeperscard worden aangetekend.

Het programma voor dit weekend is als volgt

Vrijdag 6 juni:

  • Vanaf 17.00 uur welkom op het terrein en inrichten kampeerplaats,
  • Vanaf 19.00 uur aanmelden in de organisatietent.

Zaterdag 7 juni:

  • Ontbijt op eigen gelegenheid,
  • Vanaf 09.00 uur aanmelding in de organisatietent,
  • 09.45 uur briefing en indeling teams,
  • 10.00 uur vertrek 1e team voor de Jeep Academy,
  • 13.00 uur gezamenlijke lunch,
  • 14.00 uur hervatting Jeep Academy,
  • 17.00 uur sluiting daarna BBQ en kampvuur.

Zondag 8 juni:

  • Ontbijt op eigen gelegenheid,
  • 10.00 uur vertrek teams voor de Jeep Academy,
  • 13.00 uur gezamenlijke lunch,
  • 15.30 uur prijsuitreiking JCN Bilstain Award 2008,
  • 16.30 uur afbreken tenten,
  • 17.00 vertrek.

Kosten opgave

De inschrijvingskosten bedragen per jeep € 60,- en dienen bij aankomst op het terrein op 6 en of 7 juni te worden voldaan.

De inschrijvingskosten zijn inclusief gebruik terrein voor het weekend en twee overnachtingen op het terrein.

Toilet en douche faciliteiten zijn aanwezig

Aanmelding

Deelname kan worden opgeven middels e-mail secretariaat@jeepclub.nl onder opgave van

· naam en

· lidnummer.

Niet-leden dienen aanvullend opgave te verstrekken van

· adresgegevens en

· voertuiggegevens.

De inschrijving dient voor 1 juni a.s. bij ons binnen te zijn

Routebeschrijving

· Autoroute E 40 richting Aachen

· Afslag 37 bis, Elsaute/ Les Plenesses

· Volg richting Limbourg

· na 800 meter op de kruising rechtdoor richting Limbourg

· Rechts aanhouden, op de rotonde rechtsaf

· Na 100 meter rechts ingang van het terrein.

Coördinaten en telefoon

GPS: 50°38'2.04" N / 5°54'58.80" O

Tel: 087/76.51.79.

Met vriendelijke groet

Ruud van Huët

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Je kunt overal (waar plek is) je tent opzetten -gras, kiezels, schuin- (MAAR: ben wel op tijd, want de fijnste plekjes zijn schaars.)

En er zijn kamers te huur. Voor kids is dit een goed terrein om te doen.. niet te groot.

OT: helaas wij haken ook af.... Iets met Noorwegen enzo.

Maar wie kan, dit is echt een aanrader! :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zin heb ik zeker. Zijn er in de buurt nog alternatieven voor de tent? Caravan of huisje huren of zo? Ik kan op de website niks vinden en ben er nog nooit geweest. Dit ivm twee jonge kids van 2 & 3.

Kamperen op t terrein gaat, wel zware haringen meenemen, tis nogal steenachtig. Voorzieningen zijn erg basic, je kunt er kamers huren en er is een restaurantje. Zie ook foto's van vorig jaar

bilstain01.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi, mag ik bij jou in de caravan? CJ kan wel buiten slapen toch? die vindt het niet erg om met een steen in de rug te liggen:lol:

Maar zal dit keer maar spijker haringen meenemen, gewone haringen zijn geen succes daaro...

Goeie tip, als het grasveld volstaat heb je die wel nodig :D

Overigens gaan we dat weekend net weg, de andere kant op dan.

Dus plezier!! (zal vast lukken daar)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JEEPED de Jeep doctor( je weet wel deze knakker http://www.jeepforum.nl/member.php?u=179) zegt dat ie in twijfel is of dat ie meegaat naar Bilstain. Dus een ieder die vindt dat ie mee moet schrijf het in z'n gastenboek op www.Jeeped.nl. Klik hier maar!!! http://www.jeeped.nl/gbook/gbook.php

Hij heeft het mischien druk...zegt ie:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JEEPED de Jeep doctor( je weet wel deze knakker http://www.jeepforum.nl/member.php?u=179) zegt dat ie in twijfel is of dat ie meegaat naar Bilstain. Dus een ieder die vindt dat ie mee moet schrijf het in z'n gastenboek op www.Jeeped.nl. Klik hier maar!!! http://www.jeeped.nl/gbook/gbook.php

Hij heeft het mischien druk...zegt ie:wacko:

Done:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zullen Ed zaterdag wel fff toespreken :yes:...

Wel effe dimmen graag, dame. Ik zit al vanaf januari in de wachtkamer en in juli moet ik voor de APK, waar ik niet door kom met alleen de voorvering verhoogd (de vogeltjes worden er wakker van, 's-avonds).:worshippy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel effe dimmen graag, dame. Ik zit al vanaf januari in de wachtkamer en in juli moet ik voor de APK, waar ik niet door kom met alleen de voorvering verhoogd (de vogeltjes worden er wakker van, 's-avonds).:worshippy:

heej pssst...

als je goed leest heb ik er een knipoog (:D) achter gezet...

dat wil eigenlijk zo goed als zeggen, dat ik gewoon met Ed een datum afspreek wanneer ook wij kennen (en zo te lezen JanJeep ook)... Dus na je APK... mag het dan wel?:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...