Spring naar bijdragen

koers van de USD/Euro


dezperado
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Reacties 225
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
en ten derde aan Brabant

het gaat lekker met de dollar :( 1,27

eerst griekenland daarna portugal en nu spanje. ik heb zo mijn twijfels dat het einde nog niet inzicht is.

heb ook al iets vernomen dat gelderland een tekort heeft :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja..Tja.... we zullen zien

Van mij mag het wel weer een beetje aantrekken , in de electronica handel is het op dit moment moeilijk te halen.

(vorige week nog een complete electronica winkel in zierikzee opgekocht)

Niet alleen in de electronica handel is het moeilijk hoor. Tis overal moeilijk. Heb de afgelopen maanden tientallen autobedrijven leeg gereden , loonbedrijven leeg gereden grote metaalbewerkingsbedrijven , drukkerijen , keukenzaken enz leeg gereden.

Sinds de crisis krijg ik het werk via de deurwaarders niet weggewerkt. En het einde is nog lang niet in zicht. We gaan vast weer beneden die 300 punten grens komen en de euro zie ik ook wel beneden de 1.15 komen. Binnen nu en 10 jaar is 1 van de grote europese landen het zat om telkens voor de zwakke landen borg te staan en dan zie ik dat land er zomaar uitstappen en wie weet halen we de gulden dan weer onder die dikke laag stof vandaan want het is natuurlijk van de zotte als 1 of 2 landen hun financiele zaken niet op orde hebben dat de rest van europa daarvoor moet bloeden.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk. Als die gulden terugkomt is er weer volop werk in de automatisering en kunnen ik en mijn collega's onze lol ook niet meer op.

Gaat wederom vermogens kosten :bye1:

Ach is dat niet met alles wat er gebeurd?

Toen Europa besloot de euro in te voeren was 1 van de belangrijke doelen om een sterke munt te krijgen. Gelukkig is dat vele jaren goed gegaan maar dat het goed ging was mede te danken aan de landen die er goed voor stonden. Nu de sterke landen steeds meer moeten inbrengen om de zwakke landen te helpen gaat ook in die sterke landen steeds meer de vraag klinken WAAROM en WAARVOOR doen wij het.

Ik gok erop dat Frankrijk het eerste land zal zijn dat de euro de rug toe zal keren binnen 10 jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet alleen in de electronica handel is het moeilijk hoor. Tis overal moeilijk. Heb de afgelopen maanden tientallen autobedrijven leeg gereden , loonbedrijven leeg gereden grote metaalbewerkingsbedrijven , drukkerijen , keukenzaken enz leeg gereden.

Sinds de crisis krijg ik het werk via de deurwaarders niet weggewerkt. En het einde is nog lang niet in zicht. We gaan vast weer beneden die 300 punten grens komen en de euro zie ik ook wel beneden de 1.15 komen. Binnen nu en 10 jaar is 1 van de grote europese landen het zat om telkens voor de zwakke landen borg te staan en dan zie ik dat land er zomaar uitstappen en wie weet halen we de gulden dan weer onder die dikke laag stof vandaan want het is natuurlijk van de zotte als 1 of 2 landen hun financiele zaken niet op orde hebben dat de rest van europa daarvoor moet bloeden.

het zou mij niks verbazen. dat er binnen nu en 10 jaar een eu lidstaat uit de euro stapt. want er zijn een paar landen zoals frankrijk en duistland. die francs en marken op hebben geslagen in geldpakhuizen. als het ooit eens goed misgaat met de euro. maar sommige landen zoals nederland hebben de guldens in de ban gedaan en vernietigd sukkels. en engeland blijft trouw aan de pond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...