Spring naar bijdragen

koers van de USD/Euro


dezperado
 Share

Recommended Posts

het zou mij niks verbazen. dat er binnen nu en 10 jaar een eu lidstaat uit de euro stapt. want er zijn een paar landen zoals frankrijk en duistland. die francs en marken op hebben geslagen in geldpakhuizen. als het ooit eens goed misgaat met de euro. maar sommige landen zoals nederland hebben de guldens in de ban gedaan en vernietigd sukkels. en engeland blijft trouw aan de pond

Ik denk dat NL niet meer voor de gulden moet gaan. Ook de Euro is niet alles gebleken.

We moeten maar gaan voor een Nederlandse Lire. Kunnen we allemaal zeggen dat we miljoenair/miljardair zijn.:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 225
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
een verenigd europa proberen we al zo lang

je kunt niet zomaar de Grieken en de Portugezen en dan de Spanjaarden eruit kiepen.

Moeten we dan wel al die arme landen binnen halen als nieuw EU land?

Heel die EU is 1 grote aanfluiting!

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

hij daalt wel snel.....blij dat ik alles al gekocht heb wat ik wilde....:lol:

Volgens de omrekentabellen stond de dollar ooit in het gulden tijdperk omgerekend naar de euro op 0.78513

Dus eigenlijk valt de koers nu best wel mee. We zijn gewoon verwend geweest de afgelopen jaren :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
Hmmm... vreemd , ik deed net een betaling naar China en kreeg een koers van 1.387....

Is niks vreemds aan. Betaal met visa , master of american express en de wisselkoers is altijd iets minder gunstig dan de actuele koers vooral naar dat soort landen toe. Is de bekende wisselkoers naai dienst. Verschil valt nog mee trouwens. Had laatst een betaling naar China waarbij ik op de totale order voor een paar duizend euro werd gepiepeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...