Spring naar bijdragen

Het Grote "Wat heb je pas gekocht"Topic Deel 3


EJG
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 3.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik niet. Ik heb er pas een meegekregen van mijn dealer toen mijn Avensis D-Cat een beurt kreeg en ik was de auto na de eerste 3 kilometer zat. Geruild met mijn vrouw die eigenlijk met de Jeep weg wilde en die was hem ook snel zat. Voor ons dus geen RAV4...

Laat me raden ,.......een automaat :( of een Terra versie ?( Viel me erg tegen namelijk , erg "doods" met de viertraps.... Moet zeggen dat deze me goed bevalt ( natuurlijk,nothing beats a Jeep ) voor de asfaltkilometers.... Tja je moet wat ......:lol:

*kijkt wat in het rond voor een willy`s voor in de toekomst :)*

:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon een keurig aangekleedde handgeschakelde benzineversie. Ik vond alles gewoon doods aanvoelen en het comfort was niets. Hakerig schakelen, stug geveerd en het bochtengedrag... Nou ja, laat maar. En dan vergelijk ik dus niet met de Avensis D-cat die geweldig loopt, maar ook in vergelijking met onze XJ vond ik de wegligging echt niks... (En mijn vrouw dus ook niet.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon een keurig aangekleedde handgeschakelde benzineversie. Ik vond alles gewoon doods aanvoelen en het comfort was niets. Hakerig schakelen, stug geveerd en het bochtengedrag... Nou ja, laat maar. En dan vergelijk ik dus niet met de Avensis D-cat die geweldig loopt, maar ook in vergelijking met onze XJ vond ik de wegligging echt niks... (En mijn vrouw dus ook niet.)

Tja,....kan gebeuren ,gelukkig verschillen we allemaal van smaak ( hoewel we het over een Jeep eens zijn..:)..) ..... ik ben er in ieder geval blij mee....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rode halve deuren voor mijn TJ

weet het mijn TJ is groen dus ik moet ze nog (laten) spuiten, de binnenkant is grijs en moet beige worden.

Maar ik ben allang blij dat ik eindelijk orginele halve deuren heb weten te scoren:yes:

010509023.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rode halve deuren voor mijn TJ

weet het mijn TJ is groen dus ik moet ze nog (laten) spuiten, de binnenkant is grijs en moet beige worden.

Maar ik ben allang blij dat ik eindelijk orginele halve deuren heb weten te scoren:yes:

010509023.jpg

Is het roofrack reeds gevonden Jan ???

( Heb me een slag in de rondte gezocht maar niets meer kunnen vinden van een copietje van de advertentie ofzo, helaas...):yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De buit was fiks vandaag. Eindelijk een fatsoenlijke momentsleutel. Mijn 'oude' ging niet ver genoeg, deze gaat tot 250 ft/lbs. 2x 12-kant 13mm (een lange en een korte). Tevens een digitale schuifmaat, de oude was niet meer goed afleesbaar. Een stapel kleine onderdelen voor mijn rondom-remmen-revisie-project. En voor onze onderdelen auto Mini Jumbo nieuwe schijfjes & blokjes voor. Tenslotte moet de onderdelen auto wel kunnen rijden, anders heeft ie niet zo veel zin:lol:

Bestelling20090506.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...