Spring naar bijdragen

Hier is die dan. Mijn Cherokee


boudewijn
 Share

Recommended Posts

Hey thanks allemaal. Ach ja het blijft mooi spul. Het is een geweldige auto. Net als Pascal heb ik al heel wat auto's gehad. BMW 750, 740, 735, 540 Mercedes 500, nou jah etc.etc. Maar dit is verreweg de tofste en vetste auto om in te rijden tot nu toe, en ik denk dat ik nog lange tijd Jeep blijf rijden. Gegroet allemaal, Boudewijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is ie al genezen van het virus :blink:

De jeep staat nu al weer op marktplaats te koop :B:ohmy:

Advertentienr.:141926757

Gelukkig ben ik nog steeds goed ziek :P

Jeep7

heeft zekers bij de pomp gestaan en is denk ik zeer geschrokken :lol:

niet echt een lange jeep virus gehad ach het virus duikt wel weer op is toch een ongenezelijke ziekte:lol::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahahaha nou nee hoor jongens maak jullie maar niet druk! Deze jongen blijft gewoon JEEP rijden en lang ook. Ik heb hem er op gezet om te kijken of ik dikke winst kan maken. Ik zag namelijk een zelde er op staan waar 9250 voor was geboden. Deze heeft echter G3. Dat is alles. Overigens zit ik al weer te prakiseren over een zwarte.

Groet, B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahahaha nou nee hoor jongens maak jullie maar niet druk! Deze jongen blijft gewoon JEEP rijden en lang ook. Ik heb hem er op gezet om te kijken of ik dikke winst kan maken. Ik zag namelijk een zelde er op staan waar 9250 voor was geboden. Deze heeft echter G3. Dat is alles. Overigens zit ik al weer te prakiseren over een zwarte.

Groet, B

pfff heeft gelukkig nog de virus werden al bang (zo nu weer naar de baranders weer gezeur van kameel:lol:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahahaha nou nee hoor jongens maak jullie maar niet druk! Deze jongen blijft gewoon JEEP rijden en lang ook. Ik heb hem er op gezet om te kijken of ik dikke winst kan maken. Ik zag namelijk een zelde er op staan waar 9250 voor was geboden. Deze heeft echter G3. Dat is alles. Overigens zit ik al weer te prakiseren over een zwarte.

Groet, B

Gelukkig, :lol::D

Ik was al bang dat er een medicatie gevonden was.

Ken er hier in de buurt een aantal die mij en mijn zwager graag een hele grote hoeveelheid van het medicijn hadden willen toedienen.:):whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nu wordt ik elke dag lastig gevallen door boudewijn met zijn vraag of hij nog voor de laatste keer mijn zwarte 5.9 mag bekijken!!!!!!!!!!!!!

het virus is aan het broeien in doesburg .

houd deze man van mijn deur voordat ik de hele familie ziek heb.

groetjes pascal.

:rolleyes:

Nee. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...