Spring naar bijdragen

JCN Jeep Academy Heerde 22 december


kollee
 Share

Recommended Posts

JCN Jeep Academy verplaatst van 9 december naar 22 december

Op zaterdag 22 december a.s. zal alweer voor de 5e keer een Jeep Academy worden georganiseerd op het motorcross terrein van de “MSV NOV” in Heerde (zie routebeschrijving) op de Veluwe.

Jeep Academy:

Deze Jeep Academy bestaat uit een twintigtal trials en zal bijna geheel worden verreden op een zanderige onderbodem, een technisch terrein ingericht met uitdagende proeven voor zowel de standaard uitgeruste jeep als voor de extremist.

Zoals je inmiddels van ons gewend bent, zullen de deelnemers in teams van 5 tot 7 jeeps worden samengevoegd en als één team onder leiding van een Marshal het parcours afleggen, door gezamenlijk de trials te passeren.

Deze Academy zal geheel in de kerstsfeer worden verreden, waarbij onderlinge behulpzaamheid wordt gevraagd en zal worden beloond.

Programma op deze zaterdag:

09.30 uur Aanmelding

09.45 uur Eerste briefing

10.00/12.30 uur: Trial/Academy

12.30/13.30 uur: Lunch

13.20/16.30 uur: Trial/Academy

Opgave deelname:

Middels e-mail: info@www.jeepclub.nl onder vermelding: “Jeep Academy Heerde”, en

onder opgave: Lidnummer, Aantal personen en aantal kinderen (<12 jaar).

Kostenopgave :

Inschrijfgeld per jeep bedraagt € 30,- (toeslag niet-leden € 20,-), inclusief:

  • Ontvangst met gratis koffie, thee e.d. en frisdrank voor de kinderen,
  • Oliebollen (van Evert, dus perfect) voor op de vuist en een
  • Originele kaasboer (Rednose) met een fraaie selectie exclusieve kaasjes in de pauze.

De kosten dienen te worden voldaan bij aanmelding op de startlocatie.

Beschrijving van de route:

Heerde is gelegen aan de A50 tussen Zwolle en Apeldoorn, afslag Heerde #29.

Aan het eind van de afrit volg de “Jeep Club” borden op de Kamperweg.

Al met al een klassiek jubileum in december, wij zien je graag,

Ruud van Huët

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gisteren ontvingen wij inderdaad het bericht dat de Provincie Gelderland zeer nauwgezet zal toezien op de naleving van de voorwaarden verbonden aan vergunningen voor gemotoriseerde evenementen.

Met betrekking tot het gebruik van het motorcross terrein van de “MSV NOV” in Heerde gedurende de wintermaanden houdt dit in dat er geen evenementen mogen worden verreden op zon- en feestdagen.:yes:

Nadat wij als bestuur hierover door het MSV NOV werden geïnformeerd, hebben wij in onderling overleg de Jeep Academy gepland voor zondag 9 november a.s. kunnen verplaatsen naar zaterdag 22 december a.s.

Overigens zal het programma van de Jeep Academy Heerde ongewijzigd worden doorgevoerd en blijven de overige voorwaarden ongewijzigd van kracht.:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en de zondag eropvolgend De zondag van de ANVT gaat ook naar zaterdag

Heerde zaterdag 15 december 2007

M.S.V. "Noord-oost Veluwe" Kamperweg (ongenummerd), 8181 CR Heerde

Datum: zaterdag 15 december 2007

Tijd: van 10.00 tot 16.00 uur

Kosten: € 25 voor niet leden

Terreingesteldheid: Zand en bos

Toegangseisen & regels:Zie onze regelspagina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na de milieurakkers nu ook al de geloofsrakkers die een inbreuk doen op onze vrijetijdsbesteding.:rolleyes: I.v.m. zondagsrust mogen er maar op een beperkt aantal zondagen activiteiten georganiseerd worden op het motorcrosscircuit in Heerde. Volgens mij is het geluid van de snelweg A50 en de omliggende wegen harder dan het geluid van een aantal standaard auto's die achter verschillende geluidswallen (ook al aangelegd onder druk van anderhalve idioot) hun plezierige rondjes rijden.

Ja, het valt niet mee om in ons dichtbevolkte landje elkaar wat plezier te gunnen. Sorry, maar dit wilde ik even kwijt.

:rolleyes:Wel fijn dat het evenement in elk geval doorgang kan vinden. Dan moeten we maar massaal 8 december naar het evenement van de Rotary (steunen we ook nog een goed doel) om de Jeep alvast in Heerde in te rijden.

Tot ziens bij de oliebollen.

Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik denk dat ik maar een paard ga kopen, kan je ten minste waneer je maar wilt door de bossen crossen:(

Nee Menno...:no:

Ook dat is op veel plaatsen al aan regels gebonden kan ik je uit eigen ervaring melden...:ohmy::wacko::wacko::frusty: (je word toch helemaal...lahmaar...)

OT: zijn er uiteraard op de 22ste bij!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag trouwens wel dat het een hele drukke agenda is in Heerde in de maand December. Iedereen moet op zaterdag rijden behalve 4x4 zeeland zag ik. Die staan nog steeds gepland op Zondag 16 December. Zal ook vast veranderd worden neem ik aan.

Ik zal er in eider geval zeker zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om alle geruchten uit de wereld te helpen, er wordt niet op 16 dec. gereden in Heerde door geen enkele 4x4 club. Op dit moment mag er geen enkele activieteit op de zondag plaats vinden. Heeft ook niet met de zondagsrust te maken, het heeft puur met de milieuvergunning te maken. Ik ben bezig met de provincie om onderscheid te maken betreft lawaaisport en geen lawaaisport om zodoende meer mogelijkheden te kunnen creëren.

mvgr. Henk Kamphuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om alle geruchten uit de wereld te helpen, er wordt niet op 16 dec. gereden in Heerde door geen enkele 4x4 club. Op dit moment mag er geen enkele activieteit op de zondag plaats vinden. Heeft ook niet met de zondagsrust te maken, het heeft puur met de milieuvergunning te maken. Ik ben bezig met de provincie om onderscheid te maken betreft lawaaisport en geen lawaaisport om zodoende meer mogelijkheden te kunnen creëren.

mvgr. Henk Kamphuis.

Erg creatief. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om alle geruchten uit de wereld te helpen, er wordt niet op 16 dec. gereden in Heerde door geen enkele 4x4 club. Op dit moment mag er geen enkele activieteit op de zondag plaats vinden. Heeft ook niet met de zondagsrust te maken, het heeft puur met de milieuvergunning te maken. Ik ben bezig met de provincie om onderscheid te maken betreft lawaaisport en geen lawaaisport om zodoende meer mogelijkheden te kunnen creëren.

mvgr. Henk Kamphuis.

Maar Henk,

maakt de provincie dan een onderscheid tussen een zaterdagse en een zondagse milieuvergunning??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...