Spring naar bijdragen

hoogste kilometerstand


Mitchell2.24v
 Share

Recommended Posts

Onze ZJ uit '94 staat net over 310.000 heen, en ik heb het vermoeden dat een Jeep nog wel meer aan moet kunnen.

Wat is de hoogste kilometerstand die jullie hebben gezien? Wat zou de hoogste kilometerstand van alle forummers / jeepers hier zijn?

Dit is voor mij tevens de auto met de hoogste kilometerstand die ik ooit gehad heb. Alle anderen lagen (ver) onder de 160.000

Link naar opmerking
Deel via andere websites

whoops niet (goed) gezocht... :lol:

Maar eh, die thread is alweer bijna een jaar oud, iedereen heeft er nu toch wel 50K bij gereden ;)

Ik hoop binnenkort te kunnen toetreden tot de 200.000 mile club :huh:

Is er inmiddels al iemand de 400.000 km gepasseerd?

'

bijna bijna denk aan eind volgende maand zit nu op 389200 km dus nog even doorrijden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

M'n 1994 Grand met 5.2 op LPG heeft nu 321.885km's

Blok staat nog steeds mooi droog. Op olie verlies/verbruik heb ik nog niet echt zicht, heb er zelf nog maar een kleine 5000km's mee gereden. Heb echter nog niets moeten bijvullen.

M'n 1998 TJ 2.5 op LPG heeft er nu 195.251 km's opzitten op LPG. Olie wordt na 10.000km's vervangen en hij heeft nog steeds een mooi droog blok ZONDER iets van olieverbruik/verlies.

Geert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was da die groene die ook in Sclayn was met die klapkar op kruiwagenwieltjes er achter?

yep met kruiwagenwieltjes maar wel lekker droog slapen en ja de bandjes moeten nog groeien :wacko:(kan alleen geen rubberpokon vinden in de tuinwinkel)

offtopic niet eem lang kom om wat te drink,n he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...