Spring naar bijdragen

Bent u klaar voor Jeep Adventure op 8 en 9 september 2007


www.jeepie.nl
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik denk dat het goed verkeerd is wat ze doen.

Uitnodiging en dan ben je uitgeloot dus niet belangrijk genoeg.

Ik voel me dan echt zo Wie is nou de klant. Arrogante ballen

Kunnen niet eens een evenement organiseren voor al hun klanten

Ben al eens op zo'n evenement geweest waar een stel studenten de klanten rondrijden en nog niet eens weten hoe je hem in zn laag zet.

Zoiets moeten ze laten organiseren door mensen die wel verstand hebben van Jeeps.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben al eens op zo'n evenement geweest waar een stel studenten de klanten rondrijden en nog niet eens weten hoe je hem in zn laag zet.

Lol , bij jou ook al , dit gebeurde exact hetzelfde bij mij vorig jaar.

Het is wel goed georganiseerd (het hele gebeuren dus..) alleen het onderdeel terrein rijden, was lachwekkend.

Vergeet niet dat dit geen dag is voor "ons" , maar meer een dag voor potentiele kopers en familie. Ik heb er vorig jaar prima vermaakt (voor 2 uurtjes) en dat was het dan ook. 1 keer was/is genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was op het Jeep Adventure 2007. Inderdaad goed georganiseerd. Voor de kinderen was er zat te doen en je kon off road rijden in de nieuwste modellen. Eten was goed en alles was gratis. Ik heb een bekende gezien van JCN, Jan-Willem (of was het nou Willem-Jan?). Naast vele Jeeps stonden er ook Chryslers en Dodges. Onder meer een prachtige Viper en de nieuwe Nitro. Naar mijn bescheide ;) mening is de Dodge Nitro de perfecte opvolger voor de XJ, lekker hoekig. Een pracht kar met maar één nadeeltje: er staat geen Jeep op.:D.

Hier nog een paar fotootjes.

foto1wx4.jpg

Wist je dat een Patriot kan zwemmen?

foto2eb1.jpg

Unlimited met hardtop.

foto3wo6.jpg

Unlimited met softtop.

foto4ce6.jpg

Iemand van plan om dood te gaan? Dan hier je ideale vervoersmiddel.:lol:

Groeten,

V.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag ff met de fam naar loon op zand geweest.....is presies zoals EJG en dez al zeiden....beetje in de rondte rijden in een partiot ofzo....zucht...z'n ding kan maar net wegkomen in het mulle zand:no:, ja zegt die man ik zet het eerst het ESP even uit anders komen we niet weg!

We hebben ook nog in de Wrangler Unlimited gereden, ja wat zal ik zeggen het is een echte Jeep maar je mist het gevoel met het terreinen de motor zal ik maar zeggen. verder alles goed geregeld eten enzo hoor maar zoals al door anderen gezegd een keertje is leuk maar ook niet meer dan dat.;)

1347091903_8854bf9460_b.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook naar de Jeep Adventure geweest en ik moet zeggen ik heb me prima vermaakt.

Vond het goed geregeld allemaal, maar het lag allemaal flink verspreid:D

Binnenkomst:

87479230mx4.jpg

Quads voor de kleintjes

2ajk2.jpg

En voor de groten

95244536bw2.jpg

Abseilen:

71768062va2.jpg

Waterzooi:

88158472br3.jpg

Bandje:

41989994hb3.jpg

Moe maar voldaan weer naar huis gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er helaas niet geweest, hoewel dat wel gepland was. Soms zit het tegen....:yes:

Maar, vandaag iemand gesproken die er gisteren, als instructeur, wel bij was:

clubauto_roel_portret.jpg

Hij is lid van de Camel Trophy Enthusiasts, en zeker geen "rookie" in de terreinsport, maar een man met tientallen jaren ervaring:

clubauto_roel_04.jpg

clubauto_roel_05.jpg

1_september_2002_12.jpg

Ze waren er dus wel, instructeurs mét ervaring! :B

De door hem in Loon op Zand geredenPatriot's en Compass's vond 'ie niet echt geschikt voor stevig terreinwerk. Leuk voor een modderig zandpaadje, mits niet al te zwaar, volgens Roel. Met ingeschakeld ESP was er in het mulle zand inderdaad moeilijk of niet mee weg te komen! :D

Hij was wel erg positief over de nieuwe Wrangler, waar 'ie eerder al eens in reed!

Maar ik vrees dattie het toch bij z'n Discovery houdt...;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij zijn geweest! Net als vorig jaar was het strak georganiseerd. Alleen jammer dat de on road proefrittten alleen met de Compass en de Patriot gereden werden. Dat heb ik maar gelaten voor wat het was. Wel 2x off road gereden. Eerst met de Wrangler Unlimited 3.8 V6, daarna met een Compass.

Die Wrangler is echt leuk. Zou zomaar de vervanger van onze KJ kunnen worden. Prima bijrijder ook in die Wrangler. Een Belg die echt wel wist waar hij over sprak. Hoewel het niet meer dan proeven was heb ik toch wel de smaak van het terreinrijden te pakken gekregen.

Willem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ook ik was er met mijn dochter, die had de dag van haar leven.

eerst in een commander in het terrein, toen waterfietsen, daarna lukte het haar mij een rendier met een jeeptruitje te laten kopen, lekkere broodjes gegeten en ff uitgerust. daarna de patriot in het losse zand geprobeerd en erna weer terug om met een wrangler unlimited SAHARA te rijden (leuk jeepje zei ze):(

alles goed georganiseerd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

...

De door hem in Loon op Zand geredenPatriot's en Compass's vond 'ie niet echt geschikt voor stevig terreinwerk. Leuk voor een modderig zandpaadje, mits niet al te zwaar, volgens Roel. Met ingeschakeld ESP was er in het mulle zand inderdaad moeilijk of niet mee weg te komen! ;)

...

Ik miste de lage gearing verschrikkelijk, dat is het grote gebrek van die auto's.

ook ik was er met mijn dochter, die had de dag van haar leven.

...

Owh, dus jij bent het.:wacko: Weer een man-callsign connectie gelegd.

Groeten,

V.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...