Spring naar bijdragen

17 juni, JCN, Jeep Academy Wamel


Kameel
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Een leuke dag gehad met veel mooie proeven, die goed begeleid werd door onze marshal Ab. Het was weer een fijn daggie JEEP rijden. Zelfs de hamburgers van Dez en Petra waren lekker. De klei is inmmiddels alweer van de TJ af, maar wat een troep die klei. JCN bedankt voor de goede organisatie en de gezelligheid.:D

Ik zit nu lekker met een koud glas bier, dat smaakt hoor!!!!!!!;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het erg naar m'n zin gehad. Geweldige de hulp van Petra. En de Marshals hebben het ook weer super gedaan. Was jammer dat ik naar mn kids moest Vaderdag en zo. Hoop dat onze Oost nederlanders ook een fijne dag hebben gehad. Ik vond het erg leuk bij hen in de groep.

Marco heeft super gereden zonder lockers.Ole deed het ook prima.

Ruud en Maria hebben ons weer een hele fijne dag(en) bezorgd en ik hoop dat we daar nog lang van mogen genieten.

Ik heb met Petra de burgers alleen opgewarmd maar alle lekkere dingen waarmee je ze kon bepleisteren heeft Maria gekocht en bedacht.

De Chilton , de spekreepjes de augurkjes etc.

Ik dank jullie voor je geduld Maar al met al hebben we toch binnen een uur alles kunnen grillen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer een super georganiseerde dag geweest:thumbsup:

Dank aan de mensen van de JCN die dit weer in hun vrije tijd voor anderen hebben opgezet en vanavond nog hebben opgeruimd.;)

De catering was ook voortreffelijk.

Al met al een superdag geweest.

Als afsluiter zijn de "westerlingen"nog lekker uit eten gegaan met elkaar.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een fantastische dag gehad. Complimenten voor de organisatie en voor degenen die geholpen hebben met de uitvoering.

Het was de tweede keer dat ik een Academy bezocht, maar de eerste keer dat ik zelf heb gereden. Met de XJ, dat wel, maar ik geloof niet dat ik met een ZJ beter af was geweest en eerlijk gezegd wist ik me van de lessen in Militaire dienst (meer dan 30 jaar geleden), meer te herinneren dan gedacht. Dank zij de volrige eigenaar wel een mistlamp verspeeld, maar wie monteert zo'n ding nou onder de bumper en precies voor het trekoog. Hij had er sowieso dus af gemoeten.

Richard en Tim ook bedankt, was blij met jullie aanvullingen en aanwijzingen. Ik moest iets eerder weg en zag jullie niet meer, maar bij deze!

Kennelijk ben ik een van de weinigen die via Utrecht-Amsterdam naar huis moest, maar de volgende keer moet er toch iets te bedenken zijn om ergens nog een kleinigheid te eten. Want die volgende keer komt er!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer een super georganiseerde dag geweest:thumbsup:

Dank aan de mensen van de JCN die dit weer in hun vrije tijd voor anderen hebben opgezet en vanavond nog hebben opgeruimd.:lol:

De catering was ook voortreffelijk.

Al met al een superdag geweest.

Als afsluiter zijn de "westerlingen"nog lekker uit eten gegaan met elkaar.:D

schiet eens op met die foto's! ;):whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook voor mij WJ-Theo en Sabine was het een geweldige ervaring! Mijn CG heeft zich dapper geslagen en met uitzondering van de trekhaakstekker en een paar krasjes verder niuets kapot gereden. Fijne opzet met "eigen" marshal in onze beginners ( blauwe ) groep. Dank aan Richard en Tim. Was wel erg spannend, daar ik mijn auto pas twee dagen had en ik wel voorzichtig wilde zijn, maar ik wist dus niet dat er met een WJ ZOVEEL mogelijk was !! Zeker voor herhaling vatbaar. Veel geleerd, veel mensen nu in het "ECHT" gezien. ( viel niet tegen Grijns ). Misschien zie ik er wel enkele terug over 14 dagen in Velp bij Kien. ( ik zal er de zaterdag zijn ). NOgmaals hulde aan de organisatie enne ........... CU

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook voor mij WJ-Theo en Sabine was het een geweldige ervaring! Mijn CG heeft zich dapper geslagen en met uitzondering van de trekhaakstekker en een paar krasjes verder niuets kapot gereden. Fijne opzet met "eigen" marshal in onze beginners ( blauwe ) groep. Dank aan Richard en Tim. Was wel erg spannend, daar ik mijn auto pas twee dagen had en ik wel voorzichtig wilde zijn, maar ik wist dus niet dat er met een WJ ZOVEEL mogelijk was !! Zeker voor herhaling vatbaar. Veel geleerd, veel mensen nu in het "ECHT" gezien. ( viel niet tegen Grijns ). Misschien zie ik er wel enkele terug over 14 dagen in Velp bij Kien. ( ik zal er de zaterdag zijn ). NOgmaals hulde aan de organisatie enne ........... CU

Ennehhh......... Vergeet vooral al die foto's niet ergens te plaatsen. Elders vind je wel een draadje hoe dat moet, en anders kun je gewoon aaan een van de moderators vragen hoe je die foto's het beeste hier krijgt.;)

Trouwens, die ene moddereter was er vandaag niet eens bij volgens mij :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

SUPER dag vandaag ! heel gezellig ,leuke proeven ,en top weer !

ff wat fotootjes eindelijk !

morgen nog wat pics ..... groetjes Dave en Lin.

(thanx JCN)

En ze zijn leuk:yes:,..........is ook goed te zien wat ik weer gemist heb....:D, baal baal baal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kom maar op mat de rest van de foto`s ...;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inclusief uitzetten, 2 pracht dagen gehad, met super mooi weer!

Vandaag (zondag) helemaal super met al die lachende gezichten.

Eten was helemaal prima, dank Maria, Petra en Dez!

En ow ja, Dez deed nog een poging een liertouw op me af te schieten...;);) (hoop dat de schade aan je band mee valt man...).

Je ziet dit terrein steeds verder groeien. Vorige week was de Hanimog club langs geweest, de week daarvoor de Laro club. De gaten worden steeds mooier, dieper en breder, het terrein begint echt een eigen karakter te krijgen.

Beest halen we de volgende keer wel op, weten we zeker dat ie uit zn nest is...:P

@ Henk; moeten nog even een afspraak maken wanneer we al die paaltjes weer gaan rechtbuigen...:lol::P;)

Topdag(en) geweest!!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was weer een topdag !

Weer was goed.

Eten was erg goed ! bedankt Dez,Peet,Maria.

Terrein wordt steeds leuker.

JCN en marshalls bedankt , was weer goed geregeld :D

We waren op tijd terug gegaan.

Gelijk de Jeep ontdaan van klei, wat een bende zat er weer onder:wacko:

Daarna nog effe snel met zijn tweeen lekker wezen wokken. (we hadden toch oppas)

Kortom , prima dag.

Foto's volgen

bah........net wakker...

Je mocht gewoon niet ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

superdag gehad,

dit is waarom de jeepclub zo is als tie is,

ongedwongen, gezellig, behulpzaam, gezellig, leerzaam, gezellig en geen capsones. Oh ja had ik al gezellig gezegd?

werkelijk goed georganiseerd.

Alle mensen die hun vrije tijd er ingestoken hebben om het zo te laten zijn;

BEDANKT:thumbsup::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...