Spring naar bijdragen

Jeepforum. maakt meer kapot dan je lief is


Gast IRONBITCH
 Share

Recommended Posts

Je begon dit draadje met een excuus

En nu eindig je weer zo :unsure:

het wordt eens tijd dat deze moderators van het Jeepforum eens een cursus forumbeheer gaan volgen.

Last van een kort lontje ?

Op deze manier maak je het alleen maar lastiger voor je zelf.

Nog even en iemand stoort zich zo erg aan jou , dat hij/zij jouw naam en al je andere gegevens ook nog een keer posten. Het zou toch niet leuk zijn als hier bijvoorbeeld persoonlijke gegevens (zoals hardloopuitlagen ; ik noem maar wat) zouden staan.

Doe normaal en maak gebruik van een vriendelijk forum.

Doe mee in de discussie, maar ga niet dreigen/schelden of andere lastig vallen.

Nu weet ik wel dat iedere familie een zwart schaap heeft , maar dit slaat alles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[...]

dat wil dus zeggen als andere gekken dit lezen. dan gaan ze mischien ook andere forumleden in de maling nemem. omdat zulke topics toch niet verwijderd worden.

[...]

Groeten IRONBITCH

Ik wil nog even een toevoeging maken met een deel dat ik uit je openingspost heb gehaald. Dit maakt het wat duidelijker.

Veel actieve forummers kennen anderen inmiddels persoonlijk. Hetzij door clubs en anders doormiddel van sleutelprojectjes.

Het is prettig dat dat (mede) dankzij het forum zulke contacten gelegd kunnen worden en ik weet zeker dat iedereen erbij gebaat is.

Niemand zou het maar 1 seconde in z'n hoofd halen om anderen serieus in de maling te nemen, juist doordat iedereen gebaat is door de goede relaties en kennis van de anderen.

Alles wat hierboven is beschreven is gebeurd nà en dòòr jouw eigen woorden.

Als ik jou was, zou ik me schamen. Diep schamen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bij andere forums worden zulke topics meteen verwijderd. en worden die geene ff op de vingers getikt. daar lopen teminste moderators rond met verstand. maar deze moderators van Jeepforum vinden het nog leuk om de boel nog ff lekker op jennen. met de gevolgen van dien

het wordt eens tijd dat deze moderators van het Jeepforum eens een cursus forumbeheer gaan volgen.

Je hebt het allemaal niet goed begrepen. :D Jeepers houden van veel vrijheid en dat wordt door de forumbeheerders gerespecteerd. Totdat iets onwelvoegelijk wordt, is mijn ervaring, en dat zonder aanziens des persoons. :frusty:

Vergeet niet dat je eigen vrijheid nooit verder kan gaan dan de vrijheid die je een ander gunt. Jij gunt Utah de vrijheid niet om opmerkingen te maken -die jou dan kennelijk niet aanstaan- en probeert hem te belemmeren. :D

Ik ben het met de vorige spreker eens dat je jezelf af moet vragen wat je op dit forum te zoeken hebt, populair worden is in ieder geval niet de doelstelling kennelijk.

Zou het forumbeheer beter kunnen? Misschien wel in de ogen van sommigen. Maar wat mij betreft alle lof.:unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moddereters kan dit niet verplaatst worden naar een beetje humor.???:unsure:

Nee, want er staat serieus in dat jij HOMO bent...(waarvan een aantekening is gemaakt...)

Vind t prima hoor Dez...vrijheid blijheid..

Ik spem maar wat, want begrijp niet dat hier zo serieus op word ingegaan...

Als het je hier niet bevalt, prima, maar zout dan op man.

Kunnen wij tenminste weer met onze beroerde moddereters/admins en alle hufters van leden weer verder waar we gebeleven waren...

Snap idd ook niet dat je zelfs nog maar woorden vuil maakt aan dit klotuh forum...

Bij de politie aangifte doen.....give me a break man...

Laat maar, ook al weer veel te veel aandacht...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was vandaag vroeg op, las het eerste postje van dit topic, dacht bij mezelf niet op reageren.....dat had toen ook nog niemand gedaan, en dat had wat mij betreft ook zo mogen blijven!

Als het je hier niet bevalt, of je alles al weet, blijf dan lekker weg, log niet in, reageer niet of lees alleen.........

Wie kaatst kan de bal verwachten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

doordat we in een vrij land leven, heeft eenieder ook de vrijheid om niet op het forum te zijn, te kijken en te schrijven

Dat je gebeld en bedreigd ben is niet goed te praten maar wel te begrijpen, aangezien de meeste mensen elkaar inmiddels kennen in woord en daad en derhalve voor elkaar opkomen.

aangifte doen is ook je vrije keuze

echter in jouw geval zou ik mijn excuses aan Utah aanbieden per pb en in overleg met hem en een moderator een postje aan het topic laten toevoegen dat jullie samen e.e.a hebben besproken en opgelost, kan het topic weer opslot en kan iedereen lezen dat het opgelost is

succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast IRONBITCH

ik heb zojuist mijn excuses aangeboden aan Utah via p.b en p.v en aan de moderators.via p.b. ik hoop dat het hierbij is opgelost en dat deze topic wordt gesloten of verwijderd wordt. ik heb mijn lesje wel geleerd.

met vriendelijke groeten van IRONBITCH de Zwarte Piet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Modjes zijn op cursus :frusty:

Mare , dit topic begon ook met excuses.

Hield ook niet lang stand.

Mare , ben er ook wel klaar mee :unsure:

Zolang iedereen blijft reageren(zoals ik) blijft het interessant!

Laten we erover ophouden en laten doodbloeden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb via PM al terug gereageerd naar Ironbitch.

Wat mij betreft mag dit topic gewoon dicht.:whistle:

Jammer dat dit allemaal zo heeft moeten lopen.

Trouwens wel de eerste topic op dit forum waar 5 paginas niet offtopic is gegaan.

We leren het wel een keer. c055.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...