Spring naar bijdragen

10th Anniversary Jeep Club Deutschland


Jeep Club Deutschland
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

We zijn net een uurtje thuis.

Het was een fantastisch weekend, gezellige mensen, leuk gereden (de XJ deed het prima), mooi kampvuur, lekker eten, mooi weer (behalve vandaag met inpakken).

Zaterdag hebben we wat rode proefjes gereden en zondag zijn we via een bolletje/pijltje-route naar een off-road terrein gegaan waar we lekker hebben gereden en we zijn weer via bolletje/pijltje teruggereden.

Kortom helemaal toppie! :yes:

Alleen dat klere eind er naar toe rijden, van de ene naar de andere file. :D

De terugweg ging wel lekker vlot.

De XJ blijkt nog wel wat verbeterpuntjes te hebben :thumbsup:, daar gaan we nog aan werken......

De foto's volgen nog....

Grtzzz

Ab & Petra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was half 8 weer thuis. Begon met het aan flarden rijden van een caravan wiel maar gelijk reserve erop met dank aan de hulptroepen en met mn compressor lucht erin en verder. Heb van de nachten niet veel mee gekregen omdat ik 10 tot 12 uur sliep na hele dagen in de zon lekker met dak eraf.

Was weer gezellig om voor een groep te kokkerellen met hulp van Greetje, _Petra en Ghislaine. De bami en satee gingen er weer in als koek.

De kinderen waren ook heel lief. Heb van morgen mn auto gestart en iedereen begon te gillen zet de motor uit omdat de olie er uit spoot van onderen. Over 10 meter 5 liter olie. Bleek dat het oliefilter los was gaan zitten en zat ook helemaal krom op het schoefdraad dus zal een klap in het bos van Holzen hebben gehad. Ik heb gisteren na een regenbui vast gezeten in een moddergat en ben er uitgelierd door Desperado ( Herman en Arjan de Koning) De hellinkjes van de Tafelberg met 61% waren heel leuk. Black Bear begon met een afgebroken steekas maar had een reserve. Sjikita gisteren een kruisje van steekas voor. Utah reed alleen blauw en durfde geen zwarte proeven dus had alles heel.:thumbsup: Kenneth reed ook niks kapot

Cees v Geffen had voor de 3 e of 4 e keer waterslag maar na olieverversen liep de motor weer en zn vriendin Monique heeft Hendrik van wat overtollig haar afgeholpen.Giel en ondergetekende hadden soms een middag slaapje nodig. Ozzy was vanmorgen niet meer te verstaan maar heeft me heel veel geholpen waar een stel goede benen nodig waren.

Morgen de natte zooi maar eens uitpakken en nu douchen en naar bed.

De fotoos naar JCN gestuurd en op mn eigen plekkie geplakt.

http://www.flickr.com/photos/16182987@N00/show/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

was zeer gezellig weekend. terrein was leuk maar niet super groot. goed te doen met standaard XJ. ook erg leuk terrein om nieuwe chauffeurs kennis te laten maken met terrein rijden. Sanne heeft voor het eerst gereden en vond het heel erg leuk!! ook erg gezellig met smartlappen, pils en vuur.

nog wel lekker kunnen prudsen aan Dez zijn oliefilter en even stabilisatie stang van de service wagen gelast. zelf alleen speedsensor kapot.

wij hebben ons goed vermaakt. iedereen bedankt voor een gezellig weekend!

Groetjes Paul en Sanne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie dat jullie je allemaal vermaakt hebben. :)Da's mooi. De thuisblijvers overigens, hebben zich ook vermaakt ;)en wel met de jaarlijkse BBQ:lol:. Nu werd wel pijnlijk duidelijk dat de echte jeepers:wacko: thuis waren. Allemaal GRANDS.:thumbsup: En ook nog allemaal weer eens het terrein in :whistle:en zoals gebruikelijk zat ik weer eens VAST:yes:. Welcome back allemaal;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uit de grond van ons hart: Fantastisch dat iedereen het goed naar de zin heeft gehad en dat iedereen weer zonder noemenswaardig schade is teruggekeerd!!

Debutante van het weekend lijkt mij...Sanne! Hartstikke leuk Paul en Sanne!!:thumbsup:

Op het laatste moment hadden wij besloten niet te gaan. Toch een druk en fantastisch weekend geweest:

o.a.

25052007084up8.jpg

Vrijdag kids concours, met een vrij heftige nazit op een dakterras....:yes:

Zondag:

27052007088kn0.jpg

27052007087xs3.jpg

Hebben (met een groepje) een BBQ georganiseerd voor de "thuisblijvers-om -wat-voor-reden-dan-ook"

Was uiteraard weer woest gezellig en duurdde tot in de kleine uurtjes.

Dank voor alle gezelligheid en fun:

OllieB en Hanneke + kids, EJG en Ilse + kids, Beest en Angelien + beestjus, Bumper en Euca, Herman en Dianne, Broekie en Brenda en Mav.

Zonde dat jullie niet konden komen Darkwolf, www.jeepie.nl, Maurice Coolen (van harte!!) en Dianne en 87wrangler

Ook nog een terreinritje gemaakt, waarbij OllieB met zn WK muurvast kwam te zitten. De lier van enige aanwzige YJ (;)) bood uitkomst.

27052007086lq1.jpg

Mav had een ongestelde Jeep. Bleek later de waterpomp te zijn.

Leek me wel leuk om ook een bericht van de thuisblijvers in dit topic te zetten, voordat men zich al te grote zorgen om ons gaat maken...:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja het was weer gezellig.

En we zijn dit weekend ook veel wijzer geworden:

We weten nu dat onze nieuwe wigwamtent stormbestendig is :)

en dat Petra heel goed kan dansen met een dronken JeePee, dat de nieuwe compass niet helemaal biertonproof is, friezen helemaal los gaan bij afwezigheid van hun vrouwen:P en en en.............................

:no::lol::lol::lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enof het gezellig was. :no: Lange dagen, korte nachten, Jeeps, beetje sleutelen, veel rijden, bier, kampvuur en het Jeepers levenslied. Iedereen bedankt voor de gezelligheid en (sleutel)hulp.

Het was super!!:)

Hier de foto's, en nog een filmje.

Het terrein

Ja, we zaten ook vast.....:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vooruit voor de tweede keer :lol:

leuk om te lezen dat jullie er ook een feestje van gemaakt hebben met de bbq

in de ballenbak was het helemaal geweldig :lol:, ik reed voor het eerst met een cherokee xj in het terein :B,tjonge jonge ik had nooit verwacht dat een xj dit in het terein kon............SUPER................

( btw bedankt nog Ruud dat ik de service auto mee mocht nemen :))

wil iedereen nog bedanken voor dit te gekke weekend :P

(hier zijn nog enkele foto,s van de ballenbak):lol::lol:

http://picasaweb.google.com/renegadeozzy

oja , ff een update

een mooie nieuwe jeep liberty......mit der groose tombola :lol:

1000252we3.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast IRONBITCH

ik heb gehoord dat ze de OJOC onderaan de heuvel hebben geplaatst bij de Diggers. en het was elke avond groot feest. groter dan boven op de heuvel. ja Brabanders die kennen er wat van. want Brabantse nachten zijn lang :B:lol::lol::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...