Spring naar bijdragen

Dealer Of B&s


Beest
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik bestel nagenoeg al m'n onderdelen in Amerika (4WD, Summit, Ok4WD etc) mocht het iets kleins zijn of ik het snel nodig moet hebben bel ik eerst de dealer en dan pas een B&S.

Mijn ervaring tot nu toe is dat de dealer in 8 van de 10 gevallen net zo duur óf goedkoper is dan B&S. Daarnaast heb ik tot 3 keer toe meegemaakt dat ik een verkeerd onderdeel uit tiel meekreeg, net van een ander model/bouwjaar. Dus als ik er bestel doe ik het alleen als ik zelf de onderdeelnummers heb etc.

En ja ze zijn ongelofelijk duur als je de vergelijking trekt met zelf uit Amerika halen. Vorige week nog een yoke gehaald in Tiel omdat ik hem snel wilde hebben. ? 85,- ex btw. ? 101,- incl dus

Ding kost in de states $ 41 + $ 18 dollar verzending dat maakt incl invoer en btw ? 51,- totaal. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bestel nagenoeg al m'n onderdelen in Amerika (4WD, Summit, Ok4WD etc) mocht het iets kleins zijn of ik het snel nodig moet hebben bel ik eerst de dealer en dan pas een B&S.

Mijn ervaring tot nu toe is dat de dealer in 8 van de 10 gevallen net zo duur óf goedkoper is dan B&S. Daarnaast heb ik tot 3 keer toe meegemaakt dat ik een verkeerd onderdeel uit tiel meekreeg, net van een ander model/bouwjaar. Dus als ik er bestel doe ik het alleen als ik zelf de onderdeelnummers heb etc.

En ja ze zijn ongelofelijk duur als je de vergelijking trekt met zelf uit Amerika halen. Vorige week nog een yoke gehaald in Tiel omdat ik hem snel wilde hebben. ? 85,- ex btw. ? 101,- incl dus

Ding kost in de states $ 41 + $ 18 dollar verzending dat maakt incl invoer en btw ? 51,- totaal. ;)

yep das snel verdiend

ben ook goedkoper uit bij de dealer hier in emmen dan bij b&s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat Beest het bij het juiste eind heeft.

B&S had net zo goed een dealer knnen zijn, en dat bedoel ik eigenlijk positief.

Ik vind het een goeie en nette zaak, iedereen weet dat het niet goedkoop is. (net als een dealer dus)

Het verschil is dat ze de off-roader en echte Jeep liefhebber tegemoetkomen met wat meer Jeep-kennis dan de gemiddelde terreinwagen garage.

Dezelfde praktijken als een gewone Jeep dealer?

Er zijn verhalen zat van dealers waar ze bij het horen van 'CJ' hun wenkbrouwen optrekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik word een beetje verdrietig als ik dit lees.

B&S is geen Mopar dealer en moet zijn mopar spullen

kopen bij de dealer.

En dat was altijd bij Kien.

Daarna moet B&S nog wat verdienen,dus kortom altijd te duur.

Wat betreft Amerika is het natuurlijk supergoedkoop,ik heb het zelf gezien

en ondervonden.

Maar B&S vist in dezelfde vijver als jullie,maar B&S is een bedrijf met

voorraad en superveel en heeft een hele bedrijfshuishouding huur,personeel etc.

Dus is B&S geen bull shit en een dealer geen stealer.

Een Hummer kost in Amerika 29000 usd,hier 75000 euro.

Maar de importeur zit er tussen en daarna onze fijne overheid die 35% bpm en 19 % btw als echte

stealer.

Als je zo denkt over commercie dan word je overal bestolen.

Kortom wie in Amerika koopt heeft gelijk en wie elders koopt ook want die heeft het snel.

En vind ik deze topic een losse flodder.

Hendrik

(die ook moet leven van winst)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tis maar hoe je bekijkt, tis waar wat blackbear zegt het is een commercieel bedrijf die geld moeten verdienen.

zeker nu de euro t.o.v. de dollar zo hoog staat is het leuk om in usa te kopen

met de opkomst van internet is dit ook steeds meer mogelijk en zullen bedrijven die vaak wat langer bestaan zich moeten beramen op wat te gaan doen in de toekomst.

daarnaast moet je je realiseren dat er veel meer jeepers zijn dan het aantal fanatiekelingen op het forum die alles zelf uitzoeken. dus zal er voor bijv B&S en dealers ruimte zijn en blijven

dit geld op vele vlakken: van mijn dochter haar telefoon was het schermpje gescheurd. kosten bij T for telecom ? 100,00 zelf schermpje gekocht via internet in duitsland, e.e.a incl verzend ?35,00 zelf gemonteerd. hele volksstammen zullen het niet aandurven

dit zal overal gebeuren

om terug te komen op jeep, deze discussie gaat nu eigenlijk ook over de kracht van het forum:Jeepers voor Jeepers! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb geen probleem met B&S parts, de onderdelen zijn duur maar heb het zelf eigelijk alleen uit amerika echt goedkoper gezien. Ook het werkplaats tarief is niet onredelijk

het zijn weer alles-naar-de-klote-aan-de-Jeep weken dus maandag gezellig een dagje geld smijten in Tiel...(hoop dat'k nu recht heb op een flinke korting want het beetje geld dat ik had heeft Jeepie eigenlijk al verzopen...)

B&S parts is geen b s..maar gewoon een eerlijk bedrijf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind B&S op zich een perfecte zaak.

Alleen baal ik er stevig van dat ik zo vaak verkeerde spullen toegestuurd krijg ondanks dat ik met behulp van VINnummers bestel.

Op het moment dat de klant dan hier staat en ik kan niet verder omdat ik de verkeerde spullen heb gekregen baal ik daar stevig van.

Ik geloof niet dat de fout bij de verkoopafdeling zit maar bij het magazijn.

Ook met korting geven zijn ze niet gul,zeg maar gerust "je kan zeuren tot je een ons weegt maar je krijgt niets".

Maar aan de andere kant zijn ze wel zeer hulpzaam met het vinden van de onderdelen en ze bellen altijd terug als ze dat beloven en dat is ook wel wat waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krijg ik daar korting?..........Ja!

Jeepclubleden krijgen 10 % korting bij Nico.

Maar op B&S terug te komen, goeie service, bellen terug als er iets opgezocht moet worden, leveren op tijd, hebben voor ons niet altijd de juiste (voor '71) onderdelen.

Maar en dat vindt ik wel super, een mailje met de nummers uit de crowncatalogus, met wat je zoekt, word de zelfde dag beantwoorde en met prijsopgave, en of het voorradig is.

En ja, voorraad en service kosten nu eenmaal geld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het woord "praktijken" errug suggestief in deze... en volledig onterecht.

Ze berekenen beiden de prijzen die zij voor hun bedrijfshuishouding nodig hebben.

Wil je het gemak van snelle beschikbaarheid, prima, dan betaal je daar de prijs voor.

Ik heb zo wel met de dealer als ook met B&S een paar mindere ervaringen. Dan maak je zelf de keuze of je daar blijft of eens verder gaat kijken.

Ik ben het dan ook met Hendrik eens, dat ik dit een slecht topic vind en/want buitengewoon suggestief. Zeker als de topicstarter zelden of nooit bij B&S komt.... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het woord "praktijken" errug suggestief in deze... en volledig onterecht.

Ze berekenen beiden de prijzen die zij voor hun bedrijfshuishouding nodig hebben.

Wil je het gemak van snelle beschikbaarheid, prima, dan betaal je daar de prijs voor.

Ik heb zo wel met de dealer als ook met B&S een paar mindere ervaringen. Dan maak je zelf de keuze of je daar blijft of eens verder gaat kijken.

Ik ben het dan ook met Hendrik eens, dat ik dit een slecht topic vind en/want buitengewoon suggestief. Zeker als de topicstarter zelden of nooit bij B&S komt.... ;)

he ab al lekker online?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

omg...

gaat niet om wat ik vind...... ik ben er nog nooit geweest.

dit zijn gewoon de dingen die ik hoor op irc of waneer ik anderen spreek.

%%$^dealer maar oook %#$%^B&S

en het is een stelling.. eens of oneens en waarom

Begrijp ik Beest...no problem...

Maar de stelling is al suggestief....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...