Spring naar bijdragen

Digitaal Werkplaatshandboek


Recommended Posts

Ik heb een digitale versie van het werkplaatshandboek van 1998 Grand Cherokee (RHD & LHD) in PDF formaat.

Bestand is een kleine 54mb groot. Mochten er geinteresseerde zijn, mag je van mij een x langsrijden met je stick of cd en zet ik het er voor je op. Je moet dan wel ff langs geldermalsen.

Gegroet!

Goed man, zeker geinteresseerd !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor alle geinteresseerden:

Jeepers zijn er voor Jeepers, wij helpen elkaar. Volgens Beest (Moderator) is er een handige site (www.yousendit.com) alwaar ik dit bestand naar kan uploaden, en mailadressen kan invullen van de mensen die het mogen downloaden. Lijkt me voor iedereen erg makkelijk als ik dat dan ook zo doe.

Ik zal nog ff wachten of er nog meer aanmeldingen zijn en zal jullie berichten als ik het bestand ga uploaden.

Tot horens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor alle geinteresseerden:

Jeepers zijn er voor Jeepers, wij helpen elkaar. Volgens Beest (Moderator) is er een handige site (www.yousendit.com) alwaar ik dit bestand naar kan uploaden, en mailadressen kan invullen van de mensen die het mogen downloaden. Lijkt me voor iedereen erg makkelijk als ik dat dan ook zo doe.

Ik zal nog ff wachten of er nog meer aanmeldingen zijn en zal jullie berichten als ik het bestand ga uploaden.

Tot horens.

i am in

cyberedje@hotmail.com

alvast bedankt superrrrrrrr :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast laredozwart
Ik heb ook nog ergens een link hier op het forum staan voor de manuals van 93 t/m 97..

Mooie test voor het oefenen van de search funktie :whistle: :whistle:

Hoy Jos

ik heb net een GC gekocht van 1995 en er zit natuurlijk geen boekje bij

kun je mij die link een keer mailen

en voor mensen die denken gaat de cj dan weg neen ik herhaal neen die gaat niet weg

mvg geert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...