Spring naar bijdragen

Het Grote "Wat Heb Je Pas Gekocht" Topic Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey Theo,

Issie nu klaar voor Heerde?

Greetz,

Ape

P.s. Ik kom zaterdag samen met ErwinGC met mijn WJ. See you there!

Yep, Morgen nog FF de andere banden erop leggen en dan kan het de vuurdoop ven de YJ worden. Heb vandaag een autoambulance voor zaterdag geregeld en verheug er me echt op. Ook om kennis te maken en/of kennismaking te hernieuwen. Tot dan

OT. Omdat een momentsleutel en dopsleutelset nog ietwat te duur is heb ik een kruissleutel aangeschaft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de nieuwe accu deed ut niet en dacht ik zal hem effe aanslingeren en na een rondje schagen moet ie wel vol wezen, stond in callantsoog motor uit en ja hoor niet meer aan willen, bellen naar het bedrijf maar geen antwoord dus nieuwe gehaald bij een ander bedrijf. na de kerst die 1ste maar weer inleveren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de nieuwe accu deed ut niet en dacht ik zal hem effe aanslingeren en na een rondje schagen moet ie wel vol wezen, stond in callantsoog motor uit en ja hoor niet meer aan willen, bellen naar het bedrijf maar geen antwoord dus nieuwe gehaald bij een ander bedrijf. na de kerst die 1ste maar weer inleveren

dynamo???

On topic:

ook een accu, mijn XJ deed ook niks meer na een paar weken afwezigheid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Accu ... maar wel voor m'n tweewieler :no:

(na bijna 7 jaar heeft m'n gelaccu het eindelijk begeven. Niet slecht, voor een motorfietsaccu. Probleem is echter dat het model (en dus de aansluiting van de polen) niet origineel meer verkrijgbaar is. En het zit allemaal niet zo, eeh, ruim, als bij 'n jeep :ohmy: Dus dat wordt nog klussen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmorgen motor opgehaald...en meteen gesloopt...:)

Heb nog meegekregen airco compressor diverse motoronderdelen, kruisjes, nieuwe tussenas en home made bulletproof rvs veerschommels..... dat alles voor 150,-- vriendelijke mensen die Brabanders of waren het nu Limburgers :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...