Spring naar bijdragen

Wie Woont Waar ?


hans j
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Overloper !!!! ja sorry zo voel ik het ook soms maar zeeland is best mooi en leuk terein om te rijden.

Maar goed ik woon dan wel in zeeland maar heb er toch voor gezorgt dat Jamie tijdens de carnaval in tilburg zwanger is geworden van het jaar HIHIHI

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net eens ff op je site zitten kijken.

Als je dus toch in de buurt bent dan mag je best eens langs komen.

Misschien kun je ons dan vertellen wat het eventueel zou kosten om onze dakkappelle aan de buiten kant op nieuw te bekleden.

Ook ben je altijd welkom als je gewoon een biertje wilt komen doen (of wat anders natuurlijk) en over Jeep te kletsen !!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er valt nog steeds leuk te verdienen en zeker in de zomer.

Want ik maak het mee als er 10 taxi's staan bij de Hooizolder staan(enige discotheek op walcheren)

Dat ze lopen te roepen om hun eigen brabandse chauffeur (ja dat voor deel heb ik dat ik nooit mijn taaltje verlies.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de wijze komen uit het oosten.....

de hele wijze blijven daar :P

Is goed...blijven de (eigen)wijze mensen in het westen! ;) Hier hoef ik tenmiste niet te wachten op een tractor op een provinciale weg die met een gangetje van 20 voort denderd! ;):P Nou kom maaar..kom maar...begin maar over de files!!! ;):P

Was maar goed dat ik met een Jeep was vandaag, die heb je wel nodig om in Lochem te komen! :wub:;) Allemaal hondekarren met zijspan daaro! Maaruh goeie koffie daaro! in het oosten! Toppie! Zal niet teveel plagen anders mag ik niet meer komen! :frusty:

On topic: Ridderkerk, een fijn groot dorp naast de grote Metropool Rotjeknor :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Eigelijk kom ik uit De Bilt/ Bilthoven bij BARTMAN uit de buurd???? waar ik 48 jaar geleden geworpen ben, Nu woon ik 4jaar in het mooie Zeeland Waar mijn vrouwtje vandaan komt eerst 2jaar in arnemuiden gewoont en nu 2jaar in Middelburg.Lekker ruimtelijk hierzo

Het huis in arnemuiden staat hellaas nog steeds te koop......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...