Spring naar bijdragen

13 Januari Jeep®techniek


Utah
 Share

Recommended Posts

Zaterdag 13 Januari Jeep®</span>Techniek bij EPS www.uitlaten.com<a href="http://www.grands-randonneurs-motorises.com/" target="_blank">

</a>

<span style="font-family:Arial">Routebeschrijving:

Assen richting Groningen (A28) - afslag Zuidlaren of Heerenveen richting Groningen (A7), dan de A28 richting Assen - afslag Zuidlaren.

Via Zuidlaren richting Hoogezand. Halverwege Hoogezand, in (het dorpje) De Groeve rechtsaf richting Veendam.

Na ongeveer 3 km links af (= Nieuwe Compagnie). Een eindje verderop staat "onze fabriek", waar we (al 17 jaar) achterin zitten.

Volg (even voorbij dit grote gebouw) de gele industrieterreinborden. U komt dan vanzelf via de achterzijde bij ons terecht. Note: ons gebouw is van buiten niet zo fraai, maar de binnenkant zal u qua voorraad en vakkennis bevallen!

landk.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Tegen: Voor mij ruim 5 uur heen en terug (zonder bonnen :rolleyes: ).

Voor: Ik wil het bedrijf wel eens zien en een clubdag is altijd leuk.

Mooi man, twijfelen. :frusty:

Ben er wel eens geweest. En als het even kan pakken ze voor een Jeep gewoon een Borla en maken ze niets zelf.

Nee echt veel te ver voor een club dag.

Ik vindt het een fout van de Jeepclub. Voor zo'n dag zover weg. (als je wilt dat al je leden komen)

Bij B&S verleden jaar was denk ik voor iedereen aan te rijden.

En daar heb je meer als alleen een uitlaat.

Wie van ons gaat 2400 euro neer tellen voor een uitlaat van een GC, als hij weet dat het voor de helft kan.

Maar ja dat is mijn mening. Moet kunnen hier op het forum.

Iedereen die wel gaat een prettige dag.

En p.s. plaats even een foto van de volle zaal... :frusty:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit wel wat in.. aan de andere kant is het veranderen van spijs ook wel eens leuk?

Aleen ligt het spijs wat ver weg.

Ik denk dat je wel wat kan leren over de hele luchtstroom van een motor e.d. dus het zal best leerzaam zijn.

Dat ze liever Borla plaatsen weet ik niet.. waarschijnlijk wel makkelijker verdienen met k&k product.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tis idd een bietje uit de buurt.

Maar op de jcn ledenvergadering is er onlangs gestemd op 2 opties, Tiel of Hoogezand.

Moge duidelijk zijn waar de daar aanwezige meederheid voor gestemd heeft.

Toen wisten de meeste nog niet dat EPS in Zuid-Scandinavië ligt. :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1.Op de jaarvergadering is er democratich gekozen om naar Hoogezand te gaan.

2.B&S weten we nu langzamerhand zelf wel te vinden.

3.EPS heeft een prima product te bieden en ik denk dat je heel veel kan zien en leren.

4.En een uitlaat is niet zomaar een stuk pijp aan je spruitstuk,er komt heel wat bij kijken om een goede uitlaat te maken.

5.Kom kijken en leer,er zullen genoeg Jeepers zijn,dus gezellig gaat het toch wel worden!

En ja, ik heb zelf een dubbelsysteem van EPS en ik ben na 7 jaar nog steeds tevreden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

RESERVOIR DOGS

1.Op de jaarvergadering is er democratich gekozen om naar Hoogezand te gaan.

- niets op tegen

2.B&S weten we nu langzamerhand zelf wel te vinden.

- eens

3.EPS heeft een prima product te bieden en ik denk dat je heel veel kan zien en leren.

- ben er wel eens geweest met mijn vorige Jeep, maar vondt het tegen vallen

4.En een uitlaat is niet zomaar een stuk pijp aan je spruitstuk,er komt heel wat bij kijken om een goede uitlaat te maken.

- dat weet ik maar al tegoed. Veel over gelezen en altijd een Borla gereden. Zelfs onder de 5.9 en die moet je maar eens zien te vinden.(was zelfs een probleem bij EPS)

5.Kom kijken en leer,er zullen genoeg Jeepers zijn,dus gezellig gaat het toch wel worden!

- voor deze techniek en afstand ben ik niet over te halen.

En ja, ik heb zelf een dubbelsysteem van EPS en ik ben na 7 jaar nog steeds tevreden!

- zeker weten rvs is geen rotzooi. (maar is hij kompleet zelf gemaakt of met Borla onderdelen samen gebouwd)

Blackbear helemaal gelijk hebben de noordelingen ook eens iets.

Hans je kan mijn rug op..........(boer)

Maar als ervoor gestemd is wie ben ik......

Iedereen veel plezier in Hoogezand.... :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

naar EPS

113.06 km

01:29 h

naar B&S

119.50 km

01:18 h

wow B&S was sneller geweest

nederland en afstanden..sorry hoor....maar ja, ik ben ook wel een bekrompen in andermans ogen..iedereen z'n ding :thumbsup: he Blackbear... :whistle:

voor wie de afstand te groot is om in 1 keer te rijden....dan maar tussenstop bij Beesthuis.....kop koffie enzo, en dan weer verder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Jeepers/Jeepsters,

Wat 'n geklaag over "te ver weg" enz. enz...... Er wonen ook veel Jeepclub leden in 't Noorden en zeker in 't Midden van ons Nederland!!! Wij klagen ook niet als we naar Veldhoven of Wamel moeten...... dat doen we gewoon!

Wij komen met 6 personen naar EPS. Wij willen wel eens wat leren over uitlatentechniek en motoren. Ik ben er 12 jaar geleden ook als eens geweest en vorig jaar ook nog! Echt een SUPER bedrijf.... je kijkt je ogen uit!

Willem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig mag ik niet komen... Wel zo simpel: Weer een beslissing minder! :thumbsup:

On topic: Niet zeuren mensen.... De clib doet z'n best om het iedereen het naar de zin te maken... En helaas zitten niet alle bedrijven, die mee willen werken aan dit soort bijeenkomsten, in het midden van het land...

B&S was voor de organisatie waarschijnlijk ook wat makkelijker geweest, en toch is er, na overleg met de leden, besloten om naar EPS te gaan. Prima toch?

Dat het te ver is voor een aantal mensen is kan ik wel begrijpen. Minder begrip heb ik voor mensen die dat de organisatie kwalijk nemen, want dan moet je zelf gaan organiseren en het iedereen wél naar de zin gaan maken.. Ik wens je succes!

Ik hoop dat de mensen die wel gaan (hopelijk veel) een plezierige en leerzame dag hebben!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klagen?

Ik zie alleen mensen die hun overwegingen hier neerzetten.

Ja ik klaag niet....

Jullie kunnen van mij allemaal een biertje krijgen....

En dan geef ik ook nog een workshop over het aansluiten van een lier.....(bijvoorbeeld)

Nee klagen doe ik niet. :thumbsup:

Oke misschien is niet alles even goed met gevoel geschreven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dus gaat deze Hagenees ook...

Omdat het gewoon interessant kan zijn en men daar echt hele mooie dingen maakt.

Wil je liever thuis blijven?.....Ook goed, maar ga dan niet en dergelijke meeting afzeiken (bedoel niet jou Rene), die door de meerderheid van de AANWEZIGE leden werd gekozen.

Moet je maar naar de jaarvergadering komen (als je JCN lid bent), kun je daar je stem laten horen ipv van hier....nahja, laat maar...

En...tis ook weer typisch Nederlands..Micky Mouse land en nog zeuren over afstanden...we zijn gewoon niets gewend :glare:

Ow en bij-de-weg...Ze zijn ook 1 van de grotere importeurs van US blokken in West Europa...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben er wel eens geweest. En als het even kan pakken ze voor een Jeep gewoon een Borla en maken ze niets zelf.

Eigen mening mag natuurlijk altijd Rene!! Maar dit is echt onzin! Ik spreek uit ervaring.

100% met de hand gemaakt voor onder de YJ, je kunt zelf je eigen geluid kiezen, komen dan steeds met andere dempertjes aan.

En verder...zie Rob zn betoog (wat olliebollen draaien toch met een mens kan doen he... :thumbsup: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigen mening mag natuurlijk altijd Rene!! Maar dit is echt onzin! Ik spreek uit ervaring.

100% met de hand gemaakt voor onder de YJ, je kunt zelf je eigen geluid kiezen, komen dan steeds met andere dempertjes aan.

En verder...zie Rob zn betoog (wat olliebollen draaien toch met een mens kan doen he... :thumbsup: )

Ja ja en ik heb het zelf mee gemaakt.....

Maar zoals gezegt.....

Iedereen veel plezier bij EPS.

Dat het een leerzame dag mag zijn voor iedereen.

En leuke clubdag...

Veel lol...

enz enz....

Doeiiiiiiiiii

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het programma voor deze dag is als volgt:

09.00 uur Ontvangst met koffie en thee,

09.30 uur Rondleiding bedrijfsruimtes en gelegenheid tot het stellen van vragen,

10.30 uur Koffie en thee pauze,

11.00 uur Uitleg toepassingen en mogelijkheden, Geluiddemo?s van verschillende opties, Performance testen van verschillende opties,

12.30 uur Pauze met belegde broodjes,

13.00 uur Voortgang demo?s, testen en installaties,

15.30 uur Evaluatie en rondvraag,

16.00 uur Sluiting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...