Spring naar bijdragen

Bilstain 4/6 aug 2006


dezperado
 Share

Recommended Posts

Waarin Ogdak zijn vakantie afsloot, Mudmiep haar verjaardag vierde, Gert zn smartlappen en schemerlamp trouw bleef, een Aussielockertje z'n kwaliteiten bewees, Een stel Jeeps een heel weekend gewoon niet kapot te krijgen waren.

een pomp ook soms niet zoemde. Er gewoon electra geregeld werd via een scheerapparaat stopcontact 100 meter verderop. Herman alles net ff groter of langer had dan ..... en diverse nieuwe combinaties van eten bedacht werden en het weer weer OK was en Ogdak zonder dak ook plezier had. Dennis liet zien dat ie net zo goed kon sturen als zn Pa en Dez 306 fotoos trok. JP gek is op steentjes stapelen en Droopy smorgens vroeg ook al gewoon doorlult en Kameel nu ook in Pluche verkrijgbaar is.

BILSTAIN 4,5 en 6 aug 2006

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met meerdere tegelijk die foto's kijken is geduld hebben.. smile.gif (dan maar straks ff)

Ik vind het nog steeds een heerlijk terrein, genoeg te doen voor alle types Jeeps en van beginner tot zeer ervaren.

We waren de enige (!) groep met terreinwagens en dankzij de weinige duitsers/belgen op motoren hadden we het bijna het hele weekend helemaal voor onszelf. cool.gif

Nog een paar dingen voor de volgende 'niet te vergeten lijst', voor nog meer plezier:

  • (fiets)banden reparatie set en minimaal 3 Jeepers die niet weten hoe die werkt.
  • veel purschuim en een cementbak
  • water jerrycan mèt kraan
  • Veel pinda's/chips, de woordenstroom moet altijd even onderbroken worden (bier helpt niet echt)
  • een jarige
  • stenen, plat en liefst stapelbaar
  • roerstaafjes
  • cursus Frans
  • nog meer haspels
  • instant graszaad
  • externe speakers voor de smartlappen
  • uitklapbaar XJ-dak
  • XJ-bomen-airbags voor aan de buitenkant
  • Anker, voor op hellingen. (leve Jeepremmen)
  • vliegenmepper. smile.gif

Geweldige noten. wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie hebben je daar weer prima vermaakt cool.gif ziet er goed uit

ik begrijp alleen niet hoe je het voor elkaar krijgt om die vrouwen iedere keer weer mee te krijgen, die van mij moet er niks van weten no.gif

Die rijden ook off-road, zo vreemd is dat niet dus. wink.gif

...een enkeling daargelaten, maar die hebben gewoon een erg leuk weekend en rijden wel mee. Kwestie van gewoon een keer meegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie hebben je daar weer prima vermaakt cool.gif ziet er goed uit

ik begrijp alleen niet hoe je het voor elkaar krijgt om die vrouwen iedere keer weer mee te krijgen, die van mij moet er niks van weten no.gif

Is natuurlijk per persoon verschillend. Ken nog meer vrouwen die er niets van moeten hebben.....

In ons geval gelukkig een family event, zou er anders accuut mee stoppen........ hoewel.....

Mijn vrouw rijd altijd s' ochtends mee, de kids ook. s' middags ga ik dan meestal zelf wat "speulen" en de vrouw gaat wat bijpraten met anderen en de kids moet je s' avonds ergens van het terrein "af slaan".

Op een volgend event gaat ze met o.a. Mudmiep c.s. met de Jeep in het terrein rijden.... (omg ohmy.gif )

laugh.gif

Maar goed, als iemand er na wel een paar keer mee geweest te zijn, er niets van moet hebben, tja...je kunt niemand dwingen

Weer on-topic; Hartstikke leuke foto's en fantastisch dat jullie het zo leuk hebben gehad!!

Het weer werkte gelukkig ook een bietje mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie hebben je daar weer prima vermaakt cool.gif ziet er goed uit

ik begrijp alleen niet hoe je het voor elkaar krijgt om die vrouwen iedere keer weer mee te krijgen, die van mij moet er niks van weten no.gif

Meekrijgen? t zijn vaak "wij, de vrouwen" die de datum prikken... en de rest gaat volgt vanzelf cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...