Spring naar bijdragen

het grote "waar ben je geweest vakantiefoto's" topic


Beest
 Share

Recommended Posts

Dubai van 14-07-2006 t/m 4-08-2006

was niet op vakantie maar daar voor off-shore werkzaamheden aanboord van de voormalige Jascon-5; we hebben 30km olieleiding van het Salman oil field naar Iran gelegd.

Ik zou eigenlijk tot half augustus blijven maar ben met een med-evac (medische evacuatie) van boord gegaan vanwege een gebroken hand.

voordat de klus begon nog wel 4 dagen in dubai kunnen uithangen omdat nog niet alle apparatuur aanwezig was

P7170077.sized.jpg

P7210118.sized.jpg

P7170065.sized.jpg

P7150031.sized.jpg

P8030159.sized.jpg

P7150039.sized.jpg

die boot was ons "cruise ship" waar je wel 12 uur per dag moest werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neede:

IMG_5986k.JPG

Ons plekkie!

IMG_6037k.JPG

Ff spelen met een paar buurkinderen!

IMG_6039k.JPG

Koe, Koe, JEEP, Koe....

IMG_6091k.JPG

37°, nix te doen en een fotocamera bij de hand: Ff "artistiek" bezig zijn!! wink.gif

IMG_6078k.JPG

Stukkie landbouwplastic en groene zeep: Blij dat ik glij!!!

IMG_6019k.JPG

Aktiviteiten op de camping: Één of andere "arabier" moet de wereld redden... Alle kinderen van de camping moeten natuurlijk helpen!

IMG_6096k.JPG

Bootjes van boomschors met waxinelichtjes op de campingvijver: Candelight!!!

M.a.w: Volgend jaar weer naar 't Klumpke in Neede!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IMG_6266_resize.JPG

Gaby onderweg in Frankrijk........even zingen.....

IMG_6274_resize.JPG

Dit jaar met de Nissan Navara gereden naar Spanje

IMG_6275_resize.JPG

Onze caravan (Hobby Prestige 720 NMF) (9,15 x 2,50)

IMG_6330_resize.JPG

Maak ik zelf even een dubbel burgertje op de BBQ, krijg ik hem echt niet in mijn mond.

IMG_6344_resize.JPG

Gaby aan het zingen achter op de Nissan.....

renegabyhors.jpg

Spanje2006SantPerePescador%20(50).jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Das GVD geen caravan, maar das een heel woonhuis blink.gifblink.gif

Kom je nog wel bergop ???? laugh.giftongue.gif

Echt zonder moeite.....Nissan heeft een koppel van 405Nm...en 175Pk......

Trouwens achter de Jeep ging het verleden jaar ook super....

Beter als die opel corsatjes met en caravan....65km snelheid de bergop...

Ging gewoon 95Km erop......

Mazzel...

Meer informatie over de trekkracht van de Jeep en Nissan met de Caravan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net vanmorgen met Astrid en de kids in IJmuiden aangekomen na een 2 weekse vakantie in Schotland. Wat een prachtige omgeving!! Op de foto zie je Loch Ness met Urquheart Castle. Waanzinnig mooi! Rest van de foto's komt in de loop van de komende week op de homepage te staan. Moet nu eerst weer even wennen aan............ WERKEN! mad.gif

Ronald

vakantie2006240sk4.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Problemen met de homepage dus dan hier nog maar een paar mooie plaatjes van de afgelopen trip naar Schotland:

Let met name even op de laatste foto!! Ik heb Astrid nog eens horen roepen dat haar Jeepie nooit, maar dan ook nooit in de blubbber zou rijden...... laugh.gif

Et voila..... het begin is er! Ab... je gaat toch gelijk krijgen denk ik.... rolleyes.gif

Ronald

vakantie2006122kx7.jpg

vakantie2006226mt5.jpg

vakantie2006236us6.jpg

OK nog een paar dan omdat ze zo mooi zijn.... tongue.gif

Rick wilde een paar rondjes in een rally kart...tja je moet ergens beginnen nietwaar? biggrin.gif

Op foto 2 zijn we in een soort kinderboerderij met Real Life Bambi's. Helemaal geweldig!

En de derde foto is....... gewoon mooi.... cool.gifcool.gif

Ronald

vakantie2006137nd8.jpg

vakantie2006169op9.jpg

vakantie2006113pw8.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

welkom thuis Mooie scenery. Volgend jaar is er een mooie 4x4 Schotland vakantie

6 tot 21 juli met een 3000 km roadbook waarvan 600 km prive terrein wat normaal gesloten is voor het publiek.

Hmm ff snel rekenen.... 3000km = circa 500 liter peut á 1GBP/ltr = circa 500GBP = circa EUR 750.... ph34r.gif

En dan heb ik nog niet over heen/terugreis, verblijfkosten, eten, drinken...... en Single Malts natuurlijk.

Gaat niet lukken vrees ik want tegen die tijd probeer ik van een bouwpakketje weer een rijdende Fiat 2300S Coupé te maken. sad.gif Volgend jaar wordt dus low budget..... iemand nog suggesties misschien?!?! huh.gif

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mooie foto's zeg smile.gif ben dr ook eens geweest in het mooie schotland, maar wil er zeker nog een x naar toe, tis al een jaar of 9 geleden nl, maar dan met de jeep natuurlijk. Hadden een rondreis door schotland en bijna iedere dag een ander adres (bed en breakfast) fantatisch, van een klein hokkie tot soms een enorme kamer. Heb je ook een rondreis gedaan, of had je ergens een huisje gehuurd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mooie foto's zeg smile.gif ben dr ook eens geweest in het mooie schotland, maar wil er zeker nog een x naar toe, tis al een jaar of 9 geleden nl, maar dan met de jeep natuurlijk. Hadden een rondreis door schotland en bijna iedere dag een ander adres (bed en breakfast) fantatisch, van een klein hokkie tot soms een enorme kamer. Heb je ook een rondreis gedaan, of had je ergens een huisje gehuurd?

B&B is inderdaad leuk. Je zit telkens bij andere mensen en je komt nog eens ergens maar dat zag ik niet zo zitten met onze jongens van net 3 en bijna 10. Dus hebben we in de buurt van Oban een cottage gehuurd en hebben de Schotse westkust bekeken. Absoluut fantastisch mooi daar en voor jeeprijders een paradijs. Voor mensen die van natuur en rust houden zeker een aanrader. Maar als je van tropische warmte en palmbomen houdt zit je daar een beetje verkeerd.... laugh.gif Voor ons dus geen probleem.

Zucht.... zou vanavond nog de auto instappen om terug te gaan..... rolleyes.gif

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...