Spring naar bijdragen

Jeep Wrangler


ecpotters
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Hallo,

Ik ben bezig met orienteren om een Jeep Wrangler te kopen. ohmy.gif Het liefst één van rond 1989.

Kunnen jullie mij advies geven over waarop ik moet letten als ik een "oudere" Wrangler ga kopen? unsure.gif

Groeten!!! biggrin.gif

Hallo Lumpfy,

Ben zelf vandaag lid geworden van dit forum, omdat ook ik op zoek ben naar een Wrangler.

Wellicht zijn er leden op dit forum om ons te adviseren.

Het enigste wat ik tot nu toe weet is dat ik moet kijken naar een auto na 1992 en het liefst een 4.0.

Dit zou dan verband houden met het faillissement daarvoor van de fabriek.

Of dit klopt weet ik niet maar misschien kan iemand mij verder adviseren.

Groeten,

Jan Berkelaar biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Ik ben bezig met orienteren om een Jeep Wrangler te kopen. ohmy.gif Het liefst één van rond 1989.

Kunnen jullie mij advies geven over waarop ik moet letten als ik een "oudere" Wrangler ga kopen? unsure.gif

Groeten!!! biggrin.gif

Waarom liefst één van rond '89 ???????????? unsure.gif

Mij zou meer interesseren wat voor motor en aandrijving in de wagen zit, of wat voor kleur ie is, of de prijs..... huh.gif

Een jaartal zegt zo weinig.... dry.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben met Jeepee eens. eerst motor, aandrijving, kleur en prijs dan pas naar de staat van de auto. Ben zelf een tijd mee bezig geweest voordat ik een wrangler ´93 aan al mijn eisen heb gevonden.

kijken naar alleen de staat van de auto is volgens mij niet de juiste weg. Het is veel erger als je later via de forum achterkomt dat je toch een ander motor erin had willen hebben en dat de kleur niet helemaal jouw kleur is. Roest en de verdere staat van de auto kan je zelf nog wat aan doen, dat kost volgens mij minder geld in verhouding tot ombouw ect..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koop een wrangler van na '90 met een 4.0 HO en geen 4,2

Nou...91 en 92 waren wat roest betreft wat dubieuze jaren. Wil je "safe" spelen (voorzover mogelijk met eem Jeep ph34r.gif ) zoek dan idd vóór 90 of ná 92. IK zou zegen zoek ná 92, want 4.0 HO motormet inspuiting.

Succes iig!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koop een wrangler van na '90 met een 4.0 HO en geen 4,2

Hela hola! wat heb jij op mijn ouwe trouwe 258 tegen?? tongue.gif Hij heeft wat minder peekaa's ja , maar een koppel waar je heel fijn bij een heel laag toerental mee kunt hobbelen!

Electronica heeft ie bijna niet , en wat er niet op zit gaat ook niet kapot.

Dus , als het een goeie is , koop dan gerust een 4,2. Puh! biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hela hola! wat heb jij op mijn ouwe trouwe 258 tegen?? tongue.gif Hij heeft wat minder peekaa's ja , maar een koppel waar je heel fijn bij een heel laag toerental mee kunt hobbelen!

Electronica heeft ie bijna niet , en wat er niet op zit gaat ook niet kapot.

Dus , als het een goeie is , koop dan gerust een 4,2. Puh! biggrin.gif

En gelijk heb je!!! thumbsup.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een 4.0 HO dus als je van PKaatjes houd of je moet gaan voor poreuze vacuumslangetjes en swinters slecht startende motoren. Hoe zou het komen dat niemand zn 4.0 HO uitbouwt en er een 4,2 inzet ? Maar wel andersom ???

Het gaat er niet om dat een 4,2 niet goed is maar dat een 4.0 HO beter is. Zelfde discussie kunnen we aangaan over een 2,5 Die redt zich ook prima. Ik vind een CJ veel mooier dan een YJ en toch heb ik een YJ nou en ?

Ik geef alleen mijn mening als je zegt wat kan ik beter kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ga voor een tj rondom schroefveren geen gestuiter veel meer uitslag de eerste 15 jaar onderdelen genoeg

heb er toevallig nog een een 97er zwart halve stalen deuren met lpg

g3 voor 6950

KAN IEMAND MIJ IETS ZEGGEN OVER HEN ERVARING MET EEN 4.0 AUTOM

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben nog aan het twijfelen, die wagen die ik op het oog heb is een automaat met 200.000 km erop.

lijkt mij wel wat veel, vooral als jezelf heen sleutelaar bent.

in ieder geval bedankt voor je reactie.

PS

weet iemand een softtop te koop of een adres waar ik er een kan kopen

groeten

JAN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben nog aan het twijfelen, die wagen die ik op het oog heb is een automaat met 200.000 km erop.

lijkt mij wel wat veel, vooral als jezelf heen sleutelaar bent.

in ieder geval bedankt voor je reactie.

PS

weet iemand een softtop te koop of een adres waar ik er een kan kopen

groeten

JAN

Uuhh, probeer Dezperado maar eens (pb-tje sturen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...