Spring naar bijdragen

Ik ben blij omdat....


dezperado
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 334
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

ik ben blij omdat

- we morgen op vakantie gaan biggrin.gif

- we met de Jeep gaan omdat alles toch niet in de Carisma past laugh.gifcool.gif

- het met onze dochter weer wat beter gaat nadat ze een bijzonder heftige reactie op babyvoeding van +6 maanden had ohmy.gif

- en onze vakantie dus definitief door kan gaan smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben blij omdat

- we morgen op vakantie gaan biggrin.gif

- we met de Jeep gaan omdat alles toch niet in de Carisma past laugh.gifcool.gif

- het met onze dochter weer wat beter gaat nadat ze een bijzonder heftige reactie op babyvoeding van +6 maanden had ohmy.gif

- en onze vakantie dus definitief door kan gaan smile.gif

Gelukkig Rick!!!

Voor jullie allen een hele fijne (Jeep) vakantie!!!!

UIteraard ook voor Ogdak and family!!!!

(of toch verplicht sleutelen Otto? Jeep Camp nadert met rasse schreden... yes.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Halve finale, mooi weer, vakantie in een deel van het land? wink.gif

Kheb ook de indruk (in de idd spaarzame berichten) dat er meer aan de Z/X/W etc J's wordt gesleuteld dan aan de C/Y/T etc J's. Die zullen toch niet allemaal klaar zijn????? ohmy.gif

Of die zijn mss allemaal lekker aan t open rijden..... yes.gif

Behalve 1 Jeep in Haarlem dan.... mad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk .... ga je nog weg , want het weer wordt hier niet echt bijzonder (sorry verkeerde forum sad.gif ).

GENIET !!! Is het dan niet van het weer .... geniet dan van het niet hoeven tongue.gif

Weekend je hier en daar of zo. rolleyes.gif

UIteraard ook voor Ogdak and family!!!!

(of toch verplicht sleutelen Otto? Jeep Camp nadert met rasse schreden... yes.gif )

Thanks, ach Jeep Camp is een jaarlijks terug kerend evenement. wink.gifph34r.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of die zijn mss allemaal lekker aan t open rijden..... yes.gif

Behalve 1 Jeep in Haarlem dan.... mad.gif

Hé joh, da's meer iets voor het moppertopic. laugh.gif

Ik had in een dronken bui (gebeurt regelmatig rolleyes.gif ) nog wel even het stoute plan opgevat om de hardtop eraf te rukken en de softtop erop te zetten. Eind van de maand gaan we twee weken door Schotland crossen en dan zou open rijden wel leuk zijn.

Maar zoals gewoonlijk weer de nodige obstakels: wie helpt met de hardtop en waar laat je dat kreng? Is onze softtop wel kompleet ? Geen idee, eerlijk gezegd. Zag een topic van Pullie over het monteren ervan en daar moet je toch ook weer een halve dag voor uittrekken om her en der wat gaten te boren cry.gif

En het grootste obstakel : Astrid zelf ph34r.gif . Die vindt het allemaal te kort dag want uitlaat, multisnaar, accu en wat andere dingen moeten toch echt wel eerst worden gedaan voor de vakantie.

Tja wat doe je dan als liefhebbende echtgenoot: je buigt je hoofd en mompelt iets van "ja maar ........ " dry.gif

Om even on topic te blijven: ik ben blij omdat we over drie weken met de YJ naar Schotland gaan en niet met verlaagde, buikschuivende Octavia. biggrin.gif

Ronald

PS. Zeg Ab...... unsure.gif ....misschien kan een goed advies van een oudere, ervaren man wel wat goed doen. Je hebt toch gemerkt dat ze daar gevoelig voor is...... laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je hierheen komt help ik je wel met softtop wat je te kort komt heb ik denk ik wel hier en de hardtop die kun je ook hier effe in de tuin zetten tot na de vakantie maar ga alsjeblieft niet met vakantie met een wrangler met de hardtop

Koop dan een (Grand)Cherokee laugh.gif sow da was off topic

en ik ben blij dat ik gezond ben. smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je hierheen komt help ik je wel met softtop wat je te kort komt heb ik denk ik wel hier en de hardtop die kun je ook hier effe in de tuin zetten tot na de vakantie maar ga alsjeblieft niet met vakantie met een wrangler met de hardtop

Koop dan een (Grand)Cherokee laugh.gif sow da was off topic

en ik ben blij dat ik gezond ben. smile.gif

Ik ben blij met zulke hulpvaardige knapen bij het Forum.... biggrin.gif Ga vanavond Astrid inpalmen en nog 'ns een poging wagen. Meld me dan per mail wel bij je. Thanks voor het aanbod Dez, wordt zeer op prijs gesteld. smile.gif

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PS. Zeg Ab...... unsure.gif ....misschien kan een goed advies van een oudere, ervaren man wel wat goed doen. Je hebt toch gemerkt dat ze daar gevoelig voor is...... laugh.gif

OK, komt ie........

Astrid, dak er af!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ervaren genoeg zo???

Neem Astrid anders mee naar Dez, die is nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ervarener dan ik tongue.gif

Op de terugweg wel in Lochem aankomen voor een biertje uiteraard he!

Kijk, toch weer een probleem op gelost, daar ben ik nou blij om... (pfew, bijna off topic.... blink.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OK, komt ie........

Astrid, dak er af!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ervaren genoeg zo???

Neem Astrid anders mee naar Dez, die is nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ervarener dan ik tongue.gif

Op de terugweg wel in Lochem aankomen voor een biertje uiteraard he!

Kijk, toch weer een probleem op gelost, daar ben ik nou blij om... (pfew, bijna off topic.... blink.gif )

Mijn god... waar ben ik beland....... cry.gif

Maar ik ben toch blij met jullie!!

Over blij gesproken: ga volgende dinsdag onderhoudspackage ophalen in Utrecht (snaar, bougies, kabeltjes, filters, einddemper etc) zodat ik de YJ een beetje kan verwennen. Heb ook maar de voorste bumpstops besteld want de rechtse was uit zichzelf al eraf gedonderd... ohmy.gif

Zal verder geen opmerkingen maken over ervaren en zo...zeg maar over mannen boven de ...ahum...50 of zo.... rolleyes.gif

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben blij dat ik een ervaren rijpere man voor raad en advies gevonden heb in mijn leven,net 50 lentes (sorry zomers) JONG .... DUS ik mag nog lang genieten van alle raad die hij mij kan geven (je leest het goed .... voor de zekerheid mag je deze zin ook 10 keer opnieuw lezen ... tongue.gif ).

Oke dan ik zal het hoge woord eruitgooien HET DAK GAAT ERAF!!

Ik ben blij dat Ron zo blij is MAAR ach het niet zo stoere Astrid komt weer boven kruipen ....... stel je voor dat .... bijv. zij vreselijk lekt met regen?Leuk dan zo'n vakantie waar het (bijna) altijd regent unsure.gif MAAR ik heb vertrouwen in DE man van net 50 zomers en die andere die 20 lijkt maar het niet is tongue.gif

Astrid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben blij, erg blij zelfs smile.gif

1) Het gezever over dat *!@^%!& voetbal is eindelijk voorbij! En nou weer gewoon aan het werk iedereen!! mad.gif

2) Komende woensdag gaan we waarschijnlijk even buurten bij Quattro en even Noordzeelucht snuiven in Egmond. rolleyes.gif

3) Komende donderdag ga ik bij Dez de hardtop eraf halen en de softtop monteren.

4) Last but not least: m'n meisje komt net van d'r werk thuis.

Nou, als dat geen redenen zijn om blij van te worden weet ik het ook niet meer! biggrin.gif

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben blij, erg blij zelfs smile.gif

1) Het gezever over dat *!@^%!& voetbal is eindelijk voorbij! En nou weer gewoon aan het werk iedereen!! mad.gif

2) Komende woensdag gaan we waarschijnlijk even buurten bij Quattro en even Noordzeelucht snuiven in Egmond. rolleyes.gif

3) Komende donderdag ga ik bij Dez de hardtop eraf halen en de softtop monteren.

4) Last but not least: m'n meisje komt net van d'r werk thuis.

Nou, als dat geen redenen zijn om blij van te worden weet ik het ook niet meer! biggrin.gif

Ronald

Niet vergeten he... Buurten in Lochem!!!

Ik ben blij dat ik een ervaren rijpere man voor raad en advies gevonden heb in mijn leven,net 50 lentes (sorry zomers) JONG .... DUS ik mag nog lang genieten van alle raad die hij mij kan geven (je leest het goed .... voor de zekerheid mag je deze zin ook 10 keer opnieuw lezen ... tongue.gif ).

Oke dan ik zal het hoge woord eruitgooien HET DAK GAAT ERAF!!

Ik ben blij dat Ron zo blij is MAAR ach het niet zo stoere Astrid komt weer boven kruipen ....... stel je voor dat .... bijv. zij vreselijk lekt met regen?Leuk dan zo'n vakantie waar het (bijna) altijd regent unsure.gif MAAR ik heb vertrouwen in DE man van net 50 zomers en die andere die 20 lijkt maar het niet is tongue.gif

Astrid.

Ja, dies lekker, heb ik t straks gedaan.... cry.gif Volgens mij gaf Dez de doorslag hoor... yes.gif

Maar btw, ga je geen spijt van krijgen, er gaat NIETS boven heerlijk open rijden (en Otto, je mag wel een keer meerijden hoor, dan weet ik de volgende modificatie wel aan je SUPER project tongue.gif .... die wel met Jeep Camp 2006 MOET rijden btw..)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...