Spring naar bijdragen

JCN, Zondag 19 Maart Jeep®"Kempen"Tour, Eindhoven.


Kameel
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Zo zijn net een half uurtje thuis.......

Was vandaag een leuke dag.

En we waren op tijd voor het toetje....

Als laatste binnen. Maar echt gelachen onderweg.

WillemBrand was de Navigator......En met charlie samen op gereden.

Echt een leuke toer.

IMG_1218.JPG

Meer foto's.....Klik hier.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik (de andere vrouwelijke helft van kollee) wil ook even een reactie geven of de rit van vandaag.

Als je '-s ochtends de wekker hoort afgaan op zondagmorgen 07.00 uur, denk je "mijn hemel" kunnen we geen andere hobby verzinnen, maar als je 1 1/2 uur later met man en 2 kids op weg bent denk je weer he heerlijk. Rond 10.30 uur waren we op de plaats van bestemming en werden we ontvangen met koffie en vlaai. Ab schreef ons alvast in en rond 11.00 kregen wij de routebeschrijving. Aangezien ik erg goed kaart kan lezen - dus niet - begon het zweet op mijn voorhoofd te staan, toen ik de rondjes zag, stippeltjes en lijnen. Gelukkig hoorde ik, dat er altijd een dweilauto is. Na een tijdje had ik hem door en begon enthousiast af te strepen. Ja ik had instructies van Ab gekregen. Ik heb ook een keer heel zachtjes geroepen we rijden verkeerd, waarna de mannen toch maar gingen keren. Even later wees ik ze wel de verkeerde kant op dus weg plus punt. De kids achterin kwamen niet meer bij van het heen en weer gekluts en ook zij genoten volop. Het viel me wel op tussendoor veel plas pauze's voor de mannen. Deze werd gelijk maar aangewend om een rondje koffie te geven. Eindelijk tijdens de lunch konden wij gebruik maken van de wc. Ik heb ook door, hoe meer modder des te enthousiaster de mannen gaan worden. De bijrijders springen dan uit de Jeeps voor video- en foto's opnames te maken. Kinderen vliegen uit de Jeeps om gauw even te gaan spelen met z'n allen. Nou en bij het laatste onverharde pad toen kwamen de mannen helemaal los. Een voor een stonden ze voor al dat modder te gassen en ja hoor daar gingen ze. Glunderende gezichten en al roepend geweldig hebben ze de modder partijen overwonnen. Eigenlijk wilde ze nog een keer terug, maar daar is niets meer van gekomen. Rond 16.15 uur waren we goed en wel aangekomen bij het restaurant. Het eten was prima en voor de kids was ook weer goed gezorgd. Rond 20.15 uur waren we weer thuis. Het was een ontzettende leuke dag. Het vroege opstaan ben je alweer vergeten en we staan al te trappelen voor het volgende evenement. Organisatie bedankt! Tot de volgende rit. Gr. Yvonne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke plaatjes hoor!

Ook goed om te zien dat je er 'n echte familie-activiteit van kunt maken. Nu met 'n 3 maanden 'oude' dochter is motorrijden voor mij ook maar een eenzame bezigheid geworden, ook al ga ik met 'n club/stel vrienden rijden (blijf ik wel doen, maar je kunt best meer dan één hobby hebben wink.gif ).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima tour, prima route, prima blubber, prima eten.

Alleen, ik weet niet of het jullie is opgevallen, de chagarijnige gezichten van wandelaars en routebewoners langs de route.

Tja snappen er blijkbaar niets van, of beter, hebben zelf geen Jeep. Dat zal het zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

cool.gif --><div class='quotetop'>QUOTE(Ollie B @ Mar 20 2006, 10:29 ) </div><div class='quotemain'>

Prima tour, prima route, prima blubber, prima eten.

Alleen, ik weet niet of het jullie is opgevallen, de chagarijnige gezichten van wandelaars en routebewoners langs de route.

Tja snappen er blijkbaar niets van, of beter, hebben zelf geen Jeep. Dat zal het zijn.

Ach door dat soort mensen hebben we geen strandcross meer......enz....

Die mensen heb je altijd.....

Gewoon lekker lachen naar ze en doorrijden.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ook wij hebben ons gisteren kostelijk vermaakt. Was een leuke route en voor een paar beginners goed te doen. Het eten was lekker en gezellig. Kortom voor ons is het zeer zeker voor herhaling vatbaar. Vandaag tijdens het poetsen van de jeep nog lekker nagenoten.

Groet

Kees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was onze eerste rit maar is perfect bevallen!!!

Leuk om nieuwe medejeepers te ontmoeten en de mensen achter de topics te zien.

Ik hield mijn hart vast bij de uitleg van het roadboek en had geen idee wat voor terrein te verwachten maar toen we het eenmaal doorhadden ging het prima.

Gelukkig was vrouwlief net zo enthausiast als ik ! worshippy.gif

Onze complimenten voor de mensen die deze route hebben uitgezet !!

Helaas moest ik mij vaak inhouden ivm de twee kleintjes achterin. (De auto is nog veel te schoon)

Ze hebben gelukkig vannacht de slaap weer ingehaald....

Kortom:

Een prima dag met leuke mensen en goed eten en voor herhaling vatbaar. smile.gif

Familie Pedrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

cool.gif --><div class='quotetop'>QUOTE(Ollie B @ Mar 20 2006, 10:29 ) </div><div class='quotemain'>

...

Alleen, ik weet niet of het jullie is opgevallen, de chagarijnige gezichten van wandelaars en routebewoners langs de route.

Tja snappen er blijkbaar niets van, of beter, hebben zelf geen Jeep. Dat zal het zijn.

En die fietsers dan??? Die konden er ook wat van. sad.gif Geef je ze alle ruimte en dan nog kijken ze boos. mad.gif

Volgende keer de buks mee, kunnen we bandjes knallen! laugh.gifbiggrin.gifdry.gifph34r.gif

V.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...