Spring naar bijdragen

JCN, Zondag 19 Maart Jeep®"Kempen"Tour, Eindhoven.


Kameel
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

U I T N O D I G I N G J E E P® “K E M P E N” T O U R

Op zondag 19 maart 2006 zal een prachtige Jeep® Tour worden verreden in de Limburgse Kempen. Dit gebied waarin reeds tienduizend jaar geleden de rendierjagers ronddoolden, werd internationaal bekend door de handel die sinds de 17e eeuw van hieruit werd gedreven door “Teuten”.

Vooral de haarteuten ( menselijk haar), de goorteuten (koper), de taftteuten (textiel) en de gleisteuten (aardewerk) stonden in hoog aanzien en waren goed georganiseerd.

Tot het begin van de 20ste eeuw konden zij succesvol hun handel drijven, totdat deze door ambtelijke reguleringen (jazeker toen ook al) met betrekking tot de buitenlandse handel werd ingeperkt.

____________________________________________

De Jeep® Tour zal worden gereden op roadbook, naar wens in meters of mijlen, met co-ordinaten en zal op de eindlocatie worden afgesloten met een perfect "Kempen" diner naar de beste locale tradities.

Het programma voor de zondag 19 maart is als volgt:

Aanmelding: Tussen 09.00 en 10.30 uur,

Startlocatie: Motel Steensel ( www.motelsteensel.nl ),

Briefing: Om 09.30 uur, 10.00 uur en 10.30 uur,

Start: Vanaf 10.00 uur tot 11.00 uur,

Finish: ±16.30 uur op eindlocatie,

Buffet: ±17.00 uur en tijdens het buffet de prijsuitreiking.

Kostenopgave:

Inschrijfgeld per jeep € 25,- inclusief koffie en thee met "Kempen Hap" voor twee personen en fris voor de kinderen. De kosten voor het dinerbuffet bedragen ± € 17,50 per persoon, kinderen van 6 t/m 12 jaar € 7,50, kinderen tot 6 jaar gratis.

Routebeschrijving:

A2 Rondweg Eindhoven, bij afslag Veldhoven-Zuid (32), volg “Poot van Metz”,

Op Poot van Metz na 20 m . links Meerveldhovenseweg.

Na 2030 m op rotonde 2e afslag naar Kempenbaan, richting Steensel,

Na 1000 m op rotonde 2e afslag naar Kempenbaan, richting Steensel,

Na 3630 m op rotonde 2e afslag naar Eindhovenseweg,

Na 30 m linksaf Motel Steensel.

Inschrijving

Je inschrijving middels e-mail opgave (info@jeepclub.nl ) of fax (0313-6327272 ) onder vermelding:

naam,

lidnummer,

aantal volwassenen en aantal kinderen o.v.v. leeftijd voor het dinerbuffet,

ontvangen wij graag zo spoedig mogelijk doch uiterlijk voor woensdag 16 maart a.s.

Al met al een niet te missen zondag, laten we er samen een prachtige Jeep® Tour van maken.

Alternatieve route (voor de laatkomers: geen stoplichten):

Rij voorbij afslag 32 op de A2 en neem volgas huh.gif de A67 richting Antwerpen/Eersel.

Neem na een 5-tal km de afslag Eersel en ga bovenaan links de brug over.

Neem na 400 meter de rotonde links richting Steensel.

Zodra je Steensel binnenkomt de ventweg aan de rechterzijde nemen, deze komt voorbij het Motel.

Compleet overzicht: http://www.jeepclub.nl/JeepClub_Nederland/NieuwsPagina.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat moet/kan ik eigenlijk van deze (of zo'n) route verwachten? Allroad met baggeruitstapjes? Moeilijke proeven? File-rijden?

Geen file rijden, de deelnemers starten elke keer een bepaalde tijd na elkaar. (zeg +/- 1 minuut)

Zelfs als je ze bij elkaar zou wìllen houden lukt het niet... smile.gif

Wat de landschappen/routes precies gaan zijn is altijd een verrassing van de uitzetters. smile.gif

Ga er maar van uit dat lang niet alles on-road is, maar de stukken off-road die je moet nemen zijn voor elke standaard Jeep te doen.

Als we geluk hebben zitten er hier en daar alternatieve routes, voor de liefhebbers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja ,ik ga ook mee

moet vast oefenen

linksaf 250mtr. rechtsaf

derde boom links

vierde schuur rechts

pffff weet niet of het lukken gaat frusty.gif

He Willem als je mij zo de weg gaat wijzen dan heb ik weinig aan je....

Je moet wel beter je best doen volgende week....

Ga maar vast de kaart bekijken uit die omgeving...ha ha

Geen Tom Tom die dag..... biggrin.gif

En als ik geen Tom Tom heb dan weet ik echt de weg niet.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kga voor de mini-tour naar Groesbeek. biggrin.gif

Dit ter info,

Als Jeep Club Nederland hebben wij een afspraak gemaakt met the Boys van ORC, dat onze leden op vertoon van hun lidmaatschapspas een korting verkrijgen op het inschrijfgeld in GROESBEEK voor 19 maart a.s.

Volgens Loetje kan dat wel oplopen tot € 7,50 tot € 10,00 per deelnemer, afhankelijk van de stand van het petje van zijn boekhouder.

Vind je net als Utha dat een Jeep Tour niets voor jou is, ga dan vrij rijden met korting !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb overigens net Maria ( van Ruud ) aan de lijn gehad ( die de route aan het narijden zijn om te kijken of alles een beetje klopt in het roadbook)en zij sprak over een leuke modderige route met aardige bosjes.

Zeeeeeeeeer de moeite waard dus!

Ben er van overtuigd dat er vandaag nog fotoos zullen worden gemaakt die zeker op de site van JCN te bewonderen zijn.

Dus.........inschrijven!!

En.... het wordt gewoon ook weer kei gezellig, bietje keuvelen,buurten, kleppen of hoe je het ook maar wil noemen en vooral snuffelen aan het seizoen wat komt.

Ik heb er zin cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ja en als slagroom op de taart:

Het duo Dus... aanmelden met die Jeep!!!!!!

info@jeepclub.nl onder vermelding van;

*Naam,

*Lidnummer,

*Aantal ouderen en kinderen voor dinerbuffet

Als je dat dan voor woensdag 16 maart a.s. doorgeeft, zijn de leden van het bestuur JCN ook weer blij rolleyes.gif

Tot zondag bye1.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...