Spring naar bijdragen

Hondelucht in een Jeep


dezperado
 Share

Recommended Posts

Ik heb een Wrangler en de vorige eigenaar heeft die auto helemaal verziekt door hem als hondekennel te gebruiken.

De stank was echt verschrikkelijk. Hoe krijgen jullie die stank van die vlooiebalen eruit ????

Ik ben een heel eind gekomen met RVS schijven van Zielonka maar elke keer als de bekleding vochtig wordt

begint ie weer te meuren.

en begin niet over Jack want die laat alleen haar achter maar geen lucht. wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een Wrangler en de vorige eigenaar heeft die auto helemaal verziekt door hem als hondekennel te gebruiken.

De stank was echt verschrikkelijk. Hoe krijgen jullie die stank van die vlooiebalen eruit ????

Ik ben een heel eind gekomen met RVS schijven van Zielonka maar elke keer als de bekleding vochtig wordt

begint ie weer te meuren.

en begin niet over Jack want die laat alleen haar achter maar geen lucht. wink.gif

Ik heb wel eens gehoord van een emmer met heet water met amonia.

Deze moet je in de auto plaatsen...

Maar weet niet of dit werkt.

Volgens mij ruik je dan weer weken amonia??????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had ik ook in mijn ZJ, zelfs het harde plastic op de spatborden in de koffer waren helemaal vettig van die honden BLAAAHHHHH

Zoals 87wrangler al zei

Maar voor het tapijt zo'n spuitbus bij o.a. halfords/brezan gehaald met tapijtreiniger. Is een schuim dat je erop spuit en ff inlaten trekken dan weg deppen met een droge doek.

Je tapijt blijft dan nog wel ff vochtig daarom kan je dit het beste zomers doen kan ie gelijk goed drogen.

Het proces heb ik 3 keer moeten herhalen maar is nu zo goed als weg.

(mag ook wel he na bijna 3 jaar....)

suc7

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat is erg lastig

misschien alles er uit halen en met een stoomcleaner alles flink stomen??

Dit is het enigste wat werkt. Het probleem met een tapijtreiniger is dat de bekleding kan krimpen of dat het (verkeerde) schoonmaakmiddel vlekken achterlaat. Als semi-prof spreek ik uit ervaring.

Met een stoomreiniger kan je de warmte goed doseren en het resultaat is beter, ondanks dat je geen schoonmaakmiddel gebruikt.

Nadeel: TIS TAKKE WERK en mischien moet je het de volgende dag eens herhalen afhankelijk van de groote van de hond.......eeeh stank.

Marc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tip van m'n moeder, doet ze ook altijd als er bij oms na het uigaan flink shoarma wordt gegeten:

dit is dan wel een schapen en knoflooklucht maar zal ook wel tegen die hondenlucht helpen (limburgs: dea mieft wie enne kieluf)

steek eens een antal keren een lucifer af in het hok.... zwavel lucht schijnt dit te neutraliseren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...