Spring naar bijdragen

een kijkje in de keuken


Recommended Posts

Misschien wel leuk smile.gif :

Je doet je motorkop open en je maakt (gewoon van boven) een (totaal)foto die een goed beeld geeft van wat er zich onder je motorkap bevindt. Bijschriftje erbij natuurlijk (bouwjaar, motortype).

En dan maar wachten op de reacties, bijv. "He, ik zie daar een vreemde draad links bij de overlooptank)" of "volgens mij heb je daar toch een niet originele slang lopen tussen A.. en B..."" ohmy.gif

Of "tjongejonge, wat een dradentroep daar bij de .." daar moet je echt wat aan doen.

Of andersom: je zet er zelf een vraag bij: "Jongens, weet iemand waar dat ene relais vlakbij X voor dient"?" rolleyes.gif

Tja, en 't stomme is natuurlijk dat ik nu zelf geen foto paraat heb van m'n eigen "onder de motorkap" niet echt handig dus.

Maar ik zal dit weekende een foto van mijn cherokeetje plaatsen. Ben ik wel verplicht.

cherokeenky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo jongens van de ZJ.

volgens mij hebben jullie een eigen rubriek op deze forum.genaamd ZJ biggrin.gif

ik zou graag een paar xj zien en willen vergelijken met de mijnes aangezien die een beetje naar de hoeren is . zit te denken overte stappen naar een andere maar ja dan ga ik weer off topic of was ik die al wink.giflaugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En hier is mijn keuken dan.... Weet niet precies wat er aan te zien moet zijn maar als er nog onderdelen zitten die er niet horen, dan hoor ik het graag....

Stef

keuken.jpg

'kzie dat je daar wat blad hebt liggen,.... ohmy.gifohmy.gifohmy.gif ... zou ik maar wel goed weghalen als ik jou was. LAAT HET IN GEEN GEVAL OPLOPEN!!

Die HERFSTTROEP houdt vocht vast en onder die voorruit is het al zo ROESTgevoelig! unsure.gifcry.gif

Maar zonder dollen: het uitkomen van de (of een) bedoelde opzet v.d. topic (dat je elkaar wijst op dingen die je onder elkaars motorkap ziet) laat nog enigszins verstek gaan tot nu toe... Op die foto's is alles ook maar moeilijk gedetailleerd te zien..

..zucht..

Maar anderzijds: als er straks 100 gefotografeerde motorblokken op staan, hebt men d'r misschien echt wel wat an!

Trouwens, je blok lijkt LIKE NEW

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om het forum dan iets nuttiger te gebruiken(en inderdaad 100 blokken heb je ook niets aan) maak ik hier maar even gebruik van om te vragen aan de echte technische naar wat onderdelen. Nu ben ik zelf redelijk technisch aan gelegd alleen niet wat auto techniek betreft en als vrouwlief dan ineens een GC koopt is dit forum toch best wel weer leuk. DUs als iemand mij kan vertellen van de volgende onderdelen zijn heb ik vandaag toch weer wat geleerd...

Groetjes

Stef

motor2.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb even geteld welk model tot dusver het meest werd genoemd in dit topic.

Vandaar dat ie nu hier staat.

Mag cherokeenky een nieuwe starten in XJ

p.s. heb voor de duidelijkheid ook topictitel even aangepast.

En natuurlijk een foto uit het vooronder.

DSCF1523.JPG

Da's een goed idee...: je maakt van de hele voorkant één geheel, zodat je voor onderhoud en reparaties dat spul in één keer eraf schroeft en bij je motor kan. Maar hoe doe je dat met de radiateurslangen en verlichtingskabels ??? biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...