Spring naar bijdragen

27 MC


Kameel
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

kan me iemand vertellen waar je het beste de voeding vandaan haalt voor het bakkie?? Moet dit rechtstreeks op de accu aangesloten worden of mag dat ook met een voedingskabel die je gewoon insteekt waar je ook bv je telefoonoplader insteekt?

sigarettenaansteker?

heb ik een koelkastje en een 27mc tegelijk inzitten.

geen problemen mee.

herman.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 years later...

Zo even een oude uit de sloot gehaald :whistle:

Ik heb nu 2 27 mc´s liggen

ebzjepilk56z5c41j8xh.jpgj5rthgldgv97zv2d4q2t.jpg

De Midland Alan 121 en de Midland 100 plus

De 121 heeft de aanduiding in Mhz en de 100 plus gewoon in de kanalen 1t/m40

Nu is mijn vraag wat is hier het verschil tussen? Ik heb voor de Mhz een tabbel gevonden waar je op kan zien op wat voor kanaal je zit (naa verloop van tijd weet je dit uit je hoofd).

Is het nu beter in Mhz of in de "normale" kanalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo even een oude uit de sloot gehaald :whistle:

Ik heb nu 2 27 mc´s liggen

ebzjepilk56z5c41j8xh.jpgj5rthgldgv97zv2d4q2t.jpg

De Midland Alan 121 en de Midland 100 plus

De 121 heeft de aanduiding in Mhz en de 100 plus gewoon in de kanalen 1t/m40

Nu is mijn vraag wat is hier het verschil tussen? Ik heb voor de Mhz een tabbel gevonden waar je op kan zien op wat voor kanaal je zit (naa verloop van tijd weet je dit uit je hoofd).

Is het nu beter in Mhz of in de "normale" kanalen.

Manual van beide via de mail gezonden.

Kan gewoon in de kanaal mode werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt wat je zegt Kees ik heb de manuals even doorgelezen op het werk (nee het was dus niet druk) schijnbaar moet je 2 knoppen tegelijk in drukken en dan pas je bak aanzetten dan kuin je hem over laten schakelen naar kanalen i.p.v Mhz.

Ik deed dit dus terwijl de bak aan was en kwam zo geen r*k verder natuurlijk, morgenochtend eens uitproberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Klopt wat je zegt Kees ik heb de manuals even doorgelezen op het werk (nee het was dus niet druk) schijnbaar moet je 2 knoppen tegelijk in drukken en dan pas je bak aanzetten dan kuin je hem over laten schakelen naar kanalen i.p.v Mhz.

Ik deed dit dus terwijl de bak aan was en kwam zo geen r*k verder natuurlijk, morgenochtend eens uitproberen.

Ook even terug komen deze, Dit is nog steeds niet gelukt haha :D hij valt steeds op de Mhz aanduiding

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

Hallo allemaal,

Ik heb nu een (2e hands) Danita 1240: het bakkie, de microfoon en 12v voeding. Ik moet dus nog - tenzij ik iets vergeet - een antenne, antennekabel en antennehouder, en dan nog een steun om het bakkie in te hangen + een punt om de microfoon aan te hangen. Ik heb een avondje zitten kijken in verschillende webshops maar word er niet veel wijzer van. De keuze is reuze maar geen idee wat ik moet hebben. Kan iemand mij hiermee helpen?

Heeft iemand misschien ook een beugel over voor een Danita 1240? Die heb ik niet en zou wel handig zijn voor monteren in de auto.

Alvast bedankt.

Groeten,

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...