Spring naar bijdragen

Winter B.B.Q.


Ollie B
 Share

Recommended Posts

Vandaag met enkele jeep lovers samen gekomen en is het idee geboren om eens iets anders te doen. Eigenlijk zoeken we dus iets waar jeepers bij elkaar kunnen komen. gezellig kunnen ouwehoeren, strerke verhalen vertellen, enz. Dat zou kunnen zijn bijvoorbeeld een winter B.B.Q. blink.gif Eten, drinken, ouwehoren en wat niet meer zij maar dan in de winter. Naast het groepje van vandaag vroeg ik mij af of er meer interesse bestaat in zo iets dergelijks. Laat het me weten, misschien komt er iets van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Originally posted by 87wrangler@Nov 20 2005, 16:04

Gas is om op te koken....  En BBQen doe je met houtskool  tongue.gif

Maar 't lijkt me een leuk plan! En als er dan ook nog sneeuw ligt...

Iemand nog kontakt met Pelleboer? rolleyes.gif

<div align="right">

nee hoor....gas is om mee op de weg te rijden ....... tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by 87wrangler@Nov 20 2005, 16:04

Gas is om op te koken....  En BBQen doe je met houtskool  tongue.gif

Maar 't lijkt me een leuk plan! En als er dan ook nog sneeuw ligt...

Iemand nog kontakt met Pelleboer? rolleyes.gif

<div align="right">

Pelleboer is allang aan het gas rolleyes.gif

gewoon datum prikken en dan zie je wel wie er zich voor aanmelden

stel voor binnen de gas bar BQ aan te zetten en de houtskool liefhebbers buiten in de tuin wink.gif

Heb evt ook nog een infrarood bar BQ die geeft practisch geen walm Heb ik veel binnen gebruikt in campingcantine met goede ventilatie. Kunnen makkelijk 30 man mee bar B knoeien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Pullie, zal zijn in omgeving Tiel, mij lijkt dat Ollie B maar een datum neer zet, wie kan komen - komt, wie niet kan zal het met de (sterke) verhalen na afloop moeten doen.

Een datum die voor iedereen haalbaar is, is nagenoeg niet mogelijk (jammer genoeg)

Dus Ollie B; the floor is yours....

(strak plan trouwens hoor!!!)

yes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar ben ik even stil van. Wat een reacties. Maar goed. We zouden het als volgt kunnen gaan organiseren. De tijd om het te doen lijkt mij zo Januari, ergens in het midden van die maand. Vrijdagavond zou prima kunnen zijn, is iedereen zaterdags weer ongeveer thuis. Andere suggesties?

We kunnen het houden bij mij thuis. Ik woon in Ochten, een dorpje nabij Tiel, dus in het midden van het land. Parkeerruimte voor zo'n 10 tal jeeps is aanwezig. Slapen kan ook geregeld worden echte zal niet zo confortabel zijn als thuis. (andere suggesties) tongue.gif

Over de B.B.Q. zelf maak ik mij niet zo'n zorgen. Dit kan besteld worden naar aanleiding van de aanmeldingen. Ik verwacht de kosten per persoon dan op zo'n 12 tot 13 euro. (WWW.BARBECUE.NL) Zij leveren het vlees, B.B.Q, sauzen e.d en nemen het ook weer, vuil , mee terug. Dus das makkelijk. ohmy.gif

De drank is echter een ander verhaal. Ik denk dat dan frisdrank aanwezig is, bier, en wat rode en witte wijn. Iets anders moet men dan maar zelf meenemen denk ik. Indien iemand anders daar andere ideenen over heeft hoor ik het graag.

De B.B.Q. zelf is dus geregeld denk ik zo. Om warm te blijven heb ik een tuinkachel. Dus dat moet ook lukken. Vuurkorven e.d. is wat link bij mij thuis dus dat zal niet zo makkelijk gaan. sad.gif

Andere suggesties?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by 87wrangler@Nov 20 2005, 21:42

Maar... is er dan niemand paranormaal hier....??? Peeleboer zal zich boven toch ook wel met het weer bemoeien? blink.gif

Enne... tuurlijk probeer ik erbij te zijn!!!

<div align="right">

Die pelleboer zat er altijd al meer naast ;; aldus Mevr. peleboer tongue.gifwink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...