Spring naar bijdragen

Winter B.B.Q.


Ollie B
 Share

Recommended Posts

Heren, hierbij alvast de toezging dat de andere vrouwelijke helft van kollee het geweldig vindt om een BBQ te geven met de andere achterhoekers. Ik heb trouwens voor een paar weken geleden met mooi weer de Jeep meegenomen. Kollee1 heeft me nog nooit zo uit staan zwaaien en de kids wilden eerst niet bij mij instappen. Volgens mij dacht Kollee1 alleen maar "zien we hem nog wel heel terug". Ik was al verkocht maar het rijden zelf vind ik nog veel leuker. Helaas is voor mij de achterbak te klein maar ik hoorde via via dat er ook een 4 deurs uitvoering komt dus wie weet. Ik denk als kollee1 dit leest ik gauw mijn computer moet afsluiten. Nou dan hebben we al vooruitzicht nog altijd een caravan voor de Jeep weekenden.

Ook dit scoort niet goed. Leuk jullie even gemaild te hebben en tot over een paar maanden maar weer. gr. Kollee2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Nou, Kollee2 wij zijn om.

We vergeten het bestaan van Kollee1 en gaan verder met Kollee2 (dat gezeik met vierkante koplampen en Lochem west zijn we meer dan zat) En als jij nou even een BBQ in elkaar steekt voor de achterhoek Jeepers dan komen de revervoir dogs en de puppy's graag een keer aanwaaien.

groeten uut Gorssel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, Kollee2 wij zijn om.

We vergeten het bestaan van Kollee1 en gaan verder met Kollee2 (dat gezeik met vierkante koplampen en Lochem west zijn we meer dan zat) En als jij nou even een BBQ in elkaar steekt voor de achterhoek Jeepers dan komen de revervoir dogs en de puppy's graag een keer aanwaaien.

groeten uut Gorssel

Kzal s ff de veiligheidsrestricties bij K2 dr computer wat aanpassen....zo dry.gif

Mocht OllieB van zn vrouw niet enz enz.... is de JAB DOOR Achterhoekers/Twentenaren/Westervoorters en niet alleen vóór....

edit: +Giesbeek

Groet'n uut down-town-Lochem en vierkant blijft mooier....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier is Kollee2 weer even. Kollee1 heeft mijn computer nog niet geblokkeerd. Iedereen is welkom zowel met ronde als vierkante koplampen en uit alle windstreken. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Wij zijn nu in afwachting van een Jeeper uit Haarlem en zij zijn op doorreis naar Winterswijk. Zij hebben ietwat problemen met hun Jeep. Pullie komt ook zo even kijken dus binnen een paar minuten liggen de gereedschapskisten weer buiten op straat, en de mannen liggen weer onder de Jeep.

Heerlijk toch. Allemaal een leuke vrijge dag toegewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt ie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Al ik zo naar het weer kijk is het een herfst BBQ. Maar goed. Ben begonnen mijn huswife in te lichten. Via keulen naar Parijs met als uiteindelijk doel Ochten. Heb vetrouwen guys, it will happen, en eerder dan je denkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

cool.gif --><div class='quotetop'>QUOTE(Ollie B @ May 25 2006, 12:49 )
<div class='quotemain'>

Komt ie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Al ik zo naar het weer kijk is het een herfst BBQ. Maar goed. TOCH?

Hier is Kollee2 weer even. Kollee1 heeft mijn computer nog niet geblokkeerd. Iedereen is welkom zowel met ronde als vierkante koplampen en uit alle windstreken. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Wij zijn nu in afwachting van een Jeeper uit Haarlem en zij zijn op doorreis naar Winterswijk. Zij hebben ietwat problemen met hun Jeep. Pullie komt ook zo even kijken dus binnen een paar minuten liggen de gereedschapskisten weer buiten op straat, en de mannen liggen weer onder de Jeep.

Heerlijk toch. Allemaal een leuke vrijge dag toegewenst.

KIJK THAT'S THE SPIRIT

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet eerlijkheidshalve toegeven dat ik niet het hele topiv heb gelezen (wat kunnen jullie schreeuwen zeg... ph34r.gif ) maar als er een BBQ wordt georganiseerd zou dat een mooie gelegenheid zijn om wat meer mensen iets beter te leren kennen toch?

Dus als er geen bezwaren zijn wil ik Astrid en mezelf ook wel uitnodigen...... rolleyes.gif even ervan uitgaande dat Astrid niet hoeft te werken uiteraard.....

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

cool.gif -->

Maar goed. Ben begonnen mijn huswife in te lichten. Via keulen naar Parijs met als uiteindelijk doel Ochten. Heb vetrouwen guys, it will happen, en eerder dan je denkt.

En, heb je het gevraagd na een heel weekend met je Jeep weg geweest te zijn zonder je vrouw???

En???? Mag zeker wel he?????

<div class='quotetop'>QUOTE(kollee @ May 27 2006, 11:20 )

Ik zie zn vrouw met een uurtje, zal wel eens een balletje opgooien........ wink.gifwink.gif

Ging mooi niet door, kwam t huus niet in.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn eerste en laatste postje in dit topic. wink.gif

Wat is er mis met gewoon een datum zetten, adres doorgeven, vuur aan en maar zien wie er opduikt? (initiatief nemen heet dat rolleyes.gif )

..en dan volgende maand/week iemand anders etc etc.

Het slechtste wat er kan gebeuren is dat er niemand komt (...Hans laugh.gif ) ... maar de keerzijde is dat je dan erg veel eten hebt.

Of wat we deden op de maasvlakte.. lekker rijden en BBQ mee. smile.gif

al dat geplan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...