Spring naar bijdragen

Winter B.B.Q.


Ollie B
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ollie hoe zit het ermee ????

Ochten here we come !!!!!

Tja dat de winterBBQ doorgaat is wat mij betreft zeker. laugh.gif Mijn vrouw weet het nog niet maar goed. Ik denk zelf zo half januari 2006. BBQ vlees gewoon bestellen bij de slager voor iedereen die zich meld en verder is iedereen welkom. Wat zeg ik nu weer, zometeen in Ochten zo'n 50 jeeps, is het gehel dorp in shock. Maar dan gebeurt er ook eens wat, toch? Wel eigen drank meenemen m.u.v. bier en fris. Daar regel ik wel een beertender en wat vaatjes en wat fris. B.B.Q. wordt geleverd bij de bestelling vlees dus das ook niet echt een probleem, de tuinkachel doet het normaal gesproken, dus dat moet ook geen probleem zijn.

We gaan het gewoon doen en zien wel waar het schip strand. Zo gauw een en ander meer definitief is kom ik hier erop terug. smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...

cool.gif --><div class='quotetop'>QUOTE(Ollie B @ Dec 8 2005, 01:48 ) </div><div class='quotemain'>

Tja dat de winterBBQ doorgaat is wat mij betreft zeker. laugh.gif Mijn vrouw weet het nog niet maar goed. Ik denk zelf zo half januari 2006. BBQ vlees gewoon bestellen bij de slager voor iedereen die zich meld en verder is iedereen welkom. Wat zeg ik nu weer, zometeen in Ochten zo'n 50 jeeps, is het gehel dorp in shock. Maar dan gebeurt er ook eens wat, toch? Wel eigen drank meenemen m.u.v. bier en fris. Daar regel ik wel een beertender en wat vaatjes en wat fris. B.B.Q. wordt geleverd bij de bestelling vlees dus das ook niet echt een probleem, de tuinkachel doet het normaal gesproken, dus dat moet ook geen probleem zijn.

We gaan het gewoon doen en zien wel waar het schip strand. Zo gauw een en ander meer definitief is kom ik hier erop terug. smile.gif

En, hoe zit het met de bbq? smile.gifsmile.gif

( En weet je vrouw het inmiddels al...?) laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

cool.gif --><div class='quotetop'>QUOTE(Ollie B @ Jan 20 2006, 00:33 ) </div><div class='quotemain'>

Nog even geduld guys. Mijn eigen jeep ben ik nu aan het fatsoeneren en het ziet er naar uit dat het positieve einde in zicht komt. Dan gaan we BBQen, das zeker, teminste dat vindt ik.

Maak dat maar eerst af..... Je bent nu lekker bezig!

thumbsup.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

cool.gif --><div class='quotetop'>QUOTE(Ollie B @ Jan 20 2006, 00:33 )
<div class='quotemain'>

Mijn eigen jeep ben ik nu aan het fatsoeneren en het einde komt. Dan gaan we BBQen

Begrijp ik het nou goed, cool.gif

Ga je de Jeep als BBQ gebruiken ohmy.gif

Als je vlees met zand wilt hebben!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Die reservering kun je toch nog wel knippen en plakken he Rob?

Ben bang.......

Nou, bij deze de toezegging; als Ollie zn keutel definitief in trekt c.q. dat zn vrouw hem enz enz wink.gifwink.gif , organiseren wij de eerste grote Jeepers Achterhoek bbq de zgn JAB (tja, mot wat).

Hè Walter, Wouter, Pullie en wat we verder nog uit de Achterhoek/Twenthe kunnen mobiliseren????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die reservering kun je toch nog wel knippen en plakken he Rob?

Ben bang.......

Nou, bij deze de toezegging; als Ollie zn keutel definitief in trekt c.q. dat zn vrouw hem enz enz wink.gifwink.gif , organiseren wij de eerste grote Jeepers Achterhoek bbq de zgn JAB (tja, mot wat).

He Walter, Pullie en wat we verder nog uit de Achterhoek/Twenthe kunnen mobiliseren????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...