muis Posted April 18, 2018 Report Share Posted April 18, 2018 Heeft iemand ervaring met uitlaat en geluid. Soms zie wel eens zo'n oudere V8 Amerikaan met zo'n mooi diep en niet storend geluid. Hoe is dat te realiseren? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Big Bad Black Posted April 19, 2018 Report Share Posted April 19, 2018 Gewoon ff Googlen op "uitlaat op maat" en je komt verschillende bedrijven tegen die wat van RVS kunnen maken voor je. Zij monteren iets met minder demping en daardoor meer vrije luchtstroom in de uitlaat. En dus meer geluid. Vaak voor € 350 heb je al iets leuks onderuit je auto komen dat meer geluid produceert dan standaard. Ik heb het in het verleden gedaan bij verschillende auto's en de XJ staat ook op het program voor wat dB bevorderende rioolpijp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerrold Posted April 19, 2018 Report Share Posted April 19, 2018 Voor uitlaat op maat kan ik je wel helpen. Regio Rotterdam zit ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roo4JK Posted April 24, 2018 Report Share Posted April 24, 2018 (edited) EPS uitlaten. (www.uitlaten.com) Succes. Edited April 24, 2018 by Roo4JK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kapt. Bob Posted July 25, 2018 Report Share Posted July 25, 2018 (edited) Gekozen voor een stock uitlaat. Daarom onlangs een rvs Magnaflow (type 13255 met 2,25”) einddemper onder mijn XJ gemonteerd. Ten opzichte van de vorige uitlaat, een Dynamax, is het volume toegenomen en hoor ik meer ‘laag’ in het geluid. Met plezier rij ik met het raampje open. 😊 Een V8 sound zal het helaas nooit worden. Edited July 25, 2018 by Kapt. Bob Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kapt. Bob Posted July 25, 2018 Report Share Posted July 25, 2018 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arjanw Posted July 26, 2018 Report Share Posted July 26, 2018 21 uur geleden zei Kapt. Bob: Nice! Heb ik gelijk maar toegevoegd aan de To Do lijst! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cherokeechief Posted October 30, 2018 Report Share Posted October 30, 2018 Hi Kapt Bob, heb je die Magnaflow 13255 uit de US laten komen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kapt. Bob Posted October 30, 2018 Report Share Posted October 30, 2018 Ja. Dat klopt.via Ebay heb ik de uitlaat besteld bij Partsdriven. De kosten bedroegen iets van 73 dollar voor de aankoop. De verzending en import ca. 54 dollar. In Nederland is ook wel eea te koop. Betaal je ietje meer. Op Marktplaats is er af en toe aanbod van gebruikt. Meet nog even goed de maten op van je huidige uitlaatsysteem. De diameters, lengte breedte, uitgang midden of rechts, etc. Op de website van Magnaflow staan de verschillende soorten met maten. Veel succes, Bob Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cherokeechief Posted October 30, 2018 Report Share Posted October 30, 2018 Thnx Bob, hij gaat onder een 2001 XJ, maar meten is weten is mij geleerd 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts