Spring naar bijdragen

Het Grote "moppertopic"


Beest
 Share

Recommended Posts

Horen we ineens een grote knal buiten ............. ga ik kijken is heel de hout stapel ingestort in mijn houtkot (en had er gister nog een kruiwagentje of 40 bijgelegd).

Dus nu maar weer opnieuw gaan stapelen heb ik het tenminste nog eens warm van dat hout.:unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik meestal startkabels als ie nie wil starten :)

Dat gaat niet werken. :unsure:

In jouw geval kan je beter de bougiekabels van de YJ bij de bougies loshalen en aan de PC aansluiten.

De stroomaansluiting heeft drie pinnen, dus de vierde kabel kan je met je netwerkpoort verbinden.

Daarna de auto een paar keer goed lang starten en die PC zal nooit meer problemen geven :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeerde je te pingen. Heb dezelfde gateway :)

Pingen naar 192.168.1.64 met 32 byte gegevens:

Time-out bij opdracht.

Time-out bij opdracht.

Ping-statistieken voor 192.168.1.64:

Pakketten: verzonden = 2, ontvangen = 0, verloren = 2

(100% verlies).Control-C

Zeker niet Online...........:unsure:

Als jij dezelfde gateway hebt en je kan die niet pingen, moet je misschien eens een netwerker naar je netwerk laten kijken ;)

Enne... kijk uit met die pings!

Voordat je het weet, heb je een torpedo waar je hem niet wilt hebben :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En wij dan :lol: wij hebben ook nog wat schilderwerk te doen :lol:

Ah, hmmm dit was eigenlijk onder de noemer "wie het eerst komt, maalt".

Weet trouwens niet of iemand blij moet zijn als ik kom "schilderen".

Zelf huur ik altijd een schilder in vanwege mijn slechte schilderkwaliteiten. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, hmmm dit was eigenlijk onder de noemer "wie het eerst komt, maalt".

Weet trouwens niet of iemand blij moet zijn als ik kom "schilderen".

Zelf huur ik altijd een schilder in vanwege mijn slechte schilderkwaliteiten. :lol:

dan is het alleen maar voor de gezelligheid ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...dat er weer gemopperd wordt omdat er spam wordt opgeruimd en dan het commentaar wat hierop weer moet volgen, niet via pm kan. :D

Dat het commentaar op het commentaar niet via PM kan.:wub:

Maar spaar je de moeite, m'n box is vol en ik weet niet welk van de 50 berichten ik moet verwijderen:rolleyes:

Ben wel blij dat je gevoel voor humor er nog is :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanochtend dus opgewekt richting Schiedam (120KM) om achterwiel-lagers te laten vervangen door Ed.

Nu schijnt een klein kind te weten dat je dan ook de keerringen moet vervangen, want die houd je bij de demontage niet heel dus. Helaas ben ik geen klein kind meer en op praktisch gebied een nitwit, dus ik had ze niet specifiek besteld, min of meer vertrouwend op Boris die dat had moeten opmerken, in ieder geval vragen.:wacko:

5 uur later € 55 armer aan illusie en aan brandstof weer thuis.:P

bewerkt door Newbe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Utah, als ik alles zou moeten onthouden wat niet écht nuttig is, zou ik zo onderhand opgesloten moeten zitten. De consequentie is dat je je dus zo af en toe over moet leveren aan de deskundigen. Ik denk maar zo: "Zalig zijn de onwetenden....";)

Trouwens, Ed was ook verbaasd dat Boris niets gevraagd had, had het als vaststaand aangenomen dat beide geleverd zouden zijn.

Het is nu een keer zo, maar toen ik naar huis reed had ik flink de dampen in, vooral toen ik langs de pomp was geweest.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net ff gebeld met Vodafone, waar me mobieltje blijft en wat blijkt nu, mobiel niet op vooraad, komt morgen binnen, en word als het het goed is vrijdag gebeld waneer ie bezorgt word. Dus nog een week wachten.

:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...