Spring naar bijdragen

Het Grote "moppertopic"


Beest
 Share

Recommended Posts

Hoe was het ook al weer:Frankrijk is een mooi land,alleen jammer dat er Fransen wonen!

Carl is onze zendeling,over een jaar of 20 wonen we er allemaal!

Lekker op een Nederlands enclave in zonnig Frankrijk,mooie Jeeproutes uitzetten,Jeepgarage voor incrowd,s'avond verplicht kampvuur........overdag piétrain zwijntjes villen......

Ach,was ik maar vast zover.......

Walter, dit is het moppertopic, niet het dagdroomhoekje... :B

Maar, het is hier prima uit te houden, al ben ik nog lang niet aan rentenieren toe en moet ik dus gewoon werken.:lol: Niet in een Nederlandse enclave, overigens, maar gewoon tussen de Fransen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Walter, dit is het moppertopic, niet het dagdroomhoekje... :B

Maar, het is hier prima uit te houden, al ben ik nog lang niet aan rentenieren toe en moet ik dus gewoon werken.:lol: Niet in een Nederlandse enclave, overigens, maar gewoon tussen de Fransen.

Walter mopperde ook: "Was ik maar vast zover"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was vandaag bij Rooie Ben hier in Amsterdam, om de onderdelenauto weg te brengen :D Was te slecht om nog tijd en moeite in te steken...

Daar op de sloop stond ook een groene ZJ die om een boom gevouwen was. Dat was wel aangrijpend om te zien. Ik stond 'naast' de auto op de plek waar normaal de bestuurdersstoel zit, zo gevouwen was die auto. Er zaten ook nog stukken boom in / op / aan die auto. De bestuurder had het niet overleefd, en om die auto zo te zien staan vond ik best heftig. Vervelend ook voor de nabestaanden :lol:

Hoewel het maar een auto is, en ik de (ex)eigenaar niet ken, heb ik al de hele dag dat beeld in mijn kop!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onze Jeepexpert uit Tiel heeft in zijn onmetelijke wijsheid de verkeerde automatenbakpakking meegegeven.

Resultaat: ZJ staat dit weekend stil en maandagavond kunnen we weer sleutelen. :P

FF de positieve kant: Diff olieen voor + achter ververst, diff deksels gespoten, tussenbakolie vervangen, motorolie + filter vervangen, koelvloeistof vervangen, stoel r.v vast gezet, bougies + kabels + rotor + verdelerkap vervangen en niet vergeten; weer een hoop gezelligheid en bier en 's avonds lekker frietjes en snacks gegeten :P.

Maandag pakking er tussen plakken af vullen die hap. Enne, vergeet niet een paar extra flessen ATF mee te nemen!! ;)

bewerkt door Ramon2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat deed ie dan nog wel?

hmmmm niks meer nadat hij was vastgelopen en gereset was starte hij niet meer op omdat hij bepaalde programma's niet meer kon lezen of niet meer zag. Ik ben verder ook niet zo handig met die dingen dus nu maar even afwachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hmmmm niks meer nadat hij was vastgelopen en gereset was starte hij niet meer op omdat hij bepaalde programma's niet meer kon lezen of niet meer zag. Ik ben verder ook niet zo handig met die dingen dus nu maar even afwachten.

Foutje in de bootsector, kwestie van window's erop zetten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag de laptop terug gehad en is dus niet meer te repareren de harde schijf is overleden en aangezien het niet meer een hele nieuwe laptop was is het niet de moeite om hem te repareren.:)

Nu maar eens kijken voor een nieuwe:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag de laptop terug gehad en is dus niet meer te repareren de harde schijf is overleden en aangezien het niet meer een hele nieuwe laptop was is het niet de moeite om hem te repareren.:)

Nu maar eens kijken voor een nieuwe:P

Ben benieuwd hoe Chris daar Windows opnieuw gaat installeren; wel kudt voor je. Is een nieuwe HD niet goedkoper dan een hele nieuwe laptop?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...