Spring naar bijdragen

Het Grote "moppertopic"


Beest
 Share

Recommended Posts

Heb ik me alweer moeten melden voor een evenement! Morgen niet naar Barneveld!!!!!!!!!!!!! Had er echt veel zin in. Vrijdag denk ik wat meurt dat ding naar benzine, Kijken en ja hoor lekt de benzinepomp WEER!!!!! Zit er net een maand op!!!!! Hageltjenieuw!!!! WHAAAA:wacko: Dus maar weer belletje naar Tiel! Niet op voorraad, zijn onderweg!!!!! Whaaaaaaa

Had ed nog een ouwe leggen van iemand anders, viel te proberen. Nou ja hij lekte niet, maar ergens tussen de 1500 en 1800 toeren zakte die helemaal in tot bijna niks, Viel niet mee te rijden. Dus helaas.........

Ik word er zo langzamerhannd toch echt ee beetje sneu van, Elke keer opgeven en dan weer afmelden omdat er vlak voor het evenement weer wat stuk gaat!!!!!!!!!:D:frusty:;)

Begin zo langzamerhand echt te vermoeden dat het ding terrein vrees heeft!!:wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik me alweer moeten melden voor een evenement! Morgen niet naar Barneveld!!!!!!!!!!!!! Had er echt veel zin in. Vrijdag denk ik wat meurt dat ding naar benzine, Kijken en ja hoor lekt de benzinepomp WEER!!!!! Zit er net een maand op!!!!! Hageltjenieuw!!!! WHAAAA:wacko: Dus maar weer belletje naar Tiel! Niet op voorraad, zijn onderweg!!!!! Whaaaaaaa

Had ed nog een ouwe leggen van iemand anders, viel te proberen. Nou ja hij lekte niet, maar ergens tussen de 1500 en 1800 toeren zakte die helemaal in tot bijna niks, Viel niet mee te rijden. Dus helaas.........

Ik word er zo langzamerhannd toch echt ee beetje sneu van, Elke keer opgeven en dan weer afmelden omdat er vlak voor het evenement weer wat stuk gaat!!!!!!!!!:D:frusty:;)

Begin zo langzamerhand echt te vermoeden dat het ding terrein vrees heeft!!:wub:

als het een mechanisch pompje voor een 4,2 is , dan heb ik er nog wel een liggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rij vanmiddag weg uit Barneveld en wil het raam dicht doen, DUS NIET:frusty:.

Gaat met moeite ca 10 cm dicht en dan Knettervast:no:.

Nog even de binnebekleding er af gehaald, maar zonder het glas eruit te halen kun je nergens bij. dus, Wat Hans (The Kick) kan;), Kan ik ook, Kraag omhoog en gaan (wel een paar kouweklauwe aan over gehouden:wacko:).

Net de boel dicht geplakt en bij m´n ouwelui onder de carport geparkeerd.

Weer een leuk klusje voor volgend weekend:wacko:.

Gr Roland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanochtend een lekke band op de A12.

Had het niet eens gemerkt :thumbsup: Een automobilist schreeuwde iets van rechtsvoor en ik dacht dat een lamp kapot was.

Paar Km verder even gestopt bij de benzinepomp en alle lampen deden het.

Alleen de auto stond een scheefje beet. :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar je werk? Tis 04.18uur... je bent toch geen bakker..?! ;)
Volgens mij zijn die dan al bezig.

Hij zal de broodjes bezorgen denk ik :rolleyes:;)

Hehe, geen van beiden... Gewoon een uit de hand gelopen deadline. Ik werk voor mezelf, en als het werk af moet, dan zit er soms maar één ding op: meer uren maken. Vanmorgen 3.45 op en de deadline van 11.00 net gehaald :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Per vandaag hebben we op de zaak een nieuwe web policy.... Vanaf vandaag voor mij overdag géén Jeepforum meer, hebben ze geblokkeerd :huh::B:wub: Dat vind ik nog enigzins begrijpelijk in de baas z'n tijd, maar gvd, ook in de pauze's niet...!!!! Tja, wat zal ik zeggen, onze grote baas is een Duitser...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Per vandaag hebben we op de zaak een nieuwe web policy.... Vanaf vandaag voor mij overdag géén Jeepforum meer, hebben ze geblokkeerd :huh::B:wub: Dat vind ik nog enigzins begrijpelijk in de baas z'n tijd, maar gvd, ook in de pauze's niet...!!!! Tja, wat zal ik zeggen, onze grote baas is een Duitser...

Zat je zo vaak online, dat je in de top zoveel van meest bezochte sites terecht kwam?

Of is al het internet dichtgezet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat je zo vaak online, dat je in de top zoveel van meest bezochte sites terecht kwam?

Of is al het internet dichtgezet?

Ach, een explorer met het forum heb ik de hele dag aanstaan. Een keer of wat per dag logde ik in, dus tja, wie weet? Alle overige forums in NL staan dicht, want het jeepforum.COM staat nog open :huh: Sites als geenstijl staan dicht, youtube is dicht, eigelijk al die "ongein" sites...

En wat ik al zeg, ik begrijp dit policy best, tis tenslotte de baas z'n tijd, maar om ook in de pauzes alles dicht te zetten?! Of is dit zoveel werk voor de mannen van ICT?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...