Spring naar bijdragen

European Jeepers Jamboree 18-21 Juni 2015


nkijkuit
 Share

Recommended Posts

We are HAPPY to announce the 20th European Jeepers Jamboree will be organized at the former Airfield at Regniowez in France 18-21 June 2015. This is located 125km south of Brussels, 99km north of Reims. On behalf of organization team, we hope to see you next year at our event.

 

Zoals je ziet, is het nu inclusief een weekend (voor wie nog geen vakantie heeft). Bovendien wordt het een budget editie, zonder toeters en bellen, gewoon lekker off road rijden. Ik heb begrepen dat je deze editie ook per dag kunt inschrijven (een beetje ala Budel); definitieve prijzen worden in december bekend. Dus er wordt daar blijkbaar wel geluisterd op het hoofdkantoor van de Jamboree.

 

Ik zet deze week in elk geval een groot kruis in mijn agenda!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

We are HAPPY to announce the 20th European Jeepers Jamboree will be organized at the former Airfield at Regniowez in France 18-21 June 2015. This is located 125km south of Brussels, 99km north of Reims. On behalf of organization team, we hope to see you next year at our event.

 

Zoals je ziet, is het nu inclusief een weekend (voor wie nog geen vakantie heeft). Bovendien wordt het een budget editie, zonder toeters en bellen, gewoon lekker off road rijden. Ik heb begrepen dat je deze editie ook per dag kunt inschrijven (een beetje ala Budel); definitieve prijzen worden in december bekend. Dus er wordt daar blijkbaar wel geluisterd op het hoofdkantoor van de Jamboree.

 

Ik zet deze week in elk geval een groot kruis in mijn agenda!

pakt toch allemaal een beetje anders uit dan gehoopt. Ik zet er nu een groot kruis door heen. Jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de link ab, lijkt me best leuk om aan mee te doen.

Maar de APK kosten vallen dit jaar erg hoog en er moet nog flink wat aan m'n huis gedaan worden.

Als ik de mogelijkheid heb doe ik zeker mee.

Maar dit wist ik niet: Helaas zijn de wetten in Frankrijk zodanig aangepast dat het bijna onmogelijk en verboden is om via bos en onverharde wegen de routes te rijden.

Ik dacht juist dat Frankrijk een paradijs was voor de greenlaner, schijnbaar is dat dus veranderd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de link ab, lijkt me best leuk om aan mee te doen.

Maar de APK kosten vallen dit jaar erg hoog en er moet nog flink wat aan m'n huis gedaan worden.

Als ik de mogelijkheid heb doe ik zeker mee.

Maar dit wist ik niet: Helaas zijn de wetten in Frankrijk zodanig aangepast dat het bijna onmogelijk en verboden is om via bos en onverharde wegen de routes te rijden.

Ik dacht juist dat Frankrijk een paradijs was voor de greenlaner, schijnbaar is dat dus veranderd.

dit is volgens mij meer van toepassing op belgie (ardennen).  Een tijdje terug is de circulaire olin in frankrijk terug gedraaid.  Zou sindsdien terug beter moeten zijn....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Het was inderdaad een mooi weekend. Mooie routes en leuke terreinen om lekker te spelen.

Helaas op de terugweg problemen met de voorwiellagers. In het verlengde van de startbaan van Zaventum 2,5uur bezig geweest. Nieuwe lagers er in en weer door. Jammer dat we een kletsnatte tent in moesten pakken maar al met al een mooi evenement gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al die Nederlanders die dit jaar verstek hebben laten gaan, hebben ongelijk gekregen! Jamboree was top. Mooie routes, leuke speel terreinen, prima locatie (ondanks dat het beloofde speelterrein rond de camping nauwelijks gebruikt kon worden). Weer was ook nog eens goed en de douches warm. Natuurlijk ook de standaard geneuzel-dingen zoals terreinen die op het laatste moment dicht moesten, stroomvoorziening die niet helemaal ideaal was etc. maar uit de reacties op te maken, heeft dat de pret niet echt gedrukt. Film volgt binnenkort, inclusief de roll-over van de Holland Jeep...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pakt toch allemaal een beetje anders uit dan gehoopt. Ik zet er nu een groot kruis door heen. Jammer.

 

 

Al die Nederlanders die dit jaar verstek hebben laten gaan, hebben ongelijk gekregen! '......

 

Ahum ......

 

btw ongelijk in wat ?

Ik kon domweg niet.

Kom maar op met de foto's 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...