Spring naar bijdragen

Terugroepactie


Recommended Posts

Ik heb er begin deze zomer een gehad voor de 2010 WH.

 

Een software update van de tussenbak was nodig.

 

Heb dit meteen laten doen bij de Fiat dealer, ze waren vriendelijk en professioneel.

 

Nu rijdt mijn WH 1:20 ....

 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

OK, grapje dus.

 

Heb jij dus '97 ZJ ?  Lijkt me wel straf dat ze nu na 17 jaar nog een recall doen voor dit model....

bewerkt door fransdemers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik kreeg deze brief dus ook en ik vraag me twee dingen af: 

 

1 hoe weet de fiat groep dat ik een 1997 grand cherokee heb, kunnen zij dat soort data opvragen bij rdw? Hoe zit het met privacy enz ? ik kijk nu al uit naar de folders over de fiat 500 xl die ik ongetwijfeld in de toekomst in de bus ga krijgen

 

2 wat als je een gas installatie hebt met een kleinere benzine tank enonder? Geldt de terug roep actie dan nog ? Ik denk het niet maar ik ga maandag even bellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hoe weet de fiat groep dat ik een 1997 grand cherokee heb, kunnen zij dat soort data opvragen bij rdw? Hoe zit het met privacy enz ? ik kijk nu al uit naar de folders over de fiat 500 xl die ik ongetwijfeld in de toekomst in de bus ga krijgen

 

Sssshhh.... rustig blijven.

 

Heb ik zopas een uitnodiging gehad voor een opendeurweekend bij de Fiat dealer.....m

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...