Spring naar bijdragen

vakantie


Menno
 Share

Recommended Posts

Originally posted by Menno@Aug 26 2005, 13:22

toch wel lekker na een nachtje racen voor de middag een biertje op een buitenlandse camping met 28 graden en mooi weer lekker niks doen en lars wat jouwbetreft ze moesten die leraren 50 weken laten werken iplv vrij te geven proost

<div align="right">

blink.gif kijk gelijk ff of er in Spanje een uitverkoop is in leestekens. wink.gif

Plezier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by larsjonk@Aug 26 2005, 13:33

ik moet er nu al 40 van aanwezig zijn is meer dan zat dacht ik veel plezier daar.  thumbsup.gif <div align="right">

En dan ook nog 28 uur per week zeker? Ik zou zoveel tijd hebben om daar over na te denken dat ik overspannen zou raken laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Originally posted by Kameel@Aug 26 2005, 13:25

blink.gif   kijk gelijk ff of er in Spanje een uitverkoop is in leestekens.  wink.gif

Plezier!

<div align="right">

ja sorry maar was met zon pocket pc bezig en dat is een hele tour om met zon klein schermpje te typen en tekens te zoeken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Menno@Sep 6 2005, 11:21

ja sorry maar was met zon pocket pc bezig en dat is een hele tour om met zon klein schermpje te typen en tekens te zoeken

<div align="right">

lijktmeookerglastigtypenmetzonpocketdinggevalindezonmeteenbiertjeindehand. biggrin.gif

hmm..spatiebalk weigerde ineens dienst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
Bij leraren is een werkuur 45 minuten, de rest is pauze.

Dus 40 x 45 = 1800 / 60 = 30 uur per week

dus Newbe heeft wel bijna gelijk ! biggrin.gif

1659 uur per jaar, 39 weken (want alleen examenklassen) = 42,5 uur per week. Gemiddeld, want bijvoorbeeld hemelvaart- en pinksterweekeinden zijn standaard kwijt aan correctiewerk.

Reken eerst zelf maar eens uit hoeveel uur je moet maken voor je baas.

Soms zou ik willen dat ik gewoon een werkweek van 40 uur had, vrije weekeinden, vakantie echt vakantie is en niet meer zonder avond/nacht/weekendtoeslag tot 2 uur 's nachts nog examens na zit te kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb met je te doen duc, maar ik kom er echt niet met minder dan 60 uur per week en dat zo'n 48 weken per jaar. En EJG ook echt nie

maar het gaat me goed dus ik klaag nie,

als je 40 uur bij een baas wilt werken, moet je gewoon soliciteren

on-topic: begin juli een week naar duitsland op vakantie en daarna weer gewoon werken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik werk maar 8 maanden per jaar, dat gaat prima. 6 weken werken en dan weer 3 weken vrij.

als ik werk doe ik 12 uur per dag 7 dagen per week.

als ik terugreken naar weken van 40 uur doe ik ongeveer 65 weken per jaar.

ach, ben al lang blij dat ik werk heb en gezond ben dat ik kan werken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik werk maar 8 maanden per jaar, dat gaat prima. 6 weken werken en dan weer 3 weken vrij.

als ik werk doe ik 12 uur per dag 7 dagen per week.

als ik terugreken naar weken van 40 uur doe ik ongeveer 65 weken per jaar.

ach, ben al lang blij dat ik werk heb en gezond ben dat ik kan werken!

Haha die Paul.... Zal nog effe baas boven baas doen:P Wat jij doet doe ik maar 6 maanden per jaar(Ik kijk ook hele dagen naar pijpleidingen, alleen blijven ze liggen en nemen we ze mee om de rotzooi erdoor te pompen...ipv ze het water in te plonsen!:blush:) Je bent zeker net zo moe als ik??? Kapot!!! dwars af...:P;) Stress beheerst je leven!!!:bye1::lol:;)

Of tewel vakantie....zie wel!!...als ik zin heb ga ik! Maaruh ga zeker niet in het hoog seizoen tussen al die blerrende nederlandse kids zitten!:lol: (sorry mensen met kinderen...schaam me diep:blush::P)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha die Paul.... Zal nog effe baas boven baas doen:P Wat jij doet doe ik maar 6 maanden per jaar(Ik kijk ook hele dagen naar pijpleidingen, alleen blijven ze liggen en nemen we ze mee om de rotzooi erdoor te pompen...ipv ze het water in te plonsen!:blush:) Je bent zeker net zo moe als ik??? Kapot!!! dwars af...:P;) Stress beheerst je leven!!!:bye1::lol:;)

Of tewel vakantie....zie wel!!...als ik zin heb ga ik! Maaruh ga zeker niet in het hoog seizoen tussen al die blerrende nederlandse kids zitten!:lol: (sorry mensen met kinderen...schaam me diep:blush::P)

Hier nog een.. Werk ook "maar" 6maanden p/jr. Alleen heb ik geen bak met pijpen voor me. 'K kijk 80% over m'n schouder naar de bewegingen van m'n sleep, en maak me druk over andere schepen die tussen mij en de sleep door willen...

Vakantie?? Als verlof en schoolvakanties samen vallen....

Charon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent zeker net zo moe als ik??? Kapot!!! dwars af...Stress beheerst je leven!!!

Of tewel vakantie....zie wel!!...als ik zin heb ga ik! Maaruh ga zeker niet in het hoog seizoen tussen al die blerrende nederlandse kids zitten!:lol: (sorry mensen met kinderen...schaam me diep:blush:;))

Nou nou,.....krijg bijna medelijden met je ;),......als ik je zo zie dan ben je "hollands welvaren " :whistle:dus zo slecht zul je het niet hebben ( hoewel ,.....als ik af en toe die filmpjes van je onderzeeer zie ....:bye1: )

Zal zelf maar niet zeggen hoeveel uur ik maak :P( i.v.m. baas boven baas ...) maar met 1 baas en een eigen bedrijf in de zeldame vrije tijd zitten er te weinig uren in een dag/maand/jaar zullen we maar zeggen.....:blush:, maar zo zijn er meer onder ons die "weinig op de bank zitten"....

Moeten maar weer eens afspreken op de zandvlakte binnenkort,....is een mooie reden om eens niet te werken..:P:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...