Spring naar bijdragen

Frans Proficiat Wensen: Hier Is Ie Dan !


fransdemers
 Share

Recommended Posts

k schrok ff...Maar Feli Hoor

Nog wat foto's??

 

Mag de wj nu met pensioen onder een zeiltje in de achtertuin??

 

Welja, de foto's volgen nog, ik heb hem nog hier niet bij mij.

 

De WJ gaat niet met pensioen, die zoekt een nieuw baasje die hem met evenveel liefde en zorg nog een halve eeuw in eer moet houden.

 

Ik zal binnenkort een 'te koop' topic plaatsen, en hoop dat hij een goede nieuwe thuis krijgt.

 

Ben er zelf niet goed van, heb daarnet met de WJ even een gesprek gehad, maar hij is redelijk stil nu, denk dat hij boos is...

 

Maar zo'n mooie 'S' limited in showroomstaat, ga ik geen twee keer vinden...

 

Ze allebei houden is natuurlijk een kostelijke droom, ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

onlangs meegereden in een 3.0 v6 en was diep teleurgesteld over de materialen in de cockpit

(goedkoop plastic, mijn 03 wj is beter afgewerkt)

Tja, dat kan ik wel geloven.  De WJ was destijds wel 'top of the art' in deze klasse.

 

Bij mijn WJ is er nog niks dat rammelt of piept na al die jaren, en het straalt nog steeds oerdegelijke Amerikaanse klasse uit.

Proficiat met de aankoop van je goedkoop plastieken rammeljeep. :-D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, bij mijn overland zijn de deurpannelen overtrokken met leder en zijn er leder accenten boven het navigatiescherm en de tellers.

Smaken verschillen, maar Ik vind in ieder geval dat er in de wj meer goedkoop plastiek te vinden is dan in de wk...

En qua rammelen en rijgeluiden kan de wj (diesel) zeker niet op tegen de wk (diesel)!

Denk wel dat je tevreden zal zijn over je aankoop, enkel als je aan de pomp staat zal het effe pijn doen ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb nu al een paar keer meegereden in geert zijn wk.  Als ik daarna in mijn wj kruip (of camionette zoals geert dat noemt) is dat een wereld van verschil.

Persoonlijk vind ik de plastieken afwerking bovenop het dash van de wk maar niets....

 

Steven

(gaat nog een tijdje met zijn wj rijden)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd! Mooi apparaat :thumbsup:.  Ik hou het voorlopig nog even bij de WJ, moet het nog even vol kunnen houden met 160k. Maarre.... als ik ook zo'n goed aanbod tegenkom ga ik misschien wel weer twijfelen  :frusty: . We'll see.... :whistle:

Veel plezier gewenst met je mooie nieuwe speeltje .   :lol:  :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mijn nieuwe Limited 's' zit er inderdaad een schuifdak op.

 

Ik moet eerlijk zeggen dat dit niet echt een prioriteit is bij mij.

 

Ik heb vroeger een BMW 520 gehad met een schuifdak en dit heeft echt maar weinig opengestaan.

Daarna had ik een mercedes E cabrio, en dat was de miskleun van de eeuw (vorige).  Een cabrio in Belgi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...