fransdemers Geplaatst January 7, 2014 Rapporteren Share Geplaatst January 7, 2014 Ik weet het, een mens kan wreed zijn, maar ik heb besloten om afscheid te nemen van mijn trouwe makker, de WJ... snif snif... en hier is ie dan, de nieuwe opvolger: een 2010 limited 'S' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EJG Geplaatst January 7, 2014 Rapporteren Share Geplaatst January 7, 2014 gefeliciteerd ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ruudvd Geplaatst January 7, 2014 Rapporteren Share Geplaatst January 7, 2014 'k schrok ff...Maar Feli Hoor Nog wat foto's?? Mag de wj nu met pensioen onder een zeiltje in de achtertuin?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst January 7, 2014 Rapporteren Share Geplaatst January 7, 2014 Mooie wagen Frans, veel plezier ermee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fransdemers Geplaatst January 7, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 7, 2014 k schrok ff...Maar Feli HoorNog wat foto's?? Mag de wj nu met pensioen onder een zeiltje in de achtertuin?? Welja, de foto's volgen nog, ik heb hem nog hier niet bij mij. De WJ gaat niet met pensioen, die zoekt een nieuw baasje die hem met evenveel liefde en zorg nog een halve eeuw in eer moet houden. Ik zal binnenkort een 'te koop' topic plaatsen, en hoop dat hij een goede nieuwe thuis krijgt. Ben er zelf niet goed van, heb daarnet met de WJ even een gesprek gehad, maar hij is redelijk stil nu, denk dat hij boos is... Maar zo'n mooie 'S' limited in showroomstaat, ga ik geen twee keer vinden... Ze allebei houden is natuurlijk een kostelijke droom, ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Masis Geplaatst January 7, 2014 Rapporteren Share Geplaatst January 7, 2014 Mooie bak, gefeliciteerd! Wat zit er in, Hemi? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris Geplaatst January 7, 2014 Rapporteren Share Geplaatst January 7, 2014 Gefeliciteerd Frans, dat je er maar veel plezier van mag hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steven Geplaatst January 7, 2014 Rapporteren Share Geplaatst January 7, 2014 proficiat! 3.0? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fransdemers Geplaatst January 8, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 8, 2014 Ja, inderdaad het is de 3.0 Een Hemi leek me niet echt opportuun in deze economische tijden. Ben toch maar een slakke-opa rijder... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ours alpin Geplaatst January 8, 2014 Rapporteren Share Geplaatst January 8, 2014 Proficiat! Mooie upgrade, deze hoop ik dit jaar ook te mogen maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fransdemers Geplaatst January 8, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 8, 2014 Proficiat! Mooie upgrade, deze hoop ik dit jaar ook te mogen maken Gewoon aan de kerstman gevraagd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan1972 Geplaatst January 8, 2014 Rapporteren Share Geplaatst January 8, 2014 Gefeliciteerd Frans, Wat kost zoiets? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeepertje Geplaatst January 9, 2014 Rapporteren Share Geplaatst January 9, 2014 onlangs meegereden in een 3.0 v6 en was diep teleurgesteld over de materialen in de cockpit(goedkoop plastic, mijn 03 wj is beter afgewerkt) Tja, dat kan ik wel geloven. De WJ was destijds wel 'top of the art' in deze klasse. Bij mijn WJ is er nog niks dat rammelt of piept na al die jaren, en het straalt nog steeds oerdegelijke Amerikaanse klasse uit. Proficiat met de aankoop van je goedkoop plastieken rammeljeep. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fransdemers Geplaatst January 9, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 9, 2014 Proficiat met de aankoop van je goedkoop plastieken rammeljeep. :-D Vandaar komt het spreekwoord: "Zo maken ze ze niet meer de dag van vandaag" Misschien het dasboard van de WJ overplanten ? 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeepertje Geplaatst January 9, 2014 Rapporteren Share Geplaatst January 9, 2014 Vandaar komt het spreekwoord: "Zo maken ze ze niet meer de dag van vandaag" Misschien het dasboard van de WJ overplanten ? Zou dan eerder dat van een CJ gebruiken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fransdemers Geplaatst January 9, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 9, 2014 Ja,haha, dat zou zeker niet rammelen. Nu, ik vond dat bij de eerste testrit het nog meeviel qua interieur. Bij die 'S' Limited is dat allemaal leder en met leder stiksel afgeboord... zag er toch wel degelijk uit hoor. En ik heb niks horen rammelen ook... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeepertje Geplaatst January 9, 2014 Rapporteren Share Geplaatst January 9, 2014 Klopt, bij mijn overland zijn de deurpannelen overtrokken met leder en zijn er leder accenten boven het navigatiescherm en de tellers. Smaken verschillen, maar Ik vind in ieder geval dat er in de wj meer goedkoop plastiek te vinden is dan in de wk... En qua rammelen en rijgeluiden kan de wj (diesel) zeker niet op tegen de wk (diesel)! Denk wel dat je tevreden zal zijn over je aankoop, enkel als je aan de pomp staat zal het effe pijn doen ;-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steven Geplaatst January 9, 2014 Rapporteren Share Geplaatst January 9, 2014 ik heb nu al een paar keer meegereden in geert zijn wk. Als ik daarna in mijn wj kruip (of camionette zoals geert dat noemt) is dat een wereld van verschil. Persoonlijk vind ik de plastieken afwerking bovenop het dash van de wk maar niets.... Steven (gaat nog een tijdje met zijn wj rijden) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeepertje Geplaatst January 9, 2014 Rapporteren Share Geplaatst January 9, 2014 Het dash kant begeleider is inderdaad wat wennen, zoals gezegd, smaken verschillen, maar misschien willen we gewoon een wk2 waar het volledig in leder is ;-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shoveltje Geplaatst January 9, 2014 Rapporteren Share Geplaatst January 9, 2014 Gefeliciteerd! Mooi apparaat . Ik hou het voorlopig nog even bij de WJ, moet het nog even vol kunnen houden met 160k. Maarre.... als ik ook zo'n goed aanbod tegenkom ga ik misschien wel weer twijfelen . We'll see.... Veel plezier gewenst met je mooie nieuwe speeltje . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fransdemers Geplaatst January 10, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 10, 2014 Welja, dat blijft het eeuwige dilemma h Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ours alpin Geplaatst January 10, 2014 Rapporteren Share Geplaatst January 10, 2014 M'n WJ (WG?) gaat over een paar maanden over de 300 k km heen en ik heb 'r bij die km-stand wat meer rust beloofd. Tijd dus om me maar eens te gaan ori Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fransdemers Geplaatst January 10, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 10, 2014 Bij mijn nieuwe Limited 's' zit er inderdaad een schuifdak op. Ik moet eerlijk zeggen dat dit niet echt een prioriteit is bij mij. Ik heb vroeger een BMW 520 gehad met een schuifdak en dit heeft echt maar weinig opengestaan. Daarna had ik een mercedes E cabrio, en dat was de miskleun van de eeuw (vorige). Een cabrio in Belgi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.