Spring naar bijdragen

3E Meeting Full Size Jeep In December 2013


Marco Fennema
 Share

Recommended Posts

Ervan uitgaande dat ik nu eens met mijn eigen Jeep erbij kan zijn wil ik kijken voor animo om medio oktober bij Wagoneer.nl ( de Kwakel bij Amsterdam ) de derde meeting te organiseren. Een vierde meeting zou plaats kunnen vinden bij Classic Master in Heijningen te Zeeland. Bv als we weer van het kabinet in maart de auto's die nog over zijn uit de stalling halen.

Voordeel van beide lokaties is dat we overdekt kunnen neuzen in hun Wagoneer assortiment.

Eerst kijk ik jullie reacties af. Dan stem ik af met beide contactpersonen mbt een definitieve datum. Ivm vakantie zal ik wat minder toegang tot internet hebben de komende 3 weken.

Gr, Marco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Hoi, ik vrees dat meetingpoint niet echt de plek is waar de oproep echt opvalt. Maar bij de rubriek Full Size Jeep wordt hij verwijderd. Ik denk dat we nu drie wagens krijgen. Ik kan nogmaals een oproep plaatsen en kijken of we gelijk verleden jaar in december in Heerde wederom welkom zijn bij de meeting van de Jeepclub. Was verleden jaar best gezellig. Indien daar animo voor is neem ik contact op met hun voorzitter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, ik mail vandaag de Jeep club. Vond het verleden jaar leuke sfeer daar. Vrees wel dat het de laatste keer in december zal zijn als de MRB wet eist dat de wagens in december geschorst moeten zijn. Ik "peil" even de animo op een hernieuwde oproep voor een meeting in December. Qua lokatie kunnen we dan Someren, de Kwakel, Heerde in de groep gooien en de contactpersonen daar over mailen.

 

Aan de Moderator, kan je in de Topic aanhef oktober veranderen in December ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze tekst staat ook in het topic Full Size Jeeps:

 

 

Om dit jaar in stijl af te sluiten hoor ik graag of er animo is voor een derde meeting voor de Full Size Jeeps. Qua lokatie kijk ik even naar de aanmeldingen en aan de hand daarvan neem ik contact op met organisatoren die faciliteiten hebben. Bv een verzoek aan de Jeep Club voor een aansluiting bij 1 van hun evenementen gelijk Heerde verleden jaar wat erg leuk was. Of op een camping te Someren, bij een ondernemer gelijk Wagoneer.nl etc.

 

 

Hier graag posten wie er kan en wil.

Ik hou even als datum zaterdag 21 december 2013 aan.

 

Groeten, Marco

marcofennema@yahoo.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die datum is inderdaad niet optimaal, precies "openings weekend " van de Kerstweek. De reden van dit datum voorstel is dat de Jeep club dan hun treffen heeft. En mocht ea verlopen gelijk verleden jaar dan heb je het voordeel van hun faciliteiten. Hun catering was prima geregeld en het was leuk qua opkomst. Er valt ea aan Jeeps te bekijken, er was off road actie etc. En je komt zo andere Jeepers tegen. Ik heb ze gemaild met de vraag of we welkom zijn. Dus nu hun antwoord afwachten.

Maar, het is slechts een voorstel. Eerst maar even de belangstelling peilen. Ik zet dan ook een datum van 14 dec. Dan is de lokatie nader in te vullen.

Misschien een lijst van wie wil en kan. Bv.

Interesse:

Marco Fennema. Jeep Grand Wagoneer. Rotterdam. Ik kan op 14 en 21 dec.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Tijdens Budel contact gesproken met de voorzitter van de Jeepclub. Ik wilde aankijken hoe de verhouding tussen de aanmeldingen voor 14 versus 21 december lag. Dat moge duidelijk zijn. Ik houd het nu op 21 dec en zal de voorzitter melden dat we graag bij hun aansluiten. Hij zal mij info geven hoe we ons dan bij hun club aan kunnen melden mbt interesse in de lunch. Die info plaats ik op dit Topic.

Ik hoop dat Rene ipv de 14e misschien toch ook de 21e kan komen. Voor nu zijn we met een wagen of 5. Maar ik verwacht dat gelijk verleden jaar er op de dag zelf wederom wat extra wagens zijn.

 

Voor nu komen op 21 dec te Heerde:

 

Petrus   Zwolle        Cherokee Chief

Marco   Rotterdam  Wagoneer

Karl       Enspijk       Wagoneer

Hans                        Wagoneer

Chris                        J10

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tijdens Budel contact gesproken met de voorzitter van de Jeepclub. Ik wilde aankijken hoe de verhouding tussen de aanmeldingen voor 14 versus 21 december lag. Dat moge duidelijk zijn. Ik houd het nu op 21 dec en zal de voorzitter melden dat we graag bij hun aansluiten. Hij zal mij info geven hoe we ons dan bij hun club aan kunnen melden mbt interesse in de lunch. Die info plaats ik op dit Topic.

Ik hoop dat Rene ipv de 14e misschien toch ook de 21e kan komen. Voor nu zijn we met een wagen of 5. Maar ik verwacht dat gelijk verleden jaar er op de dag zelf wederom wat extra wagens zijn.

 

Voor nu komen op 21 dec te Heerde:

 

Petrus   Zwolle        Cherokee Chief

Marco   Rotterdam  Wagoneer

Karl       Enspijk       Wagoneer

Hans                        Wagoneer

Chris                        J10

Mooi dat je een locatie en datum gekozen hebben. Helaas kan ik zelf niet, ik word dit jaar 50 en mijn vrouw heeft dan een verrassing...keuzes maken dus...Maar jullie zijn altijd van harte welkom op onze camping/koffietuin. Kijk voor meer info op www.heiligboontjekoffie.nl

Een fijne dag gewenst en tot een andere keer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal melden op de 21e dat aansluitend koffie en gebak aangeboden wordt ter gelegenheid van het bereiken van een Milestone. Alvast van harte gefeliciteerd, maar we zullen je camping dan maar op een ander tijdstip vereren met een bezoek van een tiental modderige Jeeps. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Jammer dat je niet kan Petrus, vrees dat een volgende meeting een stuk minder Jeeps zal laten zien. Zeker nu veel Jeeps een nieuw leven krijgen als stallingsobject, melkkoe, of metaal donor voor Coca Cola blikjes.

Voor wie komt, graag een inschrijving middels de bijgevoegde link. Hiermee kan de organisatie de catering ed beter plannen. Het formulier wijst zichzelf. Vul bij het mededeling stuk dat je geen gebruik maakt van het terrein indien je als toeschouwer komt. Ga je off road, dan gelden de vermelde kosten op hun topic.

Ik hoop op een opkomst van een FSJ of 5.

http://www.jeepclub.nl/Diversen/InschrijformulierenJCN/JeepAcademy_Heerde_2013/inschrijfheerde2013.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...