Spring naar bijdragen

Oldtimerverzekering


robwagoneer
 Share

Recommended Posts

beste mensen , heb een grand wagoneer gekocht 1986,

vraag waar kan ik mij het beste laten verzeken

tegen gunstige tariefen

mvg. rob

hallo Rob,

dit ligt aan de soort verzekering die je wil en waar je eigen verzekeringen lopen dit is voor iedereen verschillend

tip laat de auto ieder geval taxeren)foto is altijd leuk)

Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou adviseren om eens een offerte bij Wiggers-groep op te vragen.

Is naar mijn ervaring altijd heel netjes met zijn premies, en heeft als 1 van de weinige in Nederland ook offroad rijden zonder uitsluiting opgenomen in de verzekering.

http://www.wiggersgroep.nl/data/teksten/welkom.htm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

abc-assurantien (tussenpersoon van de Europeesche).

Voor mijn CJ uit 1980 WA verzekerd betaal ik EUR. 45,- per jaar. Dit is incl.10% clubkorting.

Als je oldtimer jeep rond een bepaalde waarde begint te komen is het altijd raadzaam om een beperkt casco of allrisk verzekering af te sluiten voor je jeep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie van Wiggers is dat het bij hun dus ook mag.

Klopt!

Ik heb voor mijn eigen bedrijfsverzekering gekozen omdat deze iets goedkoper was als wiggers.

Er zijn maar weing verzekeringen die het 4x4 rijden wel toestaan tegen een nette prijs.

Buiten wiggers was er nog 1 die dergelijke verzekerigen aanbood. 4x4polis ofzo

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Betaalde bij de ANWB voor de CJ5 maar 125,- eu per jaar, allrisk. Moest wel de Jeep laten taxeren.

Deelname aan evenmenten was toegestaan, mits er geen (snelheids)wedstrijd element aanwezig was.

Bij Interpolis ook zo maar de premie is iets hoger, ongeveer een 75 euro voor het wa gedeelte plus ongeveer 3 % van de taxatiewaarde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Betaalde bij de ANWB voor de CJ5 maar 125,- eu per jaar, allrisk. Moest wel de Jeep laten taxeren.

Deelname aan evenmenten was toegestaan, mits er geen (snelheids)wedstrijd element aanwezig was.

Toen ik de ANWB vroeg of terreinrijden, zonder wedstrijdelement, toegestaan was, vertelden ze me dat dat niet zo was.

Dus vroeg ik waar dat stond in de voorwaarden.

Dat wisten ze zo niet, maar ze zouden het uitzoeken en me toesturen.

Het enige wat ik toegestuurd kreeg was een nieuwe polis, waarop expliciet stond vermeld dat terreinrijden niet gedekt was.

Dat was voor mij een verslechtering van de voorwaarden en dus kon ik probleemloos de verzekering opzeggen en heb via 4x4polis een nieuwe afgesloten die terreinrijden wèl dekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Hoi Rob,

Neem contact op met 4x4-polis die zitten in Baarn.

Ik heb dit adres via een aantal Jeepers die ook allemaal daar waren verzekerd.

Ik betaal daar voor mijn 2 Jeep, elk 13,-- per maand p/ auto.

Groetjes

KEC

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...