Spring naar bijdragen

Het Grote "oooops" - Topic.


Utah
 Share

Recommended Posts

Vandaag ff bij Eucalypta geweest met de Jeep. :D

Rijden we samen ff door Doornenburg om ff te luisteren naar een piep geluidje in de Jeep.

Komt er in tegengestelde een sneeuwschuiver en denk. "Goh, laat ik ff wat opzij gaan zodat ie die weg mooi sneeuwvrij kan maken". :yes:

Hij reed namelijk in het midden van de weg. Zo gezegd, zo gedaan. Hoor ik van John ineens:" Jeff, hier zit een sloot!!!!" :wacko: En ik dacht nog...."Ik zie geen sloot??". :huh:

Gevolg.............. :lol::lol::lol:

24122010037.jpg

24122010038.jpg

24122010041.jpg

24122010039.jpg

De sloot was gewoon helemaal dicht gesneeuwd. :blink:

Achja. Met behulp van een kraan en 50 euro lichter weer een leuke herinnering erbij. :lol:

John, Bedankt voor de gezellige ochtend. :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldig verhaal dit! :rolleyes:

Maar wat me tegenvalt is het deel kraan en 50 euro :lol:

Had verwacht dat jullie er wel zelf uit zouden komen :

- ik heb met vrienden en collega's vaste afspraken dat we elkaar overal helpen, sterke nog ze zouden boos worden als ik ze niet zou bellen!

- Zou je een lier hebben, + evt een bergingskabel....ik zie verderop een lantaarnpaal....als je daar onderin vast haakt kan je er rustig aan lieren....

Hoop dat jullie een hoop "lol" hebben gehad :lol: :lol:

bewerkt door DarkGreen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, soortgelijke situatie hier met de KJ!

Voordat er familie kwam voor Kerst moesten mijn pa en ik nog wat dingen doen, en besloten daarna om nog ff een rondje door het bouwterrein te rijden. Ik reed, en vroeg telkens om 'm te irriteren of ik mocht sneeuwdriften :P Onderweg terug kwamen we een tegenligger tegen, en besloot ik om wat aan de kant te gaan. Sneeuw was daar veel dieper dan gedacht, en we zaten vast. Pa natuurlijk weer eens boos, maar na wat duw werk uiteindelijk toch nog zelf eruit kunnen komen.

GroteFoto-UW8GNQ8L.jpg

GroteFoto-D6XVAONQ.jpg

bewerkt door Masis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...