Spring naar bijdragen

Ervaringen Met Jeepstore En Americars Kaatsheuvel


Whiteshark
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Het is eindelijk zover. Ik ben opzoek naar een Jeep.

Nu heb ik op de site van jeepstore 2 mooie jeeps gezien.

1. 1992 2.5 sahara stage 2 met 163000km voor 6999,=

2. 1991 4.0i stage 3 met 130000km voor 7999,=

Kent iemand deze wranglers? Zijn dit redelijke prijzen? Iemand ervaringen met de Jeepstore?

Tevens heb ik op de site van americars een mooie gezien.

152000km 4.0i ho uit 1992 zwart met beige leder voor 8500,=

Kent iemand deze wagen? is dit een redelijke prijs? Heeft iemand ervaringen met americars in Kaatsheuvel?

Alvast bedankt voor de info!

Whiteshark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Het is eindelijk zover. Ik ben opzoek naar een Jeep.

Nu heb ik op de site van jeepstore 2 mooie jeeps gezien.

1. 1992 2.5 sahara stage 2 met 163000km voor 6999,=

2. 1991 4.0i stage 3 met 130000km voor 7999,=

Kent iemand deze wranglers? Zijn dit redelijke prijzen? Iemand ervaringen met de Jeepstore?

Tevens heb ik op de site van americars een mooie gezien.

152000km 4.0i ho uit 1992 zwart met beige leder voor 8500,=

Kent iemand deze wagen? is dit een redelijke prijs? Heeft iemand ervaringen met americars in Kaatsheuvel?

Alvast bedankt voor de info!

Whiteshark

Hangt echt af wat de staat is van de auto en wat je er zelf mee gaat doen.

KM stand zegt niet zoveel meer bij auto's van die leeftijd.

Als je een wagen toch wilt aanpassen zijn ook vaak staat van veren of banden minder belangrijk; deze worden vaak als eerste vervangen.

Ik heb een Wrangler partikulier gekocht voor de helft van dat geld, heb dat verschil echter in het afgelopen jaar door reparaties en aanpassingen al weer uitgegeven...

Als je zelf twijfelt, vraag dan een kenner van de YJ mee of laat een aankoopkeuring uitvoeren, bijv. door B&S in Tiel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen ervaring met beide maar me gevoel zegt toch eerder Jeepstore dan Americars.

Als je zelf niet wil of kan sleutelen is een kant en klare een idee. Maar die zijn duurder. Maar het is ook helemaal afhankelijk van de gebruikseisen die je er aan stelt. Ga je terreinrijden of zoek je een boulevardcruiser.

Ik heb zelf een standaard yj gekocht van '93 met 110.000 km. Voor een aanzienlijk lager bedrag dan die jij noemt. Maar daar is wel een Jeep bijgekomen om hem naar me zin te maken.

Dus ja wat is wijsheid. Doen wat je gevoel ingeeft en eventueel een kenner meenemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen ervaring met beide maar me gevoel zegt toch eerder Jeepstore dan Americars.

Als je zelf niet wil of kan sleutelen is een kant en klare een idee. Maar die zijn duurder. Maar het is ook helemaal afhankelijk van de gebruikseisen die je er aan stelt. Ga je terreinrijden of zoek je een boulevardcruiser.

Ik heb zelf een standaard yj gekocht van '93 met 110.000 km. Voor een aanzienlijk lager bedrag dan die jij noemt. Maar daar is wel een Jeep bijgekomen om hem naar me zin te maken.

Dus ja wat is wijsheid. Doen wat je gevoel ingeeft en eventueel een kenner meenemen.

Marcel,

Ik ben zelf helaas geen klusser. Ik zal met de auto waarschijnlijk meer cruisen dan terreinrijden.

Whiteshark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb begin dit jaar mijn Wrangler verkocht aan de Jeepstore.

Zeer correcte afhandeling. Is goed zaken mee te doen.

De Wrangler heeft er een tijdje te koop gestaan. (1997 2.5L TJ)

Wordt volgens mij door de Jeepstore nu omgebouwd naar een V8.

Ben er overigens nooit zelf geweest. De Wrangler is door een transporter opgehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind ze allebei te duur, maar goed je wilt er zelf niets aan doen , dus betaal je de prijs.

Over ervaringen met beide bedrijven kan je even googelen of de zoekfunctie op dit forum gebruiken.

Is over beiden al eens geschreven.

De foto's hierboven zijn niet te vergelijken, zijn 2 verschillende auto's.

Wat zoek je eigenlijk ? Is het voor erbij of voor dagelijks gebruik ?

Ga je er veel mee rijden ?

Denk dat je eerst op een rijtje moet hebben van wat je wilt, anders kan het wel eens een dure auto/hobby worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind ze allebei te duur, maar goed je wilt er zelf niets aan doen , dus betaal je de prijs.

Over ervaringen met beide bedrijven kan je even googelen of de zoekfunctie op dit forum gebruiken.

Is over beiden al eens geschreven.

De foto's hierboven zijn niet te vergelijken, zijn 2 verschillende auto's.

Wat zoek je eigenlijk ? Is het voor erbij of voor dagelijks gebruik ?

Ga je er veel mee rijden ?

Denk dat je eerst op een rijtje moet hebben van wat je wilt, anders kan het wel eens een dure auto/hobby worden.

EJG,

Bedankt voor de info.

Ik wil de auto gebruiken voor in de wintermaanden naar mijn werk te rijden. 30 km enkele reis. Ik zal er niet meer dan 7000km per jaar mee rijden.

Tevens zal ik af en toe off road gaan, maar dat zal niet vaak voorkomen.

bewerkt door Whiteshark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij worden er hier twee dingen door elkaar gehaalt.

nl uitrusting en betrouwbare auto.

de prijs die je betaald is voor de uitrusting en de blingbling.

betrouwbaarheid is bij een Jeep nooit een koopbare optie geweest maar slechts een die door het lot bepaald iwordt.

Het is en blijft een onbetrouwbare oude bak....(als je er nu vanaf ziet zou het toch nooit liefde zijn geworden)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het alleen voor de wintermaanden is zou ik geen Wrangler maar een Jeep met Full-time 4x4. Een Cherokee bv. is dan een "goedkopere"/ beter optie mocht je toch een Jeep willen.

En het klussen leer je vanzelf wel als je de gemiddelde prijzen van de garages hoort. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het alleen voor de wintermaanden is zou ik geen Wrangler maar een Jeep met Full-time 4x4. Een Cherokee bv. is dan een "goedkopere"/ beter optie mocht je toch een Jeep willen.

En het klussen leer je vanzelf wel als je de gemiddelde prijzen van de garages hoort. :lol:

Mee eens, dan gewoon een pre 1995 cherokee, kun je met dat budget er 7 van kopen plus de full-time 4x4 is veel beter in de gladheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, Wrangler is stoerder, met een XJ kom je net zo ver in het terrein en woon-werk is makkelijker met full time 4WD (en kan je met 4 volwassenen makkelijk in) een Grand is nog comfortabeler en heeft een heerlijke V8....

Wat ga je ermee doen.

Voor alleen woon-werk verkeer zou ik geen Wrangler nemen maar een XJ...

En geloof mij..met een paar aanpassingen heb je ook met een ZJ hoop plezier IN het terrein :lol::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Persoonlijk zou ik niet voor de 2.5l gaan, deze motor verbruikt nagenoeg hetzelfde als de 4.0l en heeft een stuk minder vermogen..

Verder is de jeepstore.nl geen verkeerde keuze. Ik vind hem wel erg duur, maar je hebt wel een mooie Jeep die goed is. Wanneer je overigens een Wrangler koopt heb je er ook nog wat aan in de zomer :D

Gr Rick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Wrangler is een bitch in de winter. 4wd kun je alleen gebruiken als het echt glad is. In 2WD heb je een gewone achterwielaandrijver met korte wielbasis. Onze stoere Jeep-banden zijn waardeloos in sneeuw en ijs. Voor je het weet sta je achterstevoren. Dat zie je gelukkig niet meteen, want je ramen zijn bevroren omdat je kachel onvoldoende capaciteit heeft. Nee, een Wrangler koop je niet voor veilig woon-werkverkeer in de winter. Qua veiligheid en comfort rijd je in de winter beter met een middenklasser met goede winterbanden dan met een Wrangler.

Wanneer je een Cherokee zou kopen, neem er dan een met Selectrac, die heeft permanente 4x4. En bedenk: modderbanden zijn nog geen winterbanden.

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Wrangler is een bitch in de winter. 4wd kun je alleen gebruiken als het echt glad is. In 2WD heb je een gewone achterwielaandrijver met korte wielbasis. Onze stoere Jeep-banden zijn waardeloos in sneeuw en ijs. Voor je het weet sta je achterstevoren. Dat zie je gelukkig niet meteen, want je ramen zijn bevroren omdat je kachel onvoldoende capaciteit heeft. Nee, een Wrangler koop je niet voor veilig woon-werkverkeer in de winter. Qua veiligheid en comfort rijd je in de winter beter met een middenklasser met goede winterbanden dan met een Wrangler.

Wanneer je een Cherokee zou kopen, neem er dan een met Selectrac, die heeft permanente 4x4. En bedenk: modderbanden zijn nog geen winterbanden.

Succes

Ben ik niet helemaal met je eens... de kachel werkt als een tierelier, ook met softtop. (vorig jaar met -19 voor het eerst koud gehad)

Als je normaal rijdt heb je net zoveel last van de winter als die middenklasser..moet je 'm ook aankleden met winterbanden uiteraard, anders is het appels en peren vergelijken.

hmm.. we gaan wel erg off topic zie ik nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij jeepstore staan veel jeeps met stage 2 en 3.

Zijn deze jeeps ook interessant wanneer je niet al teveel offroad gaat?

Die 33 en 35 ers, rijden die ook een beetje op de normale weg?

Iemand nog recente ervaringen met americars, want die zwarte 4.0i vind ik wel interessant, alleen de prijs ( 8500,= voor een uit 1992) niet?

Ben er toch ook wel uit dat het niet alleen een auto wordt voor in de winter.

Allemaal alvast bedankt voor de info.

Whiteshark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...