Spring naar bijdragen

Ervaringen Met Jeepstore En Americars Kaatsheuvel


Whiteshark
 Share

Recommended Posts

wie zegt dat het komt omdat jij hem hier geplaatst hebt? Hij stond volgens mij al een poosje te koop.

O.T

Ik ben bij americars geweest omdat hij adverteerd met dat hij er altijd minimaal 10 op voorraad heeft dit was echter niet zo er stonder er maar 3 a 4.

Tweede puntje is dat hij adverteerd dat hij ze heeft vanaf 5000 of 6000 euro ook dit was geen waar diegene die er stonden waren boven de 10.000.

Ik moet wel zeggen dat hij me verder wel goed geadviseerd heeft over het hoe of wat bij de aanschaf van een jeep dus dat was zeker positief.

De jeepstore heb ik alleen conract gehad via de mail en dat verliep gewoon goed en netjes en meer kan ik er dus niet over zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij worden er hier twee dingen door elkaar gehaalt.

nl uitrusting en betrouwbare auto.

de prijs die je betaald is voor de uitrusting en de blingbling.

betrouwbaarheid is bij een Jeep nooit een koopbare optie geweest maar slechts een die door het lot bepaald iwordt.

Het is en blijft een onbetrouwbare oude bak....(als je er nu vanaf ziet zou het toch nooit liefde zijn geworden)

Heb nooit problemen gehad met Jeep. Van West Europa(Ierland) naar Oost Europa(Oekraine) van Noord(Denemarken) naar Zuid (Spanje)geweest. Enige was een TPS in de Oekraine na meer als 125000 miles sinds nieuw.....vindt dat niet echt problematisch. Wel altijd volledige service zoals voorgeschreven bij Jeep, zelfs in de jaren dat ik niet genoeg gereden heb om tot service te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...